18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Punto alma arefesinde vazgeçeceğim sanırım

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Özer Aydoğdu
    Ozer77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2019
    Mesajlar
    914
    Nereden
    Yalova
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 168

    Standart Cevap: Punto alma arefesinde vazgeçeceğim sanırım

    Ben hem linea hem punto kullnan biri olarak söylüyorum.
    Punto hem sessiz hem herşeyi bedava gibi resmen.
    Ama dizel hep bi maliyet.
    Şuan bende 2007 otomatik punto var eşim için almıştım.
    Kendimdede 2012 manuel dizel j kasa astra var.

    Puntoyu yag bakımını 180liraya herşey dahil yaptırdım.

    Aynı bakımı opelime 540liraya yaptırdım

    Baksanıza ama ya punto daha sevimli değil mi

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Hür General
    feyzullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/09/2014
    Mesajlar
    2.791
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 661

    Standart Cevap: Punto alma arefesinde vazgeçeceğim sanırım

    Alıntı Ozer77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hem linea hem punto kullnan biri olarak söylüyorum.
    Punto hem sessiz hem herşeyi bedava gibi resmen.
    Ama dizel hep bi maliyet.
    Şuan bende 2007 otomatik punto var eşim için almıştım.
    Kendimdede 2012 manuel dizel j kasa astra var.

    Puntoyu yag bakımını 180liraya herşey dahil yaptırdım.

    Aynı bakımı opelime 540liraya yaptırdım

    Baksanıza ama ya punto daha sevimli değil mi
    Kazasız belasız maşallah. Şehir içerisinde punto belki daha pratik olabilir ancak astra uzun yolda daha konforlu bence. Astra j kasayı çok beğeniyorum, yalıtım ve konfor açısından ideal bir araç. Bir ara 1.6 LPG ve 1.4 turbo olanını kullanmıştım 1.4 turbo gerçekten etkileyici idi. Her yönüyle beğenimi kazanan Astra üzerine optiğimizi odaklayalım ve kroniklerine göz atalım.
    Performans canavarı olan 1.4 t motor, kronik manifold çatlatmaya meyillidir. Tek başına manifold 3000 TL'den az değil ve genelde turbo ile takım olarak değiştiği için maliyet daha da artıyor.
    1.3 CDTI motor, düşük vergisi ve yakıt tüketimi ile birlikte iyi ayarlanmış şanzıman oranları sayesinde 1.4 kadar olmasa da iyi yürüyor. Ancak 1.3 cdtı olanlarda da kronik şanzıman problemi var erken müdahale edilmezse yine onun da 3-5.000 maliyeti çıkar. 1.3 CDTI ve 1.4 t'lerde yağ soğutucu bozulabiliyor kronik olarak bunun da maliyeti 1000 TL'den az değildir. 1.6 CDTI olanlarda ise kronik triger sorunu var diye biliyorum.
    Özetle, kronik sorunları olmayan araba yok gibi Japonlar bu konuda biraz daha iyiler ancak o da oldukça pahalı. sorun ithal ettiğimiz arabaların birinci sınıf kalitede olmayışından kaynaklanıyor. Yunanistan'da ki bir punto ile Edirne'deki puntoyu yan yana getirince aradaki kalite farkını bariz görüyorsunuz. Bizim memlekette Astra manifold çatlatıyor ama Yunanistan tarafından gelen bir Astra 300-400.000 km.de olmasına rağmen saat gibi çalışıyor. Maalesef bu durum ülkemizin tatsız bir gerçeği. Bu ortamda en az maliyetli en iyi f/p ürününü seçmek gerekiyor. Kronik sorunlara maruz kalmamak için de bakımların zamanında yapılması ve aracın düzgün kullanılması gerekiyor.
    Konu feyzullah tarafından (18/02/2020 Saat 03:58 ) değiştirilmiştir.

  4. Bu mesajı için 2 kişi feyzullah'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Marşı geç alma
    blueway tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 22/01/2020, 09:43
  2. Punto evo bağaj şu alma sorunu
    sosyete35 tarafından Makale forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 04/10/2018, 12:39
  3. E-bay den ürün alma hk;
    alibozpinar tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 27/07/2012, 19:08
  4. Grande Punto 1.3 M.Jet marş alma problemi
    bad_sedat tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 14/05/2012, 22:08

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com