İlginç, siteyi arayıp buldum. İlk başta 'erke dönergeci' gibi termodinamik ilkelerine aykırı bir şey sanmıştım ama açıklama mantıklı görünüyor.

Hidrojen en küçük moleküllere sahip olduğu için silindir içerisinde çok daha hızlı yayılacak ve içerideki yanmanın etkisini arttırarak benzinin daha verimli bir şekilde kullanılmasını sağlayacak.

Aklıma takılan bir kaç şey var:

1- Yakıtı yakmak için kullanılacak Oksijen aynı hızda yayılamayacak
2- Bu sistemin kullanılan benzinin oktanını değiştirmiş gibi bir etki yapacağını düşünüyorum, ateşleme zamanları doğru bir şekilde yapılamazsa beklenen verim elde edilemeyebilir.
3- Hidrojenin hava filtre girişinden verilmesi beni biraz ürküttü. En hızlı yayılan ve her an patlamaya hazır bir maddeyi silindirin içine girmeden hava (dolayısı ile oksijen) ile biraz erken buluştrmuş olmuyormuyuz?

Sistemde OBD-II destekli bir cihaz daha görünüyor, bu cihaz 2. numaralı problemi de çözüyor olabilir.

Mantıklı geldi ama biraz temkinli yaklaşmak lazım.