Projeye harciyacagim maliyete gore degisicek acikcasi..vl36 henuz denenmeyen farkli bir wg ile 190hp civarlarina ulasiyor..fakat gt14 egzantriksiz,enjektorsuz bir ise yaramaz..bu parcalar degismeden o guclerin uzerinin alinamayacagini butun dunya yazdi cizdi zaten cok kezaslinda kolay gibi gorunuyor gt14 u bizim arabalara gecirmek ama sanildigindan cok saha ayrinti gerekiyor malesef orjinal olsun diye..(filtre kiti-su-yag borulari-hortumlar-sensorler-manifold-isi kalkanlari-abarth motor kapagi)desem maliyet aklinizde canlanir
onceki aracta yasadim biliyorum..o yuzden 2 secenek belirledim kendime eger kolay yoldan 180-190hp alalim dersem vl36..yada gt14 den daha az maliyete tdo4 ve daha fazla guc seklinde dusunuyorum
olurda ilerde sikiliriz maddi duruma gore forged motor yapar sanzumani yuruyeni guclendirip gt2860 la 400hp lerde evin 2. Araci olarak gazlariz
simdilik hayirlisi diyelim o yuzden bende kararsizim henuz.ama net olarak gt14 yapmayacagim kesin.
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri