10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Çok acil yardım (Fiat'a ulaşabileceğim E-Mail adresi + Telefon)

  1. #1
    Oylum Girgin
    mavigitar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/02/2007
    Yaş
    41
    Mesajlar
    430
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    JE468
    Edilen teşekkür: 3

    Dikkat Çok acil yardım (Fiat'a ulaşabileceğim E-Mail adresi + Telefon)

    merhabalar arkadaşlarım...uzun zaman oldu biliyorum ama düğün hazırlıkları içerisindeydim. Ağustosta evlendim. Hiç fırsatım olmadı maalesef. Ancak çok acil yardımlarınıza ihtiyacım olduğu için tüm işimi gücümü bırakıp hemen size koştum. bilenler bilir benim arça aldığımdan beri arıza çıkarttı. Son arızası AİRBAG tamamiyle değişecek. (araç henüz 18 aylık)
    sizden ricam ulaşabileceğim ilgili fabrika (italyadaki, ya da Türkiye'deki ben Kıbrıstayım hala)

    Aracım fabrika çıkışlı tamamen arızalı bir araç . Sanki özel olarak üretilmiş . Üzerinde çalışılması için denek oldu adeta...


    dolayısıyla elimdeki tüm evraklarla birlikte şikayetçi olacağım. Gerekirse araç değişimi ya da garanti süresinin uzatılmasını talep edeceğim. Garanti koşullarının içerisinde böyle bir madde yer alıyor...
    şimdiden tşkr ederim.

    yardımlarınızı rica ediyorum...
    * GP GÜZELİ*
    1905

  2. #2
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Aşağıda vereceğim adres Fiatin İtalya genel merkezinin şikayet, istek, öneri formu bunu doldurun (tavsiyem ingilizceniz iyi değilse bilen birinden yardım alın) sizi sonra Türkiyeye yönlendirecekler ama çözümün daha etkili olduğunu ve cevabın 1-2 hafta gibi geç bir sürede geldiğini söyleyebilirim.

    https://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand....cejgdfkhdfjj.0
    Konu ms777 tarafından (06/10/2008 Saat 12:43 ) değiştirilmiştir.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    İsmail ŞENER
    isocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/08/2007
    Mesajlar
    89
    Nereden
    Denizli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 91

    Standart

    bende çözüm bulacağına pek inanmıyorum. çünkü müşteri memnuniyeti çok zayıf. Halkta daha fiat'a tofaş kuş serisi gibi baksada, tofaştakilerde hala kuş serisi devrindeki zihniyette.
    Follow Me If You Can.

  5. #4
    Oylum Girgin
    mavigitar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/02/2007
    Yaş
    41
    Mesajlar
    430
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    JE468
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    teşekkür ediyorum arkadaşlar. Hem italya ya hem de Türkiye ye mail attım. Şu an beklemedeyim...
    * GP GÜZELİ*
    1905

  6. #5
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    41
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart

    Alıntı mavigitar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhabalar arkadaşlarım...uzun zaman oldu biliyorum ama düğün hazırlıkları içerisindeydim. Ağustosta evlendim. Hiç fırsatım olmadı maalesef. Ancak çok acil yardımlarınıza ihtiyacım olduğu için tüm işimi gücümü bırakıp hemen size koştum. bilenler bilir benim arça aldığımdan beri arıza çıkarttı. Son arızası AİRBAG tamamiyle değişecek. (araç henüz 18 aylık)
    sizden ricam ulaşabileceğim ilgili fabrika (italyadaki, ya da Türkiye'deki ben Kıbrıstayım hala)

    Aracım fabrika çıkışlı tamamen arızalı bir araç . Sanki özel olarak üretilmiş . Üzerinde çalışılması için denek oldu adeta...


    dolayısıyla elimdeki tüm evraklarla birlikte şikayetçi olacağım. Gerekirse araç değişimi ya da garanti süresinin uzatılmasını talep edeceğim. Garanti koşullarının içerisinde böyle bir madde yer alıyor...
    şimdiden tşkr ederim.

    yardımlarınızı rica ediyorum...

    Dönmeyeceklerine ya da sorunlarını çözmeyeceklerine garanti verebilirim

  7. #6
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Çözüm aşamasını bizlerle burda paylaşırsanız güzel olarak gerçekten merak ediyorum nasıl bir yol izleyeceklerini.

  8. #7
    cenk .
    simmstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/08/2010
    Mesajlar
    33
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    AL BAK BENDEN DE Bİ TANE:::

    1-Hergün eğilip lastiklerin markasına bakmıyoruz tabiki...
    havasını kontrol için baktığım sırada gözüme çarptı, 18-08-2010 tarihinde aldığım GP 1,3MJ lastiklerim Continental'di... şimdi ise Dunlop!!!
    Önce Enriko'yu sonra da Fiat'ı aradım, Enriko; ispat etmeniz gerek dedi!
    "sizce bu nasılmümkün olabilir" dedim. Ben araba her servisten çıktığında her noktasının fotografını çekmiyorum ki... =)
    Fiat Müşteri Hizmetleri ilgilendi. Yarın öğlen aracı bırakmamı istediler Garanti belgeleriyle beraber. Kontrol edeceklermiş... var mı böyle birşey ??? =)
    2-Aracı götürdüm servise... evrakları alıp beni bekleme salonuna aldılar.. uzun zaman sonra işe geç kalacağımdan kendim servis müdürünün yanına çıktım.
    Problemi tekrar yüzyüze konuşmaya başladık. yüzlerindeki şüphenin okunamaması mümkün değildi.
    Çünkü;Aracı ilk teslim aldığım gün lastikler CONTINENTAL
    Garanti belgesinde teslim edilen lastikler BRIDGESTONE
    Servis bakımlarından sonra lastikler stepne dahil DUNLOP (nerdeyse 40 bin km yapmış gibi)
    Aracı Ruhsatı ve tüm belgeleri Müdüre bıraktım ve ben aracımı sorun sonuçlanana kadar servisinizden almayacağım dedim.Çıktım.
    3-istanbul merkezden az önce telefonla aradılar...
    aracınızın lastikleriyle ilgili yapılan incelemede lastiklerinizi değiştirme kararı verilmiştir(ben yanlış anlamışım üstündeki lastiklerin garantisini güncelleyeceklermiş.. yani olayı kapatma girişimi !!!)... 2 gün içinde servisten sizi çağıracaklar. uygun görülen lastikler dunlop marka'dır. dediler. :/
    Ben de itiraz ederek, dunlop lastikleri kabul etmediğimi söyledim..
    Biz gerekli belgeleri servisinize gönderiyoruz bundan sonraki kısmını servisle konuşmanız gerek dediler...
    Tamam dedim.. ama yine de rahat değilim...
    NEDEN DUNLOP UYGUN GÖRÜLMÜŞ ? anlayamadım... BenBRIDGESTONE lastik taktıramaz myım, madem kabul edildi !?
    Bu arada araç 17 000 km
    4-Aracım daha 6 aylıkken araba tampon altındaki ızgara yerinden çıktı.. her nasıl olduysa !!!!
    götürdüm servise, tamponu söküp yapmamız lazım dediler.. tamam dedim bıraktım...
    4 saat sonra aldım tabi orası çok loş bir ortam olduğu için hiçbirşey anlaşılmıyor.
    ben sadece ızgaranın takılıp takılmadığına baktım...
    işyerime geri döndüm, günışığında bir de baktım ne göreyim ?
    tamponu acil bir şekilde sonuna kadar ittirip sıkmışlar ve kaput kanatlanmış gibi her iki tarafından havada .....
    en iyi dileklerimi ilettim sessizce...
    sonra kendi imkanlarımla düzelttim çizgisini...
    5-bunlar hizmet etmek ne demek bilmiyorlar... tamam oldu diyip hemen postalamak taraftarı hepsi de.. ardından da aradılar memnun musunuz ? diye .. hayır değilim dedim düşük puan verdim... üzüldüler ! =)
    ben ne olucam sana yüksek puan verirsem?? benim zararımı karşılıyor musun o zaman?
    SERVİS MANTIĞI DEĞİŞMELİ BU BİR ÖNERİ DEĞİL GEREKLİLİKTİR !
    ben ne olucam sana yüksek puan verirsem?? benim zararımı karşılıyor musun o zaman?
    6-Bugün Genel Müdürlükten aradılar,
    Aracımın lastiklerini değştirmeyeceklerini, bunun yerine garanti belgesindeki etiketi Bridgestone yerine Dunlop olarak değiştireceklerini ve çözüm olarak ellerinden başka birşey gelmediğini söylediler.
    Yani dolandırıcılık Hırsızlık ve üçkağıtçılık yaptıklarını itiraf ediyorlar...
    7-Lastikler ile ilgi bir problemim yok, neden değiştirildi ve neden hatanızı kabul edip lastiklerimi yenilemektense üzerine benden habersiz taktığınız lastiklere yeni garanti belgesi oluşturup suçunuzu örtmeye çalışıyorsunuz ??? Aracım 3 gün serviste bekledi !!!! BU MUDUR SERVİS VE MÜŞTERİ MEMNUYETİ ? HAKKIM NERDE ?

  9. #8
    Fatih KUL
    faku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/07/2011
    Mesajlar
    95
    Nereden
    Bitlis
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 49

    Standart

    Alıntı mavigitar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhabalar arkadaşlarım...uzun zaman oldu biliyorum ama düğün hazırlıkları içerisindeydim. Ağustosta evlendim. Hiç fırsatım olmadı maalesef. Ancak çok acil yardımlarınıza ihtiyacım olduğu için tüm işimi gücümü bırakıp hemen size koştum. bilenler bilir benim arça aldığımdan beri arıza çıkarttı. Son arızası AİRBAG tamamiyle değişecek. (araç henüz 18 aylık)
    sizden ricam ulaşabileceğim ilgili fabrika (italyadaki, ya da Türkiye'deki ben Kıbrıstayım hala)

    Aracım fabrika çıkışlı tamamen arızalı bir araç . Sanki özel olarak üretilmiş . Üzerinde çalışılması için denek oldu adeta...


    dolayısıyla elimdeki tüm evraklarla birlikte şikayetçi olacağım. Gerekirse araç değişimi ya da garanti süresinin uzatılmasını talep edeceğim. Garanti koşullarının içerisinde böyle bir madde yer alıyor...
    şimdiden tşkr ederim.

    yardımlarınızı rica ediyorum...
    Bu girişimlerinizden bir sonuç çıkaracağınıza inanmıyorum. Benim de önceki aracımın (2006 Fiesta TDCİ ASM) şanzımanı problemli idi. Ford OTOSAN'a derdimi anlatamadım. Yaklaşık iki yıl beni oyaladılar. Tüketici mahkemesine dava açtım. Yaklaşık iki yıl da mahkeme sürdü. Sonunda haklı bulundum. Aracı teslim ederek ödediğim parayı ve mahkeme masraflarını aldım.

  10. #9
    nevzat suiçmez
    vogelman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2015
    Mesajlar
    1
    Nereden
    Samsun
    Rengi
    Yok
    Plaka
    55
    Edilen teşekkür: 0

    Standart Ce: Çok acil yardım (Fiat'a ulaşabileceğim E-Mail adresi + Telefon)

    slm arkadaşlar bu fiat italyadaki fabrikanın mail adresi atm olarak nedir bilen varsa lütfen paylaşırmı.yoksa bu fiat malinuyu cumhuriyet meydanında yakacagım

  11. #10
    Ali Tandogan
    Castell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2009
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.237
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34
    Edilen teşekkür: 213

    Standart Ce: Çok acil yardım (Fiat'a ulaşabileceğim E-Mail adresi + Telefon)

    Ne oldu aracınıza?...

Benzer Konular

  1. Abarth'a attığım mail ardından fiattan gelen telefon :)
    Bozok tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 02/01/2012, 16:11
  2. @GrandePuntoTR & @BravoTR uzantılı mail adresi
    OzzY tarafından Yönetimden Duyurular forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 14/04/2008, 14:27
  3. tüm üyelere : adınız@grandepuntotr.com mail adresi
    OzzY tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 68
    Son Mesaj: 22/01/2007, 15:45

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com