Ben sadece lok lok sesinden dava açmayı düşünmekte değilim. 4207 sayılı kanunun 4. maddesi ve 13. maddeleri birlikte ele alındığında malın garanti süresi içerisinde aynı hatadan dolayı iki kez veya farklı hatalardan toplam 6 kez servis görmesi, tamirat görmesi malın 4. maddedeki tüketici lehine seçeneklerden birine olanak tanır. Ben 3 defa servise gittim ve 3 kere kalorifer tesisatından gelen tıkırtı ve gıcırtı sesleri giderilemedi ve bu belgeli. müvekkillerimin davalarından boş vakit bulursam kendim için bu davayı açacağım da kesin,lok lok sesi de tuzu biberi olacak. Ayrıca şunu söyleyeyim araba yürüyor mu yürüyor daha ne gibi bir mantığı hiçbir mahkeme kabul etmez,aracın mutat işlevlerinde kusur olursa "malda ayıp" sözkonusudur ve ayıplı mallar 4207 s.lı tüketicinin korunması hakkında kanunda düzenlemeye tabidir. Ama Mehmet ali kardeşimin yaklaşımı hoşuma gitti: "lok lok" depo dolu bu açıdan bakmamıştım