Kaliteli çift taraflı 1cm lik bant kullanabilirsiniz, istediğiniz zaman zarar vermeden yerinden kolaylıkla çıkıyor.
Arkadaslar araca yalitim yapmak icin once 4 kapiyi soydum. 2007 model aracimin kapi dosemelerindeki kendi yalitimi ilk gunku gibi tertemizdi. Acikcasi cok sasirdim. Sormak istedigim yalitimin yapiskanlari sari yumsak bir yapistiriciydi. Bu tur yapistirici tavsiyesi yapabilecek var mi? Orjinal yapistirici halen cok gucluydu. t bicagi ile kesip tekrar kapattim. Ayni sekilde yapisti. Sari köpuk benzeri birsey. Bu tarz yapistirici lazim bana. Ayni sekilde boyayada zarar vermicek.
Kaliteli çift taraflı 1cm lik bant kullanabilirsiniz, istediğiniz zaman zarar vermeden yerinden kolaylıkla çıkıyor.
Zafer hocam kapi icleri nem ve isi farkina daha fazla magruz kaliyor atma yapabilir o yuzden tercih etmedim. Orjinalinde kullanilan malzeme gibi birsey lazim
Söylediğiniz gibi açık ve hareketli noktalarda sorun olabilir. Fakat kapı içlerinde bant sabit kalacağı için artı kapı kartonu üzerine baskı uygulayacağından dolayı bence problem olmaz. Hafif kalkan ön cam yağmur giderinin altına uygulama yapmıştım halen sağlam.
Kapi dosemesinin arkasindaki koruyucu doemenin metala yapisan yeri icin mi?
Dogru anladiysam... az isitarak geri yapistirmistim ben.. bitum gibi bir malzeme idi bende.. ve siyah.. bir ara malzemecide de gormustum.. satiliyormus meger...
Cift trafali yapiskani bir turlu sevemedim...
Bu arada yalitim icin nasil bir sey uygulayacaksiniz?
Tavsiyem.. kapi sacina once bitum uygulamaniz.... ses yalitimini da sonra... aslinda kapi icin en az 3 katman gerekir....
Ben kolay yerlerden basladim... kapilar en zoru oldugundan sona birakmistim....
Ilk etap bitum malzeme, onunla mesgulum... parca parca ilerliyorum.... bu gune kadar yaptigim bazi uygulamalar...
Konu timbaz tarafından (04/08/2016 Saat 20:09 ) değiştirilmiştir.
Sesin daha cok geldigi yerlere yapip memnun olmassam arka koltuga sokup komple gececegim. Suan icin 4 kapi ve bagaj kapagina bide on davlumbaz iclerine uygulucam. İlk katman bitusef sonra ses emici sunger bunlarin uzerine kapilarin orjinal malzemesi. Yapistiriciyi bulamadim daha cift tarafli banti bende sevmiyorum. Elimde var ama kullanmak icimden gelmiyor.
Kullanacaginiz bitumun farkli tipi var mi? Tek tip mi? Eger ince ve absorbe gucu dusuk ise... titresimin fazla oldugu bolgelede cift kat uygulamanizi oneririm, komple olmasa da uzerine bazi bolgelere 2. Kat... ince bitum kalin saca pek etkili olmuyor..
Fiat 500 kapi ornegi...
Ben on ve arka davlumbazlara su sekilde uygulamistim...
Ilk yaptigim uygulama bunlardi... bu calisma bile cok sey farkettirmisti...
Davlumbazi komple bitum yapmak da vardi tabi..
Bagaj kisminda da bu baslangic oldu... pandizotun alti sadece.. sonra uzerni plastik yerleri hali kaplamistim...
Bilgilendirme icin tesekkurler alti kaucuk ustu folyo 2 2 bucuk mm kalinliginda ince malzeme kullanmiyorum. Gordugum kadariyla sizin urunler daha kaliteli duruyor. Bunun maliyeti simdilik 115 tl yalniz yarisina anca yetcek
Bituself folyo dedigim ust bitum malzemesi altinda yapiskanli kaucuk malzemesi var.
https://www.adetasyapi.com/oto-ses-yalitimi-7-yeni
https://www.adetasyapi.com/bituself-oto-ses-izolasyonu
Malzemeler bunlar
Davlumbazlarda aracin metaline uygulamak daha iyi sonuc veriyor.
Konu halilimo tarafından (04/08/2016 Saat 23:25 ) değiştirilmiştir.
motor sesini azaltabilmek için nereleri kaplamalıyız?
Yapistirici tavsiye edebilecek yok mu simdi arkadaslar(cift tarafli bant haric)
Yalitimi kapilara gectim arkadaslar tek basima zorladi diyebilirim ama sonuc mukemmel, kapilarin kapanmasi bile toklasti. Siddetle tavsiye ederim.
Halil eline sağlık bir ara telefonuna desibel metre yükleyip bi test edebilir misin.... kapı içlerine de bitüm geçtin mi? Yoksa sadece gördüğümüz yüzey mi? Birde kapı içlerinde ki yalıtım malzemelerinden dolayı, döşemelerinin montajında bi sorun oluyor mu?
Once kapi dis sacina uygulanmasi daha bence dogru olurdu...
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri