Turbonun hortum yağ olmasının bi kaç sebebi vardır. Turbonun içinde bir mil bulunur. mil zamanla asınır ve bosluk yapar o boşluktan geçen yağları da havanın içine katar ve hortumlara yağ bulaştırır. Sizde boruları yağlanmış olarak görürsünüz. Özellikle 1500 devirlerde tam gaz bastığınızda aracın çekisten düsmesinin sebebide budur. Havanın içinde ki yağ silindir içerisine ulaştığı için aracın kesiklik yapmasına neden olur. Turbonun milinin boşluğu fazla ise mil aşınmış demektir bu da kısaca turbonuzda sorun olduğunu gösterir. bunun kontrollerini bosluğun kontrolunu sizde yapabilirsiniz masraf etmeden elinizle. Bazen bu turbodaki bu hortumlardaki yağlanmadan dolayıda mavi duman atabilir. Yani sadece motordan dolayı mavi duman atma olmaz turbodaki yağlanmalardan dolayıda olibilir.