komple set degıstır zaten kayıs ve bılya
bunların harıcınde devırdaımı de kesınlıkle degıstır ılerıde sorun cıkarmasın
hazır adam zaten kayıs ıcın sokucek ıkı kere ıscılıkte vermemıs olursun
bunlar onemlı parca kalıtelı kullanmanı tavsiye ederim
Merhaba arkadaşlar.Geçenlerde bakım için aracımı ustaya götürdüm.Triger kayışının değişmesi gerekir dedi.Aracım 1.4 benzinli 2009 model gp 84 binde 100+100 lira cıvarı bişey tutar dedi.Sizce hangi marka kayış almalıyım veya komple set mi değiştireyim?Teşekkürler şimdiden.
komple set degıstır zaten kayıs ve bılya
bunların harıcınde devırdaımı de kesınlıkle degıstır ılerıde sorun cıkarmasın
hazır adam zaten kayıs ıcın sokucek ıkı kere ıscılıkte vermemıs olursun
bunlar onemlı parca kalıtelı kullanmanı tavsiye ederim
Dayco veya valeo kullan.kutudan kayış ve gergi rulmanı çıkıyor.dayco 85-90 lia valeo ise 120 lira...ikisi de iyi markadır.güvenle kullanabilirsin.
Teşekkürler arkadaşlar dediğiniz gibi yaparız artık.
Bir ustaya göstermeden kendimiz nasıl anlayabiliriz bu trigerin vakti gelip gelmediğini ben 3 ay önce aldım aracı 85 binde değişmiş dedi aldığım adam şuan 162binde araç
Kendin anlayamazsın. Kapağın sökülmesi lazım kayış durumunu kıyaslamak verek çatlak vs var mı diye. Kayış değişimi 5 yıl 120k km olarak veriliyor ki siz 80k yapmışsınız, ne zaman değiştiğini de bilmiyorsanız değiştirin, yalnız km yüksek olduğu için devirdaimi de kontrol etmek hatta değiştirmek en sağlıklısı.
devri daimi de mutlaka değiştir, gerek yok diyenlere kulak asma sakın,alternatör kayışı ve gergi rulmanları da değişecek
Bir diger kayis.. hidrolik direksiyon pompa kayisi
Bütün kayışlar değişecek desenize
Sonradan tek tek yapmaktansa 1 kerede iyidir.. kafaniz rahat olur...
Trigeri degistirirken sanirim alternator ve direksiyon pompa kayisini cikariyorlar.. triger zamani 1 tasla bir kac kus misali...
Benim linea 1.4,
Yardimci kayis her 60binde, triger 120binde...
60bin bakiminda yardimci kayislarin durumu iyi dediler, degistirmediler...
Ben de ok dedim,,aslinda fazla masrafi da yoktu..
Sonra jeton dustu bende.. iyi degistirmedik ama 120bine kadar da gitmez...
80binkm de degistirsem,,trigere kadar 40bin km kullanirim... triger degisim zamani, hazir sokulmusken degistirirsem, 40bin km kullanmis olurum ya da geri taksam 20 30bin km sonra sirf yardimci kayis icin iscilim odeyecegim vs..
Zamaninda degistirmemekle hatta ettim gibi...
Konu timbaz tarafından (11/10/2015 Saat 23:48 ) değiştirilmiştir.
Slm arkadaşlar.Çarşamba günü arabayı veriyorum bildiğim bir ustaya.Yapılacaklar şöyle:
Triger kayışı
rulman
bilyeler
devirdaim
alternatör kayışı
işçilik içinde 450 dedi sizce fiyat nasıl? bana uygun geldi parçaları ve işçiliği ile tamamdır diyorum .
Triger+Rulman 100TL
V Kayısı 30-40TL
V-Kayış Rulmanı (Kütüksüz 20TL ) Kütklü 85TL
Devirdaim 80-100TL
İşçilik 100-150TL
Benim gözümde:
Min=330TL
Max=475TL
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri