AL BAK BENDEN DE Bİ TANE:::

1-Hergün eğilip lastiklerin markasına bakmıyoruz tabiki...
havasını kontrol için baktığım sırada gözüme çarptı, 18-08-2010 tarihinde aldığım GP 1,3MJ lastiklerim Continental'di... şimdi ise Dunlop!!!
Önce Enriko'yu sonra da Fiat'ı aradım, Enriko; ispat etmeniz gerek dedi!
"sizce bu nasılmümkün olabilir" dedim. Ben araba her servisten çıktığında her noktasının fotografını çekmiyorum ki... =)
Fiat Müşteri Hizmetleri ilgilendi. Yarın öğlen aracı bırakmamı istediler Garanti belgeleriyle beraber. Kontrol edeceklermiş... var mı böyle birşey ??? =)
2-Aracı götürdüm servise... evrakları alıp beni bekleme salonuna aldılar.. uzun zaman sonra işe geç kalacağımdan kendim servis müdürünün yanına çıktım.
Problemi tekrar yüzyüze konuşmaya başladık. yüzlerindeki şüphenin okunamaması mümkün değildi.
Çünkü;Aracı ilk teslim aldığım gün lastikler CONTINENTAL
Garanti belgesinde teslim edilen lastikler BRIDGESTONE
Servis bakımlarından sonra lastikler stepne dahil DUNLOP (nerdeyse 40 bin km yapmış gibi)
Aracı Ruhsatı ve tüm belgeleri Müdüre bıraktım ve ben aracımı sorun sonuçlanana kadar servisinizden almayacağım dedim.Çıktım.
3-istanbul merkezden az önce telefonla aradılar...
aracınızın lastikleriyle ilgili yapılan incelemede lastiklerinizi değiştirme kararı verilmiştir(ben yanlış anlamışım üstündeki lastiklerin garantisini güncelleyeceklermiş.. yani olayı kapatma girişimi !!!)... 2 gün içinde servisten sizi çağıracaklar. uygun görülen lastikler dunlop marka'dır. dediler. :/
Ben de itiraz ederek, dunlop lastikleri kabul etmediğimi söyledim..
Biz gerekli belgeleri servisinize gönderiyoruz bundan sonraki kısmını servisle konuşmanız gerek dediler...
Tamam dedim.. ama yine de rahat değilim...
NEDEN DUNLOP UYGUN GÖRÜLMÜŞ ? anlayamadım... BenBRIDGESTONE lastik taktıramaz myım, madem kabul edildi !?
Bu arada araç 17 000 km
4-Aracım daha 6 aylıkken araba tampon altındaki ızgara yerinden çıktı.. her nasıl olduysa !!!!
götürdüm servise, tamponu söküp yapmamız lazım dediler.. tamam dedim bıraktım...
4 saat sonra aldım tabi orası çok loş bir ortam olduğu için hiçbirşey anlaşılmıyor.
ben sadece ızgaranın takılıp takılmadığına baktım...
işyerime geri döndüm, günışığında bir de baktım ne göreyim ?
tamponu acil bir şekilde sonuna kadar ittirip sıkmışlar ve kaput kanatlanmış gibi her iki tarafından havada .....
en iyi dileklerimi ilettim sessizce...
sonra kendi imkanlarımla düzelttim çizgisini...
5-bunlar hizmet etmek ne demek bilmiyorlar... tamam oldu diyip hemen postalamak taraftarı hepsi de.. ardından da aradılar memnun musunuz ? diye .. hayır değilim dedim düşük puan verdim... üzüldüler ! =)
ben ne olucam sana yüksek puan verirsem?? benim zararımı karşılıyor musun o zaman?
SERVİS MANTIĞI DEĞİŞMELİ BU BİR ÖNERİ DEĞİL GEREKLİLİKTİR !
ben ne olucam sana yüksek puan verirsem?? benim zararımı karşılıyor musun o zaman?
6-Bugün Genel Müdürlükten aradılar,
Aracımın lastiklerini değştirmeyeceklerini, bunun yerine garanti belgesindeki etiketi Bridgestone yerine Dunlop olarak değiştireceklerini ve çözüm olarak ellerinden başka birşey gelmediğini söylediler.
Yani dolandırıcılık Hırsızlık ve üçkağıtçılık yaptıklarını itiraf ediyorlar...
7-Lastikler ile ilgi bir problemim yok, neden değiştirildi ve neden hatanızı kabul edip lastiklerimi yenilemektense üzerine benden habersiz taktığınız lastiklere yeni garanti belgesi oluşturup suçunuzu örtmeye çalışıyorsunuz ??? Aracım 3 gün serviste bekledi !!!! BU MUDUR SERVİS VE MÜŞTERİ MEMNUYETİ ? HAKKIM NERDE ?