bakın size şöyle birşey soyliyim;
Lise deyken okulda araba motor ve sanziman ti vardı elektirikle çalışıyordu ama kesit bir motordu yani pistonlar felan sanzimanin ici gorunuyordu biz bunun uzeirnde alıstırma yapıyorduk sanzimani 4 vitesti. 4uncu vitese takıp volant ı tebeşirle işaretleyip şanzımanın şaft cıkışınıda tebeşirle işaretledigimizde volantla şanzıman cıkısındaki işaretler aynı anda çakışıyordu,
buda demek oluyorki 4 uncu vitesteyken motorun gucu hiç kesilmeden direk aktarma organlarına dagılıyordu motorda hiç zorlanma olmadan güç direk tekerlere gidiyor.
sizinki 6 vites, yani 6inci vitesteyken motorda uretilen guc direk tekerlerinize gidiyor motorda zorlama yorulma olmuyor bu durumda yakıt düşüyor.