nedeni aslında bir işlev görmeyip basınç kaçağına ve performans kaybına sebep olabilen bir cihaz..işe yarıyo turbo ömrünü uzatıyo olayı pek gerçekçi değil çünkü zaten motorumuzda o işlevi gören dump valve benzeri bir sistem var..eğerki ben motoru komple forget yaparım gt28 turbo takarım 350hplerde yürürüm derseniz o zamanda tavisiye edilenler forge splitter yada yine başka marka bir dump valve =) kullandım tecrübe ettim ondan yazıyorum..bütün işi bilen iyi ustalarda aynılarını söyler zaten =) t-jet kullanan bi abimizin yolda turbosunun devre dışı kalıp safe moda girip saatlerce yolu turbosuz gitmesine sebep olmuştu yakın zamanda..
Açıklama için teşekkürler.Ben taktırmayı düşünüyordum sanırım vazgeçtim
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri