Sayfa 7/12 İlkİlk ... 34567891011 ... SonSon
232 sonuçtan 121 ile 140 arası

Konu: Direksiyon üzerindeki Radyo-cd çalar Tuşlarinin Aydinlatmasi

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    C E
    cenkeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2007
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 45

    Standart

    Alıntı ugungor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba
    2008 dinamiklerdeki 2 satırlı bilgisayar rezeletini yasayanlardan biride benim. haftalardır arıyorum şikayet mailleri atıyorum ama tek bir kere arayan soran yok. sonunda genel mudurluge ulastım ama musteri hizmetleri de yasadıgımız bu kazıklanma surecini o kadar dogal karsılıyorlarki sok oldum.
    biz size daha onceden cevap vermistik tekrar vermeye gerek duymadık gibi inanilmaz cevap verdiler. ve ses tonları uslupları o kadar kabaydıki gercekten sok oldum ve anladımki bu problemimiz kesinlikle cozulemez..

    arkadaslar GPmi bende seviyorum ve dinamikler 2 satırlı olsa yine alırdım. ancak Fiatın bu tutumu onlara para kazandırdıgım icin beni pisman etti. kendi hatalarının arkasında durmuyorlar ve bence ileride herkesin basına gelebilecek bu tip bir problemde cozumden kacacaklar.

    ve dusununki bu araclar taa italyadan buraya geliyor ve hatalı olarak bize satılıyor. kimse bunu farketmiyor acaba musteri ne der diye dusunmuyor. Belki bu forumdaki birçok kişinin yol bilgisayarı problemi yok ama bu tip acıklar ve yanlıslıklar aracın herhangi bir yerinden bas gosterebilir dusuncesindeyim. kesinlikle bir sonraki aracım isterse müthis gorunumlu, donanımlı ve ucuz olsun fiat olmayacak. yani bu kadar acık ve net bir problemi nasıl böyle cozmemekte ve yokmus gibi kabul etmek ısrar ediyorlar inanamıyorum.

    yazıklar olsun demek kalıyor bana. bu devirde böyle bir musteri ilişkileri politikası ve böyle bir satış sonrası hizmet.

    aracını seven bir insanın bu tip seyler duyması onu cok uzer ve beni de uzuyor. kimse kusura bakmasın ama bircogumuz yasıyor bunları...
    Sonuna kadar katiliyorum arkadasim, ayni asamalari bende uyguluyorum hergun call centeri ariyorum sikayet maili atiyorum, is inada bindi. Son olarak dun soyle abzurd bir cevabi duyunca ilk defa kendimi tutamayip bagirip cagirdim telefonda. Aralik ayinda ve subat ayinda teslim edilen gp lerde yol bilgisayari 3 satirmis sadece ocakta teslim edilen seride varmis. iyi iste arac kusurlu uretilmis diyorum hayir donanim degisikligi diyor arkadas, ama su anda satilan araclar 3 satirli diyorum susuyor. Ama soruna care yok. Aynen ugungor' un dedigi gibi bundan sonraki arac alirken yari parasina tam donanimda verse FI-AT almayacagim. 50-100 liralik panel icin musteri süründürülüyor. Cok begenerek aldigim severek kulandigim arac icin 2 aydir kavga icindeyim. O begenmedigimiz baska markalar araclarinda sorun tespit ettiklerinde maliyeti ne olursa olsun araclari geri cagirip degisim yapiyorlar. Musteri memnuniyeti budur, direksiyon isiklari icin bana uygulanansa musteri memnuniyeti icin yari parasini fiat karsilayarak (50 ytl) isiklarim yapildi, Allah bilir yari parasiyla bile Fiat bu isiklardan bile %100 kar yapmistir. Parasini verdigim ve bana verilmeyen hersey icin hakkimi helal etmiyorum.
    Konu cenkeri tarafından (07/03/2008 Saat 16:31 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Hakan Duman
    discrepancy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2007
    Yaş
    42
    Mesajlar
    74
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Bend ehakkımı helal etmiyorum, ayrıca ekranın ayla alakası yok bizim araba kasım teslimi ve siparişi ama hala bilgisayar yok biz ne yapalım

  4. #3
    C E
    cenkeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2007
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 45

    Standart

    Alıntı discrepancy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bend ehakkımı helal etmiyorum, ayrıca ekranın ayla alakası yok bizim araba kasım teslimi ve siparişi ama hala bilgisayar yok biz ne yapalım
    Aynen öyle arkadasim herkese kafalarına göre bahaneler uyduruyorlar. Görüyorumki senin aracın dizel 90 bg dinamik bunun üzerine sadece emotion var. Sadece yuh diyorum!!! Oldu olacak emotiondan da kaldırsınlarda görelim bakalım. Daha öncede dediğim gibi bu asla donanım değişikliği olamaz sadece ve sadece üretim hatası olabilir. Ama gelde muhattap bul gelde sorununu çöz. Tamam efendim ben sorunu yetkli departmana ileteceğim diyen bir call center ama asla çözüm bulunamayan bu keşmekeş. Bu kadar küçük parasal ayrıntılardan kaçtıkları sürece Fiat' ın bu ülkede marka imajı asla ve asla düzelmez. Üzülerek söylüyorumki hepimiz araçlarımızı severek ve beğenerek aldık ama bu istikrarsızlık bu saçma tavır hepimize ikinci elde zarar olarak dönüyor dönecektir.

  5. #4
    zafer tanyeri
    grand-eli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/01/2008
    Mesajlar
    17
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Edilen teşekkür: 1

    Standart cenkeri kardeşim bursada nerede yaptırdınız?

    Alıntı cenkeri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuna kadar katiliyorum arkadasim, ayni asamalari bende uyguluyorum hergun call centeri ariyorum sikayet maili atiyorum, is inada bindi. Son olarak dun soyle abzurd bir cevabi duyunca ilk defa kendimi tutamayip bagirip cagirdim telefonda. Aralik ayinda ve subat ayinda teslim edilen gp lerde yol bilgisayari 3 satirmis sadece ocakta teslim edilen seride varmis. iyi iste arac kusurlu uretilmis diyorum hayir donanim degisikligi diyor arkadas, ama su anda satilan araclar 3 satirli diyorum susuyor. Ama soruna care yok. Aynen ugungor' un dedigi gibi bundan sonraki arac alirken yari parasina tam donanimda verse FI-AT almayacagim. 50-100 liralik panel icin musteri süründürülüyor. Cok begenerek aldigim severek kulandigim arac icin 2 aydir kavga icindeyim. O begenmedigimiz baska markalar araclarinda sorun tespit ettiklerinde maliyeti ne olursa olsun araclari geri cagirip degisim yapiyorlar. Musteri memnuniyeti budur, direksiyon isiklari icin bana uygulanansa musteri memnuniyeti icin yari parasini fiat karsilayarak (50 ytl) isiklarim yapildi, Allah bilir yari parasiyla bile Fiat bu isiklardan bile %100 kar yapmistir. Parasini verdigim ve bana verilmeyen hersey icin hakkimi helal etmiyorum.
    Aynı sorunla bende muzdaribim.Ulaşmadığım bir yurt dışı kaldı ama çözüm yok..

  6. #5
    wolf1965 Wolf1965
    Wolf1965 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/01/2008
    Yaş
    60
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 15

    Standart

    İyi akşamlar,servis artı fiat call center,direksiyon kumandası aydınlatma sorununu çözmedi ve bizlerden gelen şikayetler sözüm ona ilgili birimlere bildiriliyormuş ve italyan fiatla görüşülürmüş bu sorun vs.vs.vs.vs......
    Ama ücretini karşılamam karşılığında istersem taktırabilirmişim hehe,hehe,.....

  7. #6
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Serdar bildiğim kadarıyla otomatik olup 2 satırlı bilgi ekranı olan kimse yok forumda...

  8. 10/03/2008, 01:11


  9. #8
    C E
    cenkeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2007
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 45

    Standart

    Serhat arkadaşımızınki de başka bir kesit Fiat çalışanı olarak yol bilgisayarı sorununu çözemiyor vay bizim halimize. Daha öncede söylediğim gibi bir çok marka araçlarına önceki dönemlerde opsiyon olan küçük ayrıntıları sene değişimlerinde standart hale geitiriyor. Fiat ise açıkcası bizleri yolunacak kaz misali eski ve eksiksiz araçlarla test sürüşü yaptırıp sonra hiç bir açıklama yapmayıp bize eksik donanımlı araç satıyor. Sonra severek aldığımız araçlarımız için bir sürü telefon parası ödeyip sorunumuza çözüm bulamıyoruz. Birde bu işin moral bozukluğu varki oda cabası. Genel bir kontrolmü yaptırsak airbaglari koymuşlarmıdır acaba? Açıkcası bunu öğrenme zamanım kaza yaptığım zaman olmamalı!!!

  10. #9
    Hakan Duman
    discrepancy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2007
    Yaş
    42
    Mesajlar
    74
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Arkadaşler, bencede bu fabrika hatası hiçbirşey değil, kalite kontrolde kesinlikle bir sorun oldu yada ellerinde fazla 2 satırlı ekran kaldı onu da bize kaklaladılar, saçmalık birşey bu başka birşey değil ve bunda fiatın kendi hatasını kabul etmeyip değişime gitmemesi çok üzücü, 30 milyara en üst sınıfın bir altı araba al ve yaşadıklarına bak kesinlikel saçmalık bu başka birşey değil

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #10
    C E
    cenkeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2007
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 45

    Standart

    Alıntı discrepancy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşler, bencede bu fabrika hatası hiçbirşey değil, kalite kontrolde kesinlikle bir sorun oldu yada ellerinde fazla 2 satırlı ekran kaldı onu da bize kaklaladılar, saçmalık birşey bu başka birşey değil ve bunda fiatın kendi hatasını kabul etmeyip değişime gitmemesi çok üzücü, 30 milyara en üst sınıfın bir altı araba al ve yaşadıklarına bak kesinlikel saçmalık bu başka birşey değil
    Bencede sanki 2 satirli ekranlari bize kakaladilar. Ekranlar bitincede normale çevirdiler. Hazir aklima gelmisken 88 nciye call centeri arayayim

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #11
    Hakan Duman
    discrepancy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2007
    Yaş
    42
    Mesajlar
    74
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Alıntı cenkeri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bencede sanki 2 satirli ekranlari bize kakaladilar. Ekranlar bitincede normale çevirdiler. Hazir aklima gelmisken 88 nciye call centeri arayayim
    Ara bakalım cenkeri galiba calla centeri en fazla arayan insan diye guiness rekorlar kitabına gireceksin böyle giderse

  15. #12
    Volkan Varol
    VGV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/02/2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    25
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34 VGV 41
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Arkadaşlar Selam
    Benim 90hp Dynamic 3 satır gelmişti ancak direksyon üstündeki aydınlatmalar yoktu, daha önce burada yazdığım gibi 2 hafta öne İzmit Efsane Oto'ya götürüm durumu anlattım, bir kontrol yaptılar ve sonrasında yok sizin araba şu tarihte üretilmiş , şase numarası buymuş gibi hiçbirşey söylemeden "bir parçada problem var yanlız elimizde yok siparişini açtık önümüzdeki hafta içinde gelir takarız dediler" ve geçtiğimiz Cuma günü arayıp parçanın geldiğini aracı getirdiğimde yarım saat içinde takabileceklerini söylediler. Cumartesi aracı götürdüm ve artık direksyon üstünde ışıklarım yanıyor. Aracı 23 Şubat 2008'de teslim aldım, şase numarası şu malum seridende değil. 2 satır bilgi ekranı konusunda aynı desteği verirlermiydi bilemiyorum ama en azından direksyon konusunda hiç sorun çaıkartmamış olmalarından dolayı oldukça mamnunum.

  16. #13
    zafer tanyeri
    grand-eli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/01/2008
    Mesajlar
    17
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Edilen teşekkür: 1

    Standart direksiyon üzerindeki tuş lambaları

    Arkadaşlar Selam
    Benim 90hp Dynamic 3 satır gelmişti ancak direksyon üstündeki aydınlatmalar yoktu, daha önce burada yazdığım gibi 2 hafta öne İzmit Efsane Oto'ya götürüm durumu anlattım, bir kontrol yaptılar ve sonrasında yok sizin araba şu tarihte üretilmiş , şase numarası buymuş gibi hiçbirşey söylemeden "bir parçada problem var yanlız elimizde yok siparişini açtık önümüzdeki hafta içinde gelir takarız dediler" ve geçtiğimiz Cuma günü arayıp parçanın geldiğini aracı getirdiğimde yarım saat içinde takabileceklerini söylediler. Cumartesi aracı götürdüm ve artık direksyon üstünde ışıklarım yanıyor. Aracı 23 Şubat 2008'de teslim aldım, şase numarası şu malum seridende değil. 2 satır bilgi ekranı konusunda aynı desteği verirlermiydi bilemiyorum ama en azından direksyon konusunda hiç sorun çaıkartmamış olmalarından dolayı oldukça mamnunum.

    vgv kardeşim gibi yaptıran var mı?Aynı sorunu ben de yaşıyorum.Uğraşlarıma sonuç alamadım.vgv'nin yazdığı bahanelerin hepsini sıraladılar.Bu konuda çok keyfim kaçık...

  17. #14
    Şakir Yalçın
    makineman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/05/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    269
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    Daha öncede forumda bahsetmiştim. Aracımı Konya Koyuncu-Fiat'tan aldım. Bende stepne çıkmama sorunu vardı. Servis sorunu İtalya'ya aktardıklarını ve eksik stepnelerin İtalya'dan gelince takılacağını söylediler. Burada yazılanları okuduktan sonra benimde hiç umudum kalmamıştı stepnenin geleceğine ama nasıl olduysa 1 ay içinde stepne geldi ve takıldı. Bayi benim gibi 4 araçta daha stepne çıkmadığını ve onlara da stepnenin geldiğini söyledi. Keşke her bayi bu şekilde ilgilense, keşke Fiat her müşteriyle böyle ilgilense keşke araç siparişi verenler araçları gelene kadar acaba benim yol bigisayarım üç satır mı iki satır mı veya direksiyon ışıklarım olacak mı olmayacak mı diye kara kara düşünmeseler.

  18. #15
    Uğraş Güngör
    ugungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2008
    Mesajlar
    12
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Alıntı makineman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha öncede forumda bahsetmiştim. Aracımı Konya Koyuncu-Fiat'tan aldım. Bende stepne çıkmama sorunu vardı. Servis sorunu İtalya'ya aktardıklarını ve eksik stepnelerin İtalya'dan gelince takılacağını söylediler. Burada yazılanları okuduktan sonra benimde hiç umudum kalmamıştı stepnenin geleceğine ama nasıl olduysa 1 ay içinde stepne geldi ve takıldı. Bayi benim gibi 4 araçta daha stepne çıkmadığını ve onlara da stepnenin geldiğini söyledi. Keşke her bayi bu şekilde ilgilense, keşke Fiat her müşteriyle böyle ilgilense keşke araç siparişi verenler araçları gelene kadar acaba benim yol bigisayarım üç satır mı iki satır mı veya direksiyon ışıklarım olacak mı olmayacak mı diye kara kara düşünmeseler.
    Makineman, bunun bayinin ilgilenmesi ile alakası yok bence. BU adamlar ta italyadan stepnesiz arac gonderiyorlar. ve hicbir aksiyon planları yok. 1 ay beklemekte ne demek. Otomobil fabrikaları artık gunde 1500 arac uretiminden bahsediyorlar ve herbir firamnın haftada minimum 3-4 gemisi geliyor.
    stepnesiz arac gondermek tamamen bir sorumsuzluk ornegi. acaba lastigin patlasaydı ve karda kısta yol ortasında kalsaydın. evine sagsaglim ulasmak icin emin olki extradan bir cok para harcayacaktın. sence bunu fiat karsılar mıydı?? tabiki hayır.. yada ceza yeseydin stepnesiz trafiğe cıkmaktan...
    malesefki fiat markası buymus. bilmiyodum ogrendim ama biraz masraflı oldu....

    koca fiat koca stepne olmadan nasıl sevk eder aracı.. tofas bu aracları nasıl dagıtır bayilere. musteriye boyle nasıl satarlar.. yani trajıkomik olaylar bunlar. nasredin hoca fıkralarına benziyor bunların yaptıkları...

    Alıntı VGV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam
    Benim 90hp Dynamic 3 satır gelmişti ancak direksyon üstündeki aydınlatmalar yoktu, daha önce burada yazdığım gibi 2 hafta öne İzmit Efsane Oto'ya götürüm durumu anlattım, bir kontrol yaptılar ve sonrasında yok sizin araba şu tarihte üretilmiş , şase numarası buymuş gibi hiçbirşey söylemeden "bir parçada problem var yanlız elimizde yok siparişini açtık önümüzdeki hafta içinde gelir takarız dediler" ve geçtiğimiz Cuma günü arayıp parçanın geldiğini aracı getirdiğimde yarım saat içinde takabileceklerini söylediler. Cumartesi aracı götürdüm ve artık direksyon üstünde ışıklarım yanıyor. Aracı 23 Şubat 2008'de teslim aldım, şase numarası şu malum seridende değil. 2 satır bilgi ekranı konusunda aynı desteği verirlermiydi bilemiyorum ama en azından direksyon konusunda hiç sorun çaıkartmamış olmalarından dolayı oldukça mamnunum.
    yol bilgisayarı icin bu hizmeti vermezler. cunku aracın tim IPsinin yada gosterge saati kısmının değişmesi gerekir. ve tüm elektronik testlerinin tekrar yapılması ve belki kalibrasyonun tekrar yuklenmesi gerekir. yani cok pis bir iş diyebiliriz. asıl problem bu buyuk hatanın nasıl farkedilememiş olması. demekki uretim sistemleri oldukca hataya acık bir sistem. kalite kontrol malumunuz zaten!!

    ama sanslısın bence, ledleri takmalarıda ilginç olmus.

    Alıntı cenkeri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bencede sanki 2 satirli ekranlari bize kakaladilar. Ekranlar bitincede normale çevirdiler. Hazir aklima gelmisken 88 nciye call centeri arayayim
    rezalet arkadaslar rezalet.. marka imajını mahvetmek icin cok calısıyorlar.

    ben ulasabildigim tüm forumlara yazıcam yasadıklarımı. herkes okusun ogrensin. firmalarda hadlerini bilsinler. bu sekilde kimsenin kimseye davranmaya hakkı yok. resmen adam kandırıyorlar, kazıklıyorlar...

    bu arada forum yoneticilerinden ricam yazdıklarımızı "yol bilgisayarı" adı altında bir topicte toplamaları. bilmiyorum kullanıcılarda bu yetki var mı?
    Konu Linos tarafından (10/03/2008 Saat 15:57 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood! (Lütfen forum kurallarını okuyalım!!!)

  19. #16
    Şakir Yalçın
    makineman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/05/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    269
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    Alıntı ugungor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makineman, bunun bayinin ilgilenmesi ile alakası yok bence. BU adamlar ta italyadan stepnesiz arac gonderiyorlar. ve hicbir aksiyon planları yok. 1 ay beklemekte ne demek. Otomobil fabrikaları artık gunde 1500 arac uretiminden bahsediyorlar ve herbir firamnın haftada minimum 3-4 gemisi geliyor.
    stepnesiz arac gondermek tamamen bir sorumsuzluk ornegi. acaba lastigin patlasaydı ve karda kısta yol ortasında kalsaydın. evine sagsaglim ulasmak icin emin olki extradan bir cok para harcayacaktın. sence bunu fiat karsılar mıydı?? tabiki hayır.. yada ceza yeseydin stepnesiz trafiğe cıkmaktan...
    malesefki fiat markası buymus. bilmiyodum ogrendim ama biraz masraflı oldu....

    koca fiat koca stepne olmadan nasıl sevk eder aracı.. tofas bu aracları nasıl dagıtır bayilere. musteriye boyle nasıl satarlar.. yani trajıkomik olaylar bunlar. nasredin hoca fıkralarına benziyor bunların yaptıkları...



    yol bilgisayarı icin bu hizmeti vermezler. cunku aracın tim IPsinin yada gosterge saati kısmının değişmesi gerekir. ve tüm elektronik testlerinin tekrar yapılması ve belki kalibrasyonun tekrar yuklenmesi gerekir. yani cok pis bir iş diyebiliriz. asıl problem bu buyuk hatanın nasıl farkedilememiş olması. demekki uretim sistemleri oldukca hataya acık bir sistem. kalite kontrol malumunuz zaten!!

    ama sanslısın bence, ledleri takmalarıda ilginç olmus.



    rezalet arkadaslar rezalet.. marka imajını mahvetmek icin cok calısıyorlar.

    ben ulasabildigim tüm forumlara yazıcam yasadıklarımı. herkes okusun ogrensin. firmalarda hadlerini bilsinler. bu sekilde kimsenin kimseye davranmaya hakkı yok. resmen adam kandırıyorlar, kazıklıyorlar...

    bu arada forum yoneticilerinden ricam yazdıklarımızı "yol bilgisayarı" adı altında bir topicte toplamaları. bilmiyorum kullanıcılarda bu yetki var mı?
    Size sonuna kadar katılıyorum ama benim ifade etmek istediğim bazı bayilerin konuyla alakası olmayan bilgiler vermesi bazılarının ise ilgilenip soruna çözüm arayış çabaları. Fiat bencede bu gibi sorunlarla marka imajına çok ama çok zarar veriyor.

  20. #17
    C E
    cenkeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2007
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 45

    Standart

    Evet dediim gibi kaçinci oldu bilmiyorum bir kez daha call centeri aradim bu seferki arkadas cetin ceviz baskasina ileteyim demek yerine web sitemizde araclarda degisiklik yapma hakki sakli maddesini söyleme gafletinde bulundu. Artik o kadar doldumki basladim siralamaya satarken armut gösterip teslim ederken elma vermek yakisik aliyormu? Madem degisiklik var ben aracimi 4 ocakta teslim aldim mart ayindayiz neden web sitesi güncel degil, ben bugun arac begensem yine hatali sayfa ve kataloga bakmis olacam dedim. Bunun yaninda aslinda web sitesinde guncellenecek bisey olmagini su anda satilan araclarin 3 satir oldugu bilgisini verdim. Donanim degisligi (2 satir olmasi) ocak, subatta vardi da mart ayinda iptalmi oldu bu bariz olarak uretim hatasidir dedim. Evet normal sartlarda bu bilgileri call centerin bize vermesi gerekirken o kadar ilgisizlerki biz musteri olarak daha bilgili konuma geciyoruz. Dogal olarak bu kadar bilgiyi onlerine atip bana bahane degilde cozum sunun deyince bir süre sessizlikten sonra, Gerekli birim kimse onunla goruseyim gerekirse yuzyuze gorusme icin Tofas' a gidebilrim dedim. Sonunda bu arkadasta pes etti ben ilgili departmana ileteyim geri donus yapalim dedi, bende geri donus yapilacagini hic zannetmiyorum, iyi calismalar diyerek telefonu kapattim.

    Arkadaslar bana sadece Fiat' in genel merkezinin telefon numarasi gerekli. Madem geri donus yapmiyorlar birde oraya sarmak lazim. Görüyorsunuzki isin gücün icinde bunlarla ugrasiyoruz. Haksizliklara boyun egmemek gerekli diye dusunuyorum.

  21. Bu mesajı için 2 kişi cenkeri'ye teşekkür etti:


  22. #18
    Dogukan Uyguner
    Dogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/02/2008
    Yaş
    35
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34 GL 5320
    Edilen teşekkür: 9

    Standart

    Arkadaşlar biz dün Active stil paket aldık bir tane fakat direksiyon aydınlatması yok..

    Acaba servise götürsek taktırabilirmiyiz şimdi sonuç olarak??

  23. #19
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Doğukan, servise göre değişiyor.Garantiden değiştiren de var parayla değiştiren de.Hayırlı olsun...

  24. #20
    o a
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. sorumsuzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/12/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    93
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 23

    Standart

    arabayı alalı 4 ay oldu araç 2008 model ama bu topiği dün farkettim ve hemen inip arabanın kumandalarına baktım(şimdiye kadar farkında olmadan kullanmışım) çok şükür bendeki ışıklı olanlardanmış. ama bugün fiattan aradılar müşteri memnuniyeti için anket yapmaya gelceklermiş. haftaya randevu verdim orda bu konuyu madur olan arkadaşlarımız için belirticem.bakalım bi faydası olacakmı.

Sayfa 7/12 İlkİlk ... 34567891011 ... SonSon

Benzer Konular

  1. GP Radyo/Cd çalar hk.
    Chameleon tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 20/10/2011, 17:40
  2. Radyo - MP3 çalar problemi
    serhatartun41 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 08/09/2011, 00:01
  3. Punto Evo direksiyon üzerindeki mp3 çalar kumanda tuşları
    muhammedçelik tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 15/04/2011, 19:01
  4. Radyo-cd çalar mp3 çalıyor mu ki?
    talo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 27/06/2009, 00:29
  5. Radyo-cd çalar
    irgil tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04/06/2008, 13:44

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com