Çağatay kardeşim, bazen insan gerçekten çileden çıkıyor. Fakat emin ol hepsinde durum hemen hemen aynı. Bir tek Toyota servislerinde biraz daha fazla müşteri memnuniyeti ön planda. Geri kalan piyasada kim varsa hepsinin önceliği para kazanmak.
İlk arabam 2011 Altea XL 7-İleri DSG otomatikti. 2016 yılında almıştım. DSG'nin kavrama ve mekatronik problemlerini bilmeyen kalmadı. Ben bilmeden iyi araştırmadan almıştım. Yaşadığım problemler ve sevisin tutumu neticesinde 2020 Haziran ayında sattım aracımı. Detay öğrenmek isteyen. Hikayeyi okumak isteyen olursa; http://www.seatclubturkey.com/teknik...rantisi-2.html burada benim adımla yapılan gönderileri okuyabilir.
Sorunun çözümüne gelecek olursak;
Bıktırma politikasından bahsetmiş Hayrettin bey yukarıda. Evet haklı böyle bir politika var. Fakat yapılması gereken öncelikle vatandaş olarak haklarımızı iyi bilmek ve ardından gerekli yasal mücadeleden kaçmamak. Direksiyon olayında zamanında bir kardeşimiz dava etmiş ve ortaya 1 adet bilirkişi raporu çıkmış. Şimdi biz o rapor ile fiat'ı şikayet ediyoruz. Peki direksiyon sorunun yaşayan herkes ya da büyük çoğunluk dava etse ve ortaya aynı sebepten 10-20-50-100 rapor çıksa fiyat ne yapabilirdi. Nereye kaçacaktı veya hangi gerekçeye sığınacaktı.
Ben birazda bu yüzden bu mücadeleyi veriyorum. Olaki Tüketici haklarından olumsuz dönüş olur. Tüketici mahkemesine vereceğim bu sefer. Ben mahkeme masrafları ile belki 2-3 bin lira para ödeyeceğim ama kazandığımda ardımda bir sürü kullanıcıya konu ile alakalı belge bırakmış olacağım.
Sonuç olarak; Ben thy de uçak bakım teknisyeniyim. İstesem bu problemi dışarıda yaptıracak maddi gücüm de var. Fakat o parayı hukuk mücadelesine verip herkese fayda sağlayacak bir yolu tercih ettim. Sizlere de nacizane tavsiyem bundan sonrası için hukuk mücadelesi vermekten korkmamanız olur.
Saygılarımla.
Sizi yürekten tebrik ediyorum. Ayıplı malı tüketiciye satıp aymazlık ve pişkinlikle servisler sorumluluk almaktan kaçıyorlar. Her markanın kronik sorunları var fakat hukuk mücadelesi ile, yasal zeminde hak arayışı ile ortaya çıkan zararın telafisi mümkün. Hukuk bürokrasisinin kendine mahsus yavaş ve garip işleyişine rağmen bu konuda taviz vermemek gerekiyor. Benim aracımda da kronik torpido çatlağı oluşacaktı. Aracım servis bakımlı değildi ancak gidip yetkili servis ile görüştüm. Çeşitli bahanelerle geçiştirmek istediler. Durumu forumdan takip ettiğim için emsal karar toplayıp hazırlık yaptım. Eğer ücretsiz biçimde sattığınız ayıplı maldan dolayı yaşadığım kayıpları telafi etmezseniz mahkeme yoluyla yasal faizi ile birlikte sizden tahsil edilmesi için hukuki işlemleri yaparım dedim. İçeride birkaç telefon görüşmesi yaptılar, sonra torpidonun ücretsiz değişimi için onay çıktığını, İtalyaya parça siparişi verdiklerini ve parça geldiğinde beni arayacaklarını söylediler. Birkaç ay sonra parça gelmiş aradılar sıfır torpido takıldı aracıma. Hoş sıfır torpido da aynı malzemeden birkaç yıl sonra o da çatlayacak ama hiçbir zaman hakların takipçisi olmaktan vazgeçmemek lazım.
Ölüm Gaz Pedalına basan ayakta, hayat direksiyonu tutan kollardadır. Bunun eğlencesi ise ölümüne basıp hayata tutunmaktır...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri