Alıntı CoachK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben resimde bi şeyi anlamadım, dyno da aldığınız veri 95hp lik veri krank da mı ? Teker de mi ? Eğer krankda 95 ise tekere ne kadar verdiği önemli. Motosikletlerde bu 10-12hp civarıdır. O-ringli özel zincirler ve shifter ile bu kayıp 8-9hp ye düşürülür. ciddi fark yaratır. Chip tuning yapıp 90hp üzerine çıkmak güzel ama tekere aktarılan güç de önemli. Haziran ayı gibi 20.000km bakımından sonra bende chip yaptırıcam, merak ettiğim için sordum.
Chip motorun verdiği krank güce etki eder ve dolayısıyla tekere verilen güçte dolaylı olarak artmış olur. Bizim araçlarımızdaki 75 hp olan motor çıkış gücünü 95 hp'ye yükselttik. Aradaki kayıplar mekanik kayıplardır. Bunu ancak aracın mekanik aksamında revizyonlar yaparak bir miktar azaltabilirsiniz.