Ezeldenberi'ye katılıyorum. Rese Otomotiv var Bostancı Sanayi'de. Forumdaki tavsiyeler üzerine bir kez oraya gitmiştim. Amortisör takozlarını değiştirttim. Recai Usta o işlem sonrası "EGR'yi hiç temizlettin mi?" dedi. Ben de temizletmediğimi, aracın çekişinde herhangi bir sorun olmadığını ve bundan kaynaklı arıza ışığı falan yanmadığını belirtmiştim. O da "yine de temizletsen iyi olur" demişti.

Bu noktada anlatmak istediğim şu ki EGR temizlendikten bir süre sonra tekrar arıza ışığı yakabiliyor veya forumda orijinali ile değiştiren bir arkadaşımız vardı bir süre sonra o da aynı durumu yaşamıştı. Önemli olan ekonomi yapacağım diye katkısız dizel almak, aracı 2000 devir altında sürekli kullanmak da bu sorunlara yol açabilir. 3000 devir üzerinde de sürekli gitmek evet turbo açısından zararlı olduğu için (75 HP için söylüyorum) aracı 2500-2800 devir aralığında ve V-Power Nitro + diesel, ultra force diesel, excellium diesel gibi yakıtlarla kullanmak EGR için daha sağlıklı olabilir.

SM-A500F cihazımdan gönderildi