LPG İLE ALAKADAR TÜM SORULARINIZI SORABİLİRSİNİZ ARKADAŞLAR
LPG İLE ALAKADAR TÜM SORULARINIZI SORABİLİRSİNİZ ARKADAŞLAR
1) Enjektörler belli km sonrasında temizlenmeli mi yoksa değistirilmelidir ? ve bu kaç km dir ?
2) Bujilerdeki sorun lpg ye yansırmı yoksa sadece benzindemi bunu hissederiz?
3) Enjektör markası örneğin milano ise lpg beynide milano olmak zorundami farklı markalarda olurmu? Enjektör değisimi yapılan bir aracın beyni atikerse buna brc enjektörü takılabilinir mi? Teşekkürler.
1 ENJEKTORLERIN SURESINI NERDEYSE BIZ BELIRLERIZ BUNU FILTRE BAKIMI VE ALDIGIMIZ GAZIN KALITESI BELIRLER SURE YADA KM KIMSE BELIRLEYEMEZ
2 BUJILERDEKI SORUN BENZINDE SON ANA KADAR BELLI ETMEZ AMA LPG DE HEMEN ETKI GOSTERIR BUDA YAKIT CINSININ FARKLILIGI VE YANMA DERECELERI ILE GOSTERILE BILIR
3 ONEMLI OLAN KIT MARKASI VE ICERIGINDE ENJ SECENEKLERI VAR ISE TAKILABILIR EGER YOK ISE TAKILMAZ UYUM SAGLAMAZ
Lpg ikaz ötmesi sonrası bi süre sonra araçta arıza lambası yandı sildirdim ve benzine aldığımda da arıza devam etti silindir ateşleme ariza kodu.. Lpg kaynaklı bi arızamıdır sizce?
2. Sorum lpgnin tuşuna basınca lpg tamamen devreden çıkarmı beyin vs.. Atiker gold sıralı sistem bu arada.. teşekkürler
Lpg beyni ve enjektörler ve bujiler filitreler yeni değişti ve kaçak olmadığı halde neden yolda giderken koku yapar?
Regülatörden yapabilir. Motor soğutma suyuna gaz karıştırdığı zaman koku sorunu olabiliyor diye okumuştum forumda. Regülatörü baktırmanız faydalı olabilir
Regülatör ve enjektör sıfır değişti
Hortumların bağlantısında hata olabilir mi? Farklı bir ustaya bağlantıları kontrol ettirebilirsiniz.
Motor suyu yani anfriz değişti kaçak kontrolleri yapıldı (enjektör ve regülatör yeni değişti demiştim.) Filtre değişti regülatör yeterince ısınıyorda gaz ayarlarında da sıkıntı yok. Egzoz kaçağı vs hiç birşey yok ama 80 km bulup cam açılınca gaz kokusu duyuluyor gene
Enjektörlerin arkasında pul var tırnak kadar bişi eğer o pullardan düşen eksik takılan varsa oradan gaz atar.
Segmanları var onları diyosanız ürün sıfır geldi gene de baktım hepsi tam.
MUTLAKA KAÇAK VARDIR BENDE YENI DEGISTIRMISTIM FAKAT COK KISA SUREDE HORTUM BIR METAL AKSAMA TEMASINDAN DOLAYI YIRTILMISTI SIZIN DEDIGINIZ GIBI KOKU GELIYORDU ALLAH KORUSUN SAKASI OLMAZ BENCE BIDAHA ELLE KONTROLU YAPIN O HIZLARDA O KADAR YOGUN KOKU GELMESI NORMAL DEGIL!
Bu kokunun nerden geldiğinin tespiti yapılması gerekiyor. Egsozdan çok fazla çiğ gaz kokusu geliyorsa analiz cihazları var onla bakılıp oksijen sensörü - map sensörü - buji ve kabloları aracın gaz ayarına bakılması lazım. Enjektörler sıfır olabilir ama tekrardan kontrolü de faydalı olacaktır.
"Bir MACAR Atasözü derki; Sarhoş er geç ayılır ama cahil Aslaa"
1.4 freaktife model arac 2010 model buji buji kablusu degiati hava filtresi degisti lpg filtresi degisti ayarini yaptirsim ama 3.27 gaz aliyom 20 liralik aldim 45 km yol yapti cok yakiyor neden
Sağlıklı ölçüm yapabilmek için depoyu tam doldurup km kaydı tutmak gerekir. 20 liralık gaz zaten 3.27'den 6 küsür litre gaz yapar. Kullandığınız güzergah kısa mesafe mi? Tatafik çok yoğun mu, kullanım sitiliniz sert mi, yokuş çok mu vs. Etkenlerin hepsi yakıt tüketim oranını değiştirebilir.
Depoyu tam doldurmadan malesef anlayamazsınız. Depo tam bştecek km sıfırlanıcak. Gaz bitene kadar kullanıp tekrar depo mümkünse aynı benzinlik ve aynı pompadan fullenip. Alınan litre veya tutar TL bölü yaptıgınız km yazılıcak ve sonuc kaç kuruş yaktıgınız çıkıcak.
En son uzun yolda yaptıgım ölçümde 24kuruş çıkmıştı. Havaların soğumasıyla artış gösterdi 20kuruş yaktıgımı hatırlıyorum. 3.17den gaz alırken. Şuan 3.22den alıyorum.
SM-G611F cihazımdan gönderildi
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri