Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 21 ile 23 arası

Konu: Bravo'm :)

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı KaMiKaZe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyvallah abi burdan tekrar teşekkür ederim jantları evde saklasan bu kadar temiz olurlardı.

    bu arada projen hakkında daha geniş bilgi verirsen seviniriz,
    hedeflenen güç nedir ?
    benzer motor olan ve fiat coupe lerde kullanılan 2.0 20v turbo motormu örnek alınıyor ?
    eyw.

    benzer değil aslında mk1 20v ler ile 20 turrbo coupe motorlar aynı ufak farklılıklar var. belki sacma gelcek ama hedef guc yok ya dedik stock motora turbo nasıl bişey olur deneyelim gorelim

    ama merak eden varsa parça listesi şöyle

    2.0 20v Mk1 Motor stock internal ve stock cr.
    Haltech ECU(gelecek)
    Fiat Coupe 20v Turbo Exhaust manifold
    Garrett GT2871
    Coupe 20v turbo injectors 347cc
    Custom Dump pipe
    Custom 76mm exhaust pipes
    Custom intercooler and pipes
    Manual Boost Control
    Custom oil rail
    Hks Blow Off
    Aem wideband
    Greddy egt Gauge
    Raid Hp Oil Press
    Raid Hp Oil Temp
    Ac7 Boost Gauge
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  2. #2
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    eğer yanlış biliyorsam cehaletimi bağışlayın garrett gt2871 coupe turbonun orjinal turbosu değil ama değişim için 1-1 uyumlu.
    Ecu seçiminiz fiat coupe turbo ecusu olmamış haltech seçilmesi ileride projeyi büyütmek içinmi ?
    Şanzıman aynı kalmış gene yanlış biliyor olabilirim fakat coupe turbo şanzımanı farklı oluyor

  3. #3
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı KaMiKaZe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer yanlış biliyorsam cehaletimi bağışlayın garrett gt2871 coupe turbonun orjinal turbosu değil ama değişim için 1-1 uyumlu.
    Ecu seçiminiz fiat coupe turbo ecusu olmamış haltech seçilmesi ileride projeyi büyütmek içinmi ?
    Şanzıman aynı kalmış gene yanlış biliyor olabilirim fakat coupe turbo şanzımanı farklı oluyor
    Evet gt2871 coupenin orjinal turbosu degıl orjınali cok daha ufak tb28. gt25ten bile ufak bir turbo. Bunu secmemızdekı amaclar t25 flanslı olması, rulmanlı olması ve buyuk olması ki ust devırler ıcın gerekli ayrıca ilerisi için. ecu konusunda da coupe 20v turbo ecusu ile mk1 20v ecuları aynı zaten mafı değistirip map ve selenoid control valve bagladın mı al sana coupe ecusu haltech secmemizin amacı ecuda daha profesyonel bişeyler istememiz. 5 silindir oldugundan full squential calıstırmak için uygun ecu secenegi cok fazla değil ve dediğin gibi birazda ilerisini dusunuyoruz.
    Sanzuman olayındada son suratle pek işim olmadıgından sanzumanı ellemedik. Coupe turboda ayna mahruti daha uzun yaklasık 260-270km surat yapanlar var ama bana son surat degil ivme lazım ondan uzatmaya gerek yok şimdilik.
    Konu punto_multijet tarafından (07/07/2011 Saat 23:34 ) değiştirilmiştir.
    Bravo HGTurbo
    Kaan

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. 1,4 120 HP Dynamic Bravo'm Satılık
    gogigogi tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 03/09/2008, 21:52

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bravo'm :) Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com