Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
52 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Grande punto mu? Golf 4 mü?

  1. #21
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Daha öncede dediğim gibi benzinli golften inip dizel bir puntoya bindiğinizde sizi yakıt memnun eder. Ama gerisi Palavra palavra : )))

  2. #22
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    doğru söylüyosun kesinlikle ama tasarımıda unutma italyanların en iyi bildiği şey bu

  3. #23
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Oda bir gerçek.

  4. #24
    Faruk İleri
    Punto'cu LEO farukileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.285
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    B-112-KMX
    Edilen teşekkür: 392

    Standart

    Alıntı mehmetbasli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    değerli adaşım belirttiğin iki araç arasında sınıf farkı var. golf daha büyük aks aralığı ve iz genişliği daha fazla konfor, özellikle direksiyon sistemiyle uzmanlarında belirttiği gibi övgüye değer bir araç . ancak direksiyon derken çoğu sadece yumuşaklığı olumlu ve baskın bir özellik olarak görür iyi yada kötü şeklinde kanata edinir. ancak golf ve sedan muadili bora yönlendirme sisteminin duyarlılığı ve başarısı konusunda otoritelerden olumlu puanlar almıştır. süspansiyonu son derece konforlu daha sessiz daha güvenli çünkü ne de olsa bir alman. Almanyada kaldığım dönemde oarada eğer mersedes veya bmw ye gücün yetmiyorsa golf bunları aratmaz denir. Ama herkesin bildiği gibi golf tüm dünyada seller olan bir model. sınıfındaki emsallerine referans olmuş bir model. tüm dünyanın beğendiği başına tac ettiği bir modele laf söylememiz abes olur. hatta golf 4, golf 5 den daha kaliteli malzemelere sahip. golf 5 te yapılan teknik iyilerştimeler ki özellikle focus taki gibi çok bağlantılı arka süspansiyon, daha düşük emisyonlu motorlar daha fazla güvenlik, teknik ve görsel iyileştirmeleri derken aracın fiyatını yükseltmemek adına alt sınıf araçlarda karşılaştığımız plastik kalitesine rastlanmaktadır. alacağın aracın yaşı epey fazla kondisyonu ne durumda iyice incelemen lazım ama şu bir gerçek insan sevdiğinin hatasını sevmediğinin faziletini görmezmiş. puntosu arkadaşlar biraz daha realist olalım.
    Biraz daha realist olalım demişsiniz;ancak şunu da belirtmeden geçemeyeceğim.Alman markalarının araçları her zaman güven vermiştir,her zaman için belirli bir seviyenin üzerinde olmuştur.Bu herkesin kabul edebileceği bir gerçek.Ancak şu andaki GP ların, yukarıdaki mesajlarda söylediğiniz kadar kötü olduğuna ben kesinlikle inanmıyorum.Ailem 9 yıl boyunca Opel kullandı,ve opel lerin ne kadar iyi bir araç olduğunu bilen bir insanım.Bu yüzden babam ilk aracımı alırken benim Opel almamı istiyordu.Fakat Ocak ayında bir Punto içerisinde yaşadığım kaza benim fikrimi değiştirip Punto'ya kaydırdı.Mart ayında aracımı aldıktan sonra nisanda babam benim aracımı kullandığımda Opel'den daha iyi bir araç edindiğimi, hatta opel corsa'dan punto'nun bir sınıf üstte olduğunu söyledi.Bundan önce grande puntoyu araştırdığımda,eski kullanıcıları kesinlikle punto almamı önermekteydi.Hatta okuldaki arkadaşlarımın karşılaştırma yapmalarını istediğimde kesinlikle punto dediler.Yaklaşık olarak düşüncesini aldığım kişi sayısı 50 ile 60 arasında,ve bunların çoğunun düşüncesi bir ise,kesinlikle söylüyorum ki bu araç alınmaya değerdir ve belirli kriterlerin de kesinlikle ÜZERİNDEDİR.

    Karşılaştırma için,buyrun Grande Punto'nun evo öncesindeki çarpışma test sonuçları

    Euro NCAP - For safer cars | Fiat Grande Punto

    Bu da 1999 dan itibaren üretilen Golf'lerin çarpışma test sonuçları(ayrıntılar için model seçmeniz gerekmektedir)

    Euro NCAP - For safer cars | VW Golf
    Konu farukileri tarafından (01/06/2010 Saat 16:33 ) değiştirilmiştir.

  5. #25
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Kaç tanemiz araç alırken euroNCAP veya ADAC testlerini dikkate alıyor. Şöyle bir genelleme yapamak gerekirse önce para, görüntü, gösteriş, tüketim ve konfor en sona ise güvenlik gelir. iki aracın crash testleri sonucu birbirine çok yakın. hiçbirinde ölümcül riskler yok. hatta bilmediğin birşey söyleyeyim. bu testlerdeki kriterler sınıflarına göre değerlendirlir. yani a b veya c spor yada süper spor segmentindeki araçların değerlendirme kriterleri farklıdır. her araç kendi katogorisindeki araçlarla kıyaslanır. golf kompakt sınıf punto ise mini gruba girer. mesela smart ile mercedes s kasanın crash testi var. ikiside emniyetli araçlar. ancak birinin burnu bile kanamaz iken diğerinde biraz sarsıntıya rağmen herşey yolunda gibi. s serisinde olması gerekne en yüksek koruma ve bunu ölçebilmek için en sert kriterler baz alınır. düşünün yandan çarpışma testinde daihatsu coure ile audi a8 aynı güçteki bir darbede aynı performansı gösterebilir mi? bir diğer husus ise 3 kapılı bir araç 4 kapılıdan daha rijittir sağlamdır. çünkü arka kapı oyukları aracın rijitliğine etki eder. golf tasarlanıp üretildiği 97 sonu 98 lerde ki güvenlik konfor kriterlerine göre üretilmiş punto ise 2006 da tasarlanıp üretilmiş. opel ile ilgili tespitine gelince hangi ustaya sorarsan sor Allah opeli yapandan razı olsun der. opel corsa ve grande puntonun alt yapıları aynı aynı şasi ve yürüyen aksam üzerine tasarlanmıştır. ford focusla volvo s40 hyundai i30 ile kia ceed ve daha bir sürü örnekteki gibi platform kardeşi. yaklaşık 2 yıl opel astra ve 98 model otomatik cd kullandım iki yakam bir araya gelmedi. Yurtdışı tecrübelerimle sabittir. en çok geri çağırma, ilk üretimde tespit edilen ancak bir türlü giderilemeyen çocukluk hastalığı diyebileceğimiz onlarca kalite ve işçilik zaafiyeti ve paslanmayan bir opel yoktur. Bu opelin dekabul ettiği ekonomik sıkıntı sebebiyle iktisat tedbirlerinin kurbanı olmasıdır. Belirttiğim husular Auto bild in hatırlayamadığım saysındaki vectra b nin 100000 km testi ve kullanıcıların görüşleri ile ortaya konmuş tespitlerdir. unutmadan ekleyeyim. almanlar oplei sevmez ve mecbur olmadıkça tercih etmezler hatta acemi ve kadın veya emekli arabası muamelesi görürler. bu bahsettiklerim 2003 e kadarki üretimler için. uzatmayayım dünyada birçok ülkede en çok satan marka ve modelleren örnek vermek gerekirse toyota corolla Vw kaplumbağa ve golf . tüm dünyada farklı kültür ve anlayışlara sahip milletlerin ortak bir noktası golftür. Bu gün bile hala golf sınıfındaki rekabeti birçok kriterde önce göğüslüyor. otomotiv sektöründe akla ilk almanlar gelir. bende bir punto kullancısıyım tasarımına vuruldum. duygusal olmayalım. gerçekler ortada. süspansiyon konforu, sürüş özellikleri, iç hacim, yol tutuş konularında doğal olarak bir üst segmentteki golf bayrağı taşır. aslında sadece golfü biraz deneme fırsatın olsa farkı anlarsın.

    tabi punto çok kötü demiyorum ama auto bild in 100000 km dizel 6 ileri 90 lık versiyonu test sonuçları birçoğunun ağzını açık bırakacak türden. yani ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca. şimdi sorarım size kaç tanemiz maddi imkanı mevcut olup son model grande punto evonun en donanımlı versiyonuyla golfün en donanımlı modeli arasında tercih yapmak durumunda kalsa? evonun en oyuncaklı, donanımlı ve güçlü modeli 40 küsülü rakamlarken golfte inanılmaz opsiyonlar ve kişilsellleştirme ve motor ile çekiş seçenekleri sayesinde 85 binlere çıkan bir rakamı var. mesela dsg şanzımanlı 160 beygirlik 1.4 tsi golf highline kime çekici gelmez. r32 den bahsetmiyorum bile. tabi genel anlamda değerlendirelim . genç arkadaşlar daha ağır daha vakur olan golfü istemez ancak aile babaları buna hayır demez demekki önce para sonrarenkler zevkler meselesi ...
    Konu mehmetbasli tarafından (01/06/2010 Saat 22:24 ) değiştirilmiştir.

  6. Bu mesajı için 2 kişi mehmetbasli'ye teşekkür etti:


  7. #26
    Faruk İleri
    Punto'cu LEO farukileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.285
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    B-112-KMX
    Edilen teşekkür: 392

    Standart

    Segment farkını şunu bunu bir tarafa bırakalım.Çünkü o konu işin içerisine girdiği zaman çok farklı dünyalara adım atıyoruz.Açık olarak şunu söylüyorum o zaman: madem ki bu kadar golf ü övüyorsunuz,o zaman gidin golf kullanın bu da burda kapansın.Golf içerisinde bulundum ve aracın gerçek anlamda bir mihenk taşı olduğunun farkındayım.Ancak bu kadar punto kullanıcısının olması ve herkesin arabalarını beğenmesi punto'nun segment farkına rağmen gerçekten iyi bir araç olduğunu gösterir.

    Diyorsunuz ki genç arkadaşlar daha ağır olan golf ü istemezler.Ancak bunu çok rahat bir biçimde çürütebilirim.Bulunduğum okul içeriside en fazla gördüğüm araçlardan biri Golf'tür ve hem TSI hem de GTI mevcuttur.Genç arkadaşlar dahi bunu tercih etmekte.Herkesin tercihine saygı duyarım;ama arabamın şanını da savunurum her zaman.

  8. #27
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı farukileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Segment farkını şunu bunu bir tarafa bırakalım.Çünkü o konu işin içerisine girdiği zaman çok farklı dünyalara adım atıyoruz.Açık olarak şunu söylüyorum o zaman: madem ki bu kadar golf ü övüyorsunuz,o zaman gidin golf kullanın bu da burda kapansın.Golf içerisinde bulundum ve aracın gerçek anlamda bir mihenk taşı olduğunun farkındayım.Ancak bu kadar punto kullanıcısının olması ve herkesin arabalarını beğenmesi punto'nun segment farkına rağmen gerçekten iyi bir araç olduğunu gösterir.

    Diyorsunuz ki genç arkadaşlar daha ağır olan golf ü istemezler.Ancak bunu çok rahat bir biçimde çürütebilirim.Bulunduğum okul içeriside en fazla gördüğüm araçlardan biri Golf'tür ve hem TSI hem de GTI mevcuttur.Genç arkadaşlar dahi bunu tercih etmekte.Herkesin tercihine saygı duyarım;ama arabamın şanını da savunurum her zaman.
    sevgili arkadaşım beni yanlış anlamışsın mesajımı dikkatle okusaydın bu mesaja gerek kalmazdı. devlet memuruyum çok geniş bir bütçem yok imkanım olsa tereddüt etmeden golf alırdım. Emin ol sende . imkanlarım müsade etmediğinden puntonun tasarımına vurulduğum ve fiaytıyla bütçeme de uygun oluşu aynı zamanda sundukları açısından benim asgari beklentilerimin çok çok üstüne çıkan puntoyu özellikle ve isteyerek severek tercih ettim. Günahıyla sevabıyla kullanıyorum. Ama imkanım olsa son kasa beyaz audi a4 2.0 tdi multitronic quattro salon (bu versiyon ülkemizde yok) ya da biraz daha kısıtlıysa kesinlikle golf olurdu. Sayende NCAP te 5 yıldız aldığını öğrendim ve punto konusunda verdiğim kararın altını bir kez daha çizdim. golfün ağırlığı konusunda da eğer imkanlar varsa gençler porsche ferrari honda subaru vs vs markalalrı tercih ediyorlar. tabiki golfte buna dahil. ama uygun fiyatlı daha dinamik (çünkü o bir italyan) bir araç ihityacı varsa bu konuda ibre puntoya döner.
    Konu mehmetbasli tarafından (02/06/2010 Saat 21:40 ) değiştirilmiştir.

  9. #28
    Faruk İleri
    Punto'cu LEO farukileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.285
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    B-112-KMX
    Edilen teşekkür: 392

    Standart

    Biraz fazla sert bir mesaj olmuş benimki öncelikle özür dilerim o konuda,ve asıl ben teşekkür ederim böyle bir paylaşım için.Kendi bilgimi geliştirmiş oldum sayenizde.

    Birçok insanda gerçekten italyan arabaları kötüdür olgusu var.Ben onu anlayabilmiş değilim ve bunu biraz olsun kırmak amacındayım.GP öyle bir araç olmuş ki ciddi anlamda bu olguları yerle bir edecek türden.Elimde imkanım olsa,benim yapacağım maksimum değişiklik GP dan Bravo'ya geçmektir,ya da aynı modelin sıfırını edinmektir.

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #29
    ümit Fındıklı
    GP ÜMİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/11/2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    474
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 132

    Standart

    arkadaşlar golfle puntoyu kıyaslamak sekment fakından dolayı komik olur.arkadaşın konusu 11 yıllık golften bahsediyor.11 yıllık eski teknolojiyle üretilen golfe bineceğime sıfır puntoya binmeyi tercih ederim.
    yukarıda arkadaşımızdan golfün işçiliği puntoya göre daha iyi olduğunu yazmış.buna katılmıyorum,puntonun dizaynı ve işçiliği çok güzel.fakat aralarındaki fark, fiat orta kalite malzeme kullanıyor.wolsvagen çok kaliteli malzeme kullanıyor.bu sebebten dolayı wolsvagen müşteri memnuniyetini kazanmış,bunu kullanarak fiyatlarını yukarı çekmiş.
    dikkatinizi çekerim fiyat adi malzeme kullanıyor demiyorum,orta kalite malzeme kullanıyor,sekmentleri ne kadar farklıda olsa işçilik,dizayn ve opsiyon olarak grande punto, golfe kafa tutacak kapasitede bir araçtır.

  12. #30
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı GP ÜMİT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar golfle puntoyu kıyaslamak sekment fakından dolayı komik olur.arkadaşın konusu 11 yıllık golften bahsediyor.11 yıllık eski teknolojiyle üretilen golfe bineceğime sıfır puntoya binmeyi tercih ederim.
    yukarıda arkadaşımızdan golfün işçiliği puntoya göre daha iyi olduğunu yazmış.buna katılmıyorum,puntonun dizaynı ve işçiliği çok güzel.fakat aralarındaki fark, fiat orta kalite malzeme kullanıyor.wolsvagen çok kaliteli malzeme kullanıyor.bu sebebten dolayı wolsvagen müşteri memnuniyetini kazanmış,bunu kullanarak fiyatlarını yukarı çekmiş.
    dikkatinizi çekerim fiyat adi malzeme kullanıyor demiyorum,orta kalite malzeme kullanıyor,sekmentleri ne kadar farklıda olsa işçilik,dizayn ve opsiyon olarak grande punto, golfe kafa tutacak kapasitede bir araçtır.
    değerli arkadaşım eski teknoloji dediğin aracın arka süspansiyonu u tipi aks puntonunki de aynı ön takım her ikiside mcperson. ifadeni şöyle düzelteyim 11 yaşındaki bir arabaya binmek yerine daha yüksek model arabaya binerim. segment farkı var kıyaslamak hata diyorsun puntoyu golfle aynı kefeye koyuyorsun. bir konuda haklısın dikkat et puntonun dizaynı güzel. tabi beğeni de göreceli bir hadise. puntonun rüzgar direnç katsayısı ile golfünki arasında fark ne veya ses gürültü soranı nedir? bir kere sınıf afarkı var diyorsun sınıf farkı demek işçilik kaliteli malzeme ve kaliteli montaj yani genel anlamda daha iyi demektir. sana tek bir örnek vereceğim grande puntonun ön çamurluk davlumbazlarına bak sanki yoldan bulmuş takmış gibisin. hele içinde fara ulaşmayı mümkün kılan hareketli bir parça var ki son derece basit bir şekilde sabitleniyor ve benim gher ikiside kırıldı. puntonun malzeme kalitesi orta ancak yumuşak plastik kullanılan bir yer söylermisin, yok çünkü niye sınıf farkından. ama 11 yıl önceki polonun kokpiti yumuşak plastiktendi. yani bir üst sınıf malzemden. puntonun dizaynı ve işçiliği güzel derken güncel puntoyla güncel golfü kıyasla. 11 yıl önceki punto sana çekici geliyor mu? golf 4 te orta sınıf değil üst sınıf malzeme kullanıyor. bunu uydurmuyorum. otomobil dergilerinin test editörlerinin yaptığı yorumlara göre bir üst sınıftaki araçların standardında malzeme kullanılmış. salt müşteri memnuniyetiyle fiyat tavan yapmaz bir ürün kalitelidir ürünü satanda arkasında durur. unutma kalite herzaman pahalıdır. golfün sitesine girip standart donanımını ve opsiyon listesini incelersen hangisinin daha fazla motor dı-onanım ve çekiş opsiyonu sunduğunu görürsün.bu cümleyi çok kullandım ama son kez daha hatırlatma yapması açısında yazıyorum. golf Vw nin dünyada en çok satan yani seller modeli. birçok farklı kültüre anlayışa zevke sahip farklı dünya insanlarının ortak noktası ve tercihi golf olmuştur. tasarımı klasik olmuş evrenselleşmiştir. bu gün bile hala sınıfında rakipsiz. dikkat et puntodan bir üst sınıftaki bir çok kaliteli rakiplerinin içine hala en iyisi ve referans kabul edilen bir model. oyüzden bence herkesin kabul ettiği bir gerçeği tartışmak puntoyu ondan üstün tutmak komik olur insana gülerler. son olarak insan sevdiğinin hatasını eksiğini sevmediğininde faziletini meziyetini görmezden gelirmiş.
    Konu mehmetbasli tarafından (03/06/2010 Saat 19:05 ) değiştirilmiştir.

  13. #31
    ümit Fındıklı
    GP ÜMİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/11/2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    474
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 132

    Standart

    arkadaşım seninle aynı dili konuşuyoruz,fakat benim mesajımı iyi okumadın herhalde.golf kompakt sınıf, punto ise küçük sınıf otomobiller. buna bağlık olarakta bir çok değişiklik var. Motor, donanım, boyut, kalite bakımından farklılar.buna biz sekment diyoruz.aslında sekment olarak puntoyla polo kıyaslanmalı,çünkü aynı sekmentte.demekki punto kendini aşmış ki.puntoyu golfle kıyaslıyoruz.ben grande punto golfe kafa tutacak bir araç dedim.bence grande punto dizayn olarak golften üstün.bunu kabul edelim.bu haliyle bile yanyana gelince grande punto ben seni yerim diyor.ben golfü kötülemiyorum, aksine çok kaliteli malzeme kullanıldığını yazdım.ben otomobil dergilerinin editörlerinin yazdıklarıyla hareket etmem.23 yıllık tofaş çalışanıyım.tofaşın içine incelenmek için her modelden araç parçalanır ve her detayına kadar incelenir.ben size gördüklerimi yazıyorum.puntonun orta sınıf malzeme kullandığını yazmamın amacı,puntonun malzeme kalitesinden kat kat kötü malzeme kullanan firmalar var.size dürüst davrandım ve golfün kaliteli malzeme kullandığını belirttim.
    orada arkadaş 11 yıllık golfe mi binsem puntomu alsam deyince ben 11 yıllık golfe binecegime 0 puntoya binerim dedim.çünkü malzeme yorulması diye bir olay var.

  14. #32
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    bir otomobil almadan önce neler incelenir; önce belli bir bütçe ve ona uygun en iyi tercih yapılmak istenir. diyelimki mini sınıfta bit otomobil tercih edeceksin. markaları sıralayalım. i20, polo, c3, clio, punto, jazz, colt, micra, fiesta, fusion, A serisi, aveo, sandero, logan, corsa ve aklıma gelmeyen bir sürü aynı sınıf farklı otomobillerden tasarımı beğenilen kişisel kriterlere cevap veren bazı modeller tercih edilir. öncelikli olarak marka iyi ve kaliteli güvenli bir üretim yapan marka mı? daha sonra crash testlerle mukayese yapılır. test arçları objaktif bir kanı edinilmeye çalışılır. çok yönlülük işlevsellik kullanılan mazlemelerin kalitesi konfor ve güvenlik donanımları karşılaştırılır. en iyi kombinasyona en iyi fiyat kalite performans oranına sahip model tercih edilip alım aşamasına gelinir. bu arada ben ve benim gibi bir çok otomobil kulanıcısı (kaliteli ve yansız) otomobil yayın organlarındaki tarafsız reel değerlendirmeleri mutlak surette dikkate alır. Almanyada kaldığım dönemde dergilere verilen deneme araçlarını test eden kişiler sıradan insanlar değil. sektörle içiçe olan bu test editörlerden kimi formula 3 kimi profesyonel karting şampiyonasına kimileri de yerel rallilere katılıyor. otomobil kullanan standart kullanıcılardan daha farklı ve limitlerine kadar zorlayıp tüm artı ve eksi yönlerini bulup değerlendirmelerini aktarmaktadırlar. kim bu sonuçları duymak istemezdi. bunu bir örnekle pekiştirelim bağımsız bir test kuruluşu 1997 sonlarında mercedes a serisi seri üretime alındığında iskandinav ülkelerinde araçların yol tutuşunu oldukça orjinal bir yöntemle test ederler. belli bir hızda geyikten kaçma testi. garip ve hezeyan dolu bir sonuç a serisini burada buldu ve araç takla attı. bu denetim organının değerlendirmesini dikkate almamak mümkün mü tabiki mercedes gereğini yapıp tüm araçlarında yürüyen aksamda bazı değişiklikler yapıp geliştirerek esp sistemini standart hale getirdi. sizin dikkate almadığınızı herkes dikkate alıyor. siz sadece fiatta kaldığınız için otomobil adına fiatı görüp duymuş hatta ona velinimetiniz olduğu için vefa borcunuz ve duygusal bir bağınız var. kafanızı kaldırın bakın daha neler var. tüm argeler hedef belirledikleri kendi segmentlerindeki farklı markaların benzer araçlarını inceler en küçük civatasına kadar sökerler. gerekirse teknoloji ve tasarım hırsızlığı yaparlar hatta klonlarlar. zaten dönem dönem araçlar hep birbirine benzer. fiatta çalışıyor olmanız sadece otomobil konusunda sizi otorite yapmaz. ayrıca ayıp olmazsa kurumdaki görev ve pozisyonunuzu belirtirmisiniz. tabi sekment kelimesini sürekli yanlış kullanmanız bir bilirkişi olarak vakıf ve uzmanı olduğunuz alanda prestijinize zarar verip ikna yetinizi zayıflatıyor. puntoyla polonun geçtiğimiz aylarda tümü yeni tasarım olan c3 polo ve evonun karşılaştırmalı testi vardı auto show dergisinde. bu testte te birçok kategoride polo ipi önde göğüsledi. unutulmamalıdır ki italyanların en iyi bildiği ve alanında en iyi olduğu şey tasarım, gerisi mukayese edilmez. çok kötüleri var ama dediğiniz gibi orta. ama sınıfındaki en iyi değil çünkü o polo.
    Konu mehmetbasli tarafından (04/06/2010 Saat 12:51 ) değiştirilmiştir.

  15. #33
    ümit Fındıklı
    GP ÜMİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/11/2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    474
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 132

    Standart

    bu kadar anlatıpta anlamak istemeyen bir kişi görmedim.ben golfü kötülemiyorum,kaliteli araç diyorum.benimde aracımı değiştirmek istediğim zaman düşündüğüm ilk araç golftür.ben sadece puntonun üst çıtayı yakaladığını idda ediyorum.hangimiz araç alırken tüm beklentilerimizi aynı araçta bulabiliyoruz ve detaylı araştırma yapıyoruz.kendimize beklentilerimize en uygun aracı ve çevredeki memnun kişlere sorup öyle araştırıyoruz.ben otorite olduğumuda idda etmiyorum.bunlar benim şahsi fikrim tofaş personeli olmamla hiç bir alakası yoktur.ben çevrede olan biten herşeyden haberdarım.tüm yenilikleri yakından takip ederim. çünkü ben araba hastasıyım ve hiç bir otomobil programını kaçırmam.
    polo diyorsunuz,güzel araç.fakat her opsiyona para ödüyorsunuz.bazı opsiyonlarda yok.motor seçeneği iki tercih var.puntoya gittiğim zaman her motor seçeneği var.polonun opsiyon olarak para istediğini bana fiat standart opsiyon olarak veriyor.bazı gerçekleri sizde görün artık,illa fiat arabası diye birşeyde demiyorum.benim beklentim polo 1.4 16 walf 120hp turbolu araç varmı yok.

  16. #34
    ümit Fındıklı
    GP ÜMİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/11/2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    474
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 132

    Standart

    orda bir harfin aceleyle yanlış yazılışını,inceleyeceğinize.madem wolswagenin avukatlığına soyunmuşsunuz.bir zahmet kalitenin yanında opsiyon,motor seçenekleri müşterinin araç alımında çok büyük faktör olduğunu inceleyin.çağımızda sadece bana opsiyonsuz aracı kaliteli malzeme demesi yetmiyor.wolswagene gittiğimde o özelikte polo araç yok.benzinli sadece 85 hp aracımız mevcut derse.bana motoru güçlü,turbolu full beklentilerimi karşılayan aracı polodan ucuza mal ediyorsa ben puntoya binerim.
    boş opsiyonsuz,güçsüz motorlu araca dünyanın parasını verceğime,güçlü motorlu beklentilerimi karşılayan full araca ben binerim.

  17. #35
    Mehmet Bayram
    ruach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/05/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    cok t.ederim arkdaslar verdiginiz bilgiler için kararımı verdım 100.000km görmemiş bir arac oldugu ve temiz olmasından dolayı satmaktan vazgeçtim aracımı ve lpg sistemiyle kullanmayı düşünüyorum belki ilerde puntoyla tanısabılırız kısmet....
    Herkeze yazdıgı yorumlar ve verdikleri bilgiler için tekrar tesekkür ederim.

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #36
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı GP ÜMİT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orda bir harfin aceleyle yanlış yazılışını,inceleyeceğinize.madem wolswagenin avukatlığına soyunmuşsunuz.bir zahmet kalitenin yanında opsiyon,motor seçenekleri müşterinin araç alımında çok büyük faktör olduğunu inceleyin.çağımızda sadece bana opsiyonsuz aracı kaliteli malzeme demesi yetmiyor.wolswagene gittiğimde o özelikte polo araç yok.benzinli sadece 85 hp aracımız mevcut derse.bana motoru güçlü,turbolu full beklentilerimi karşılayan aracı polodan ucuza mal ediyorsa ben puntoya binerim.
    boş opsiyonsuz,güçsüz motorlu araca dünyanın parasını verceğime,güçlü motorlu beklentilerimi karşılayan full araca ben binerim.
    haklısın ama polonun almanya ve avrupada o kadar çok farklı motorlu ve donanımlı modelleri var ki çoğu ülkemize gelmiyor. ama unutmayın insanlar kalite ve güvenliği konfor donanımlarına tercih ediyor. mercedes bile manuel camlı bir sekilde devir saati olmayan modeller bile üretip sattı. Bu da bir alman geleneğidir. bir kelimeyi kaç kere yanlış yazabilirsiniz bir kaç kez ama dört kez değil. kendi kendize gelin güvey oluyorsunuz. benim bu konuda yazılmış tüm mesajlarımı okuduğunuzda iddidalarınız ve ithamlarınızın boş olduğunu aslında aynışeyleri ama farklı açılardan söylediğimi anlarsınız. Hz. Ömerin bir sözü var. tesiri olmayacak yerde hakikati anlatmanın bir faydası olmaz. sizi kendi halinize bırakıyorum.
    Konu mehmetbasli tarafından (04/06/2010 Saat 19:36 ) değiştirilmiştir.

  20. #37
    ümit Fındıklı
    GP ÜMİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/11/2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    474
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 132

    Standart

    Alıntı mehmetbasli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklısın ama polonun almanya ve avrupada o kadar çok farklı motorlu ve donanımlı modelleri var ki çoğu ülkemize gelmiyor. ama unutmayın insanlar kalite ve güvenliği konfor donanımlarına tercih ediyor. mercedes bile manuel camlı bir sekilde devir saati olmayan modeller bile üretip sattı. Bu da bir alman geleneğidir. bir kelimeyi kaç kere yanlış yazabilirsiniz bir kaç kez ama dört kez değil. kendi kendize gelin güvey oluyorsunuz. benim bu konuda yazılmış tüm mesajlarımı okuduğunuzda iddidalarınız ve ithamlarınızın boş olduğunu aslında aynışeyleri ama farklı açılardan söylediğimi anlarsınız. Hz. Ömerin bir sözü var. tesiri olmayacak yerde hakikati anlatmanın bir faydası olmaz. sizi kendi halinize bırakıyorum.
    ben türküm,alman geleneklerine uymak zorunda değilim.aynı zamanda müşteriyim benim beklentilerime hangi araç karşılıyorsa onu alırım.ben türkiyede polonun motor ve opsiyonu fazla yok diyorum.sen almanyada var diyorsun.biz elimizdekilere bakalım almanyadaki aracı bana satışa sunmuyorsa,beni ne ilgilendiriyor bu araçlar.siz bazı şeyleri görmek ve anlamak istemiyorsunuz.o yüzden ben sizi kendi halinize bırakıyorum

  21. #38
    mustafa yılmaz
    aeron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    Iğdır
    Rengi
    Yok
    Plaka
    35 AYH 97
    Edilen teşekkür: 90

    Standart

    beyler birbirinizi kırmaya değmez, modlar konuyu kapatsa daha iyi olacak diye düşünüyorum, forumda görmeye alışık olmadıgımız diyaloglar bunlar, yarın başka konularda dostça yazmaya devam etmeniz dileğiyle...

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #39
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    Alıntı GP ÜMİT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben türküm,alman geleneklerine uymak zorunda değilim.aynı zamanda müşteriyim benim beklentilerime hangi araç karşılıyorsa onu alırım.ben türkiyede polonun motor ve opsiyonu fazla yok diyorum.sen almanyada var diyorsun.biz elimizdekilere bakalım almanyadaki aracı bana satışa sunmuyorsa,beni ne ilgilendiriyor bu araçlar.siz bazı şeyleri görmek ve anlamak istemiyorsunuz.o yüzden ben sizi kendi halinize bırakıyorum
    teşekkür ederim...
    Konu mehmetbasli tarafından (06/06/2010 Saat 11:35 ) değiştirilmiştir.

  24. #40
    Mehmet Bayram
    ruach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/05/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı aeron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler birbirinizi kırmaya değmez, modlar konuyu kapatsa daha iyi olacak diye düşünüyorum, forumda görmeye alışık olmadıgımız diyaloglar bunlar, yarın başka konularda dostça yazmaya devam etmeniz dileğiyle...

    Konuyu nerden kapatabilirm?

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Vw Golf Gti 2012
    efe_erdem tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 27/12/2012, 18:23
  2. VW Golf MK7
    SteinGP tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 63
    Son Mesaj: 19/11/2012, 01:17
  3. ABT Golf VII...
    kadir07 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 10/11/2012, 02:37
  4. Golf
    izoci tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 25/11/2010, 21:40
  5. 2006 Grande Punto GRANDE PUNTO 5P 1.4 STARJET 95 HP DYNAMIC STD hk.
    HasanAliz tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 25/12/2008, 23:32

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com