valla gecmıs olsun.bnm basıma boyle bır olay gelmedı.en azından dızel araclarda gelmedı.ınsallah basıt bırseydırde hemen cozulur...
Arkadaşlar merhaba,
1.3 multijet GPuntom bu akşam arıza yaptı. Kontak anahtarını çevirdiğimde göstergedeki ışıklar gidip geliyor. Marşa bastığımda ise hiç birşey olmuyor. Kaputu açıp içine baktım kontak tek hamle çevrilince sigorta kutusundan ve motorun yan kısmından tık tık sesi devamlı olarak geliyor. Sabah tekrar bakıp yol yardımı arayacağım.
Bu sorunla daha önce karşılaşan oldu mu?
2006 model ve garantisi uzatılmış..
valla gecmıs olsun.bnm basıma boyle bır olay gelmedı.en azından dızel araclarda gelmedı.ınsallah basıt bırseydırde hemen cozulur...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
Umarım sorun düzelmiştir.Gelişmeleri bizimle paylaşırsan seviniriz.
aküden kaynaklı bir sorun olabilir büyük birşey olabileceğini sanmıyorum en büyük sorun marş motoru ağrızası olabilir diye düşünüyorum
Ya akü boşaldı. Ya da marş motorunda bir sorun var. Yağmur ile alakası varsa ekipmanlar ıslanmış olabilir.
Marşın basmaması yazılımla alakalı olabilir.Bunun dışında marş motor arızası da buna sebebiyet verebilir.Eski puntomda (1.3 mjtd) bir iki defa başıma geldi.5dk. bekledikten sonra sorunsuzca çalışmıştı
Yazılımla alakalı olsaydı motor arıza lambası yanıp sönüyor olurdu. Yazılıma durduk yerde bir şey olmaz zaten. Yükleme esnasında yarım kalırsa ancak. Kendi aracımdan biliyorum![]()
Hiç teknik bilgim yoktur belki komik olucak tahminim ama bujiler ıslanmış olabilir mi : ) ?
artı kutup başını sökün yaklaşık 20 dakika bekleyin sonra takın sorun gidecektir
ayrıca teyp kodunu girmeyi unutmayın silinecektir sonrada servise gidin cihazla kontrolunu yaptırın yağmurla ilgisi yoktur tamamen tesadüf
dizellerde sadece ısıtma büjileri vardır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri