Fitili yerine tam oturtamadınız yada fitili acarken yada takarken bir yeri yırtmış olabilirsiniz. Belli bir yere kadar acın ordan tekrardan yerine tam oturtarak takın.
Arkadaşlar Merhabalar 3 gün önce tavan lambasından paralel elektrik almak için sol direk kaplamasını sökmüştüm işimi bitirip geri taktım fakat dün gece hava sabaha kadar yağmurluydu sabah araca bindiğimde sol paspasın su olduğunu farkettim debriyaj pedalının sol üstüne denk gelen biryerden su damlıyor. Kaplamanın içinde suyun içeri girmesini engelleyen bi parça conta gibi birşey vardı da onu kaydırmış olabilir miyim sizce nedir sorun daha önce hiç su almamıştı aracım
Fitili yerine tam oturtamadınız yada fitili acarken yada takarken bir yeri yırtmış olabilirsiniz. Belli bir yere kadar acın ordan tekrardan yerine tam oturtarak takın.
Tekrar kontrol ettim silecek motorunun olduğu kısma ızgaradan giren su, o bölmenin altından çıkan kauçuk bir borunun kenarından sızdırıyor. Oradan da lpg kablosunun üzerinden süzülerek debriyajın sol tarafından kabloyla birlikte içeri giriyor. Bu Silecek motorunun olduğu bölmeden aşağı su akması normal midir?
Evet bahsettiğim hortum bu bağlantı noktasından sızdırıyor. Fakat bendeki hortum uzun ilk önce sola sonra hafif sağa kıvırılıyor ve 20 cm gibi bir uzunluğu var
Debriyaj borularının,su tahliye contasıyla temasını.boruları esneterek veya contayı 90 derece cevirerek, teması engelleyebilirsin.Fıskıye panel altı ve tahliye hortumları tıkalı olmamalı.Yapraklar tıkayabilir.Siddetli yagmurda ızgaradan içeri su girebilir.
Evet bu şemadaki hortumlardan. Az sonra eve gidip detaylı şekilde bakacağım. Yardımınız için teşekkür ederim
Arkadaşlar teşekkür ederim akşam kapalı otoparka çektim aracımı ve iyice inceleme fırsatım oldu. Öncelikle ayak altı aydınlatmayı yaparken içeriden lpg anahtarına giden tesisat kablosunu içerden ittirnce motor kısmından dışarı doğru oynamış ve gider hortumuna temas etmiş olduğunu farkettim. Gider hortumu da oturduğu sac kısmından sızdırdığı için sızan su hortum üzerinden ve temas eden kablodan içeri doğru yürümüş. gösterdiğiniz tahliye hortumunu çıkardım ve saca giren kanallı kısmına daha sıkı otursun diye teflon sardım sızıntı baya azaldı tesisat kablosunu da plastik kelepçeyle vestinghouse borularından birine sabitledim tahliye hortumuna temas eden bi kablo yok şu an. En son tesisat kablosunun kabine giren kısmına da silikon uyguladım. Az önce aşağıda 10 ar dakika arayla 5 er litre su döktüm ızgaradan. tahliye hortumunun boğazından çok az bir sızıntı var ama o da hortumdan süzülüp ucundan aşağı damlıyor. Şu an aracım 1 damla su almıyor içeri. teşekkür ederim yardımlarınız için
Amerikayı fethetmiş adamlar..
Kardeşim, kalorifer bağlantılarının olduğu metal boruların girişinde ve çıkışında iki adet oring var. Onları yenileyin..
Sol alt kısımdaki plastik bakaliti sökünce kalorifer hortumu kabak gibi ortaya çıkar. Orayı söküp o iki metal borunun radyatöre girdiği kısımları el ile kontrol etmeli bence. Yoksa yağmur suyu gideri paspasa kadar su akıtmaz..
sol alt kısımmı ? kalorifer peteği gaz pedalının yanında yani sağında ki kağaın altındadır. girişlerinden su akıtsa gaz pedalının yanına doğru akıtır. Kalorifer peteğinden sonra aracın motor kısmına kadar alimunyum alaşımlı borularla gider sonra plastik hortum pres baskıdır. Sizin bahsettiğiniz noktadan debriyaj pedalının üstüne su gelmez.
Ha pardon, debriyajın üstüne akıttığını yazdığını görmedim. Ama genelde en çok burdan akıtır.. Oringleri değişip devam ediyoruz..
Arkadaşlar ön silecek ızgarası tahliye hortumundan lpg tesisat kablosuna damlıyormuş su. Kablo da lpg anahtarına ulaşıyor yani debriyaj yanından delik açılmış oradan içeri giriyor. Kablo üzerinden yürüyen su içeri geliyormuş. Tahliye hortumunu biraz çevirdim ve tesisat kablosunun içeri giren kısmına da silikon uyguladım. Şu an sorun yok
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri