Alıntı bravostilo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
evet chip için olayı bazı motor ve şanzumanlarda refarans değeri yüksek tutulur dayanabilir garanti şartları emisyon değerlerine göre ecu fabrika çıkışı ayralanır bunu toleras değerlerde yükseltmek fazla zarar vermesede ben 90 beygir ve altı arçlar için yapılacak chip olayına karşıyım eğer ki uzun süre kullanmayı düşündüğün bir araçsa altındaki yapma uzun vadede zararları olur satarsan da ileride ah alırsın

İleri vadede ne gibi sorunlara yol acabilir beni ve bebim gibi bilmeyenleri aydınlata bilirmisiniz?
Aracımı 1 ay önce tuninglettim ve keşke ilk aldıgımda yaptırsaymişim diyorum 1.3 75bg aracım alk devirleri vites degişimi hızlanması beni deli ediyodu arac biraz daha atak olsun diye 2000tl para harcadım motora enjektör memelerini degiştirttim baskı balatayı degiştirttim monifolt egr turbo intelcol katalitörü temizlettim egr arıza verdi diye hem mekanic hem yazılımla (chiptuning yazılımin icinde) iptal ettirdim chip tuning den aldım performansı alamadım ileri vadede sikintiyi cikartırsa turboda cıkartır diye biliyorum cünkü tuning onun sensör ayarlarıyla oynayaraktan yapılıyo başka ayarlarda var tabi ben kendimi turbo bozulur diye ayarladım yaptırdım tuningi başka nelere sebeb verir söyleyinde ona göre kendimi onlarada hazırlayın cünkü suanki düşüncemle 3 4 yıl binecegim aracıma km si 100500 bu arada


iPhone 'den aracılığı ile gönderildi