o zaman dısarda 63 amper s-s akü bulamayacaz ve servise 344 + işçilik bayılcaz öylemi
dısarda nerede bu 63 amper akü ya
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
https://www.sirinleraku.com/?yigit-aku-fiyatlari,42
https://www.mutluinciaku.com/default...-aku-fiyatlari
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
start stoplu akünün sorması ayıp ne farkı var,
ben daha aküyü kontrol etmedim,
bu herhalde vakumlu lastik hikayesi gibi,
çakmak çakmak için ilginç bir yöntem herhalde.
400 liraya akümü olur ya?
Arkadaşlar punto evo aldım aldığım arkadaş varta aküyü yeni taktırmış ama 60 amp taktırmış araba yolda giderken silkeleyip start stop devre dışı yazıp arıza lambası yanıyo stop ediyo bunun sebebi akünün 60 amp olmasımı
bence , para tuzağı,
nasıl mı
emin olun maliyet her şey aynı,
dış görünüş bakınız aynı,
tek fark bence içeride iki hazne vardır.
iki pil gibi düşününün
akü firmasında mı çalışıyorsunuz ?
bu kadar emin nasıl konuşabiliyorsunuz, çok imreniyorum gerçekten
"Standart kurşun asit akülere göre 2 kat daha fazla çevrim süresi" deniyor. sanırım bu normal akü 10,000 defa marş basıyorsa start-stop akü 20,000 defa marş basabilir demek.
bu aradaki farkın fiyatsal anlamda bir karşılığı olmasın mı? yokmudur bu işin bi ar-ge masrafı vs. si ?
ha şunu anlarım start-stop'u yazılımla iptal edersin, kullanmazsın, akünü normal aküyle değiştirirsin, o zaman kabul, ama arada hiç bir fark yok tezi bana pek inandırıcı gelmiyor.
Ben şu start/stop işine başından beri karşıyım zaten.tamamen asrın kazığı niteliği taşıyor.arkadaş araba rölantide 15dk beklemiyor ki!bizim burada en uzun ışık 99sn.1,5 dk yapıyor hemen hemen.bir de büyükşehirlerde yoğun trafikte araba özellike otomatik viteslerde hafif bir öne atıyor,hill holder devreden çıkar gibi oluyor.ve sıkışık trafikte 40kere dur kalk yapan arabanın ne marş motoru,ne marş motoru dişlisi,ne de volan dişlisi sağlam kalır300 liralık akü vatandaşı bu kadar kasıyorsa varın saçma bir özellik yüzünden dünya para istenilen servis ücretlerini siz düşünün.asıl kapitalizm budur
artı özellik gibi sunulup,cebinizden daha çok para çıkmasını sağlarlar.X şahıs da,benim arabada s/s var diye sevinir.evet s/s var
![]()
Puntonun aku yeri standart 40/50 tl farkla guclendirilmis aku alinabilir ama servise o komik rakam.odenmez
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
servisteki bütün rakamlar piyasaya göre komik, o konuda fikiriz ama o ayrı bir tartışma konusu.
insanları yanlış yönlendirmeyelim benim temennim bu.
yarın yazılanı okuyup arada bi fark yokmuş deyip normal akü alan euro 5 motorlu punto sahibi olur, durduk yere arkamızdan küfür ettirmeyelim![]()
evet beyler bugün servise yetişemediğimden dolayı iş yüzünden bi yerde kullanılmış 60 amper bi akü taktım ve aracımı kullanmaya başladım start stop devreye girmedi buradaki ustalar ille servisten 63 ampere gerek olmadıgını 65 lik start stop uyumlu alabileceğimi iş göreceğini servise 350 ve ıscılık parçalanmamamı söylediler start stoplu aracı olup akü değiştirenlerden yorum bekliyorum pazartesi buna göre karar vercem çünkü teşekkürler
Sakın brader 63 amper harici taktırma start stop devreye girmez
bugün 500TL ye 63A 12V Start & Stop EFB orjinal aküyü taktırdım. 60A olanlarda start stop ve asr düzgün çalışmayabiliyor denildi.
Markası yazmıyor Fiat amblemi var sadece 63A 12V Start&Stop EFB yazıyor akü üstünde birde servis işlem detayında şu yazıyor; "AKU, 63AH START STOP GNL"
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri