merhaba arkadaşlar yolcu hava yastığı tarafında çatlak oluştu servis kabul etmedi. bir fikri olan var mı ? foto çektim ama yüklenmedi
2007 g.punto çoğu işimi de serviste yaptım tanıyorlar beni ama olmadı. çağrı merkezini aradım kayıt oluşturdular ama boş
Başka serviste deneyin şansınızı.Bazen para koparmak için yalandan "sistem onay vermedi" diyorlar.
Sent my iPhone using
Kim ne derse desin garanti dediğimiz olay ucu açıkttır. Yetkili servisler bile keyfi davranabiliyor. Bu yüzden tüketicilerin özellikle araç sahiplerinin haklarını çok iyi bilmeleri gerekli.
bendede 2008 model punto ayni sorun olustu inegol banoto servisine gittim onay vermedi sistem 2 gun once merkezi arayip talep olusturdum hala incelemede bakalim ne olacak Eklenti 33453
benim adil merak ettigim diyelimki onay hic gelmedi tuketici mahkemesine gidip hakkimizi ariyabiliyozmu eger varsa ole bi hakkimiz nasil bi yol izlenmeli
Aracı satın alırken size verilen garanti ve servis kitapçığındaki bilgiler hukuki bir dille yazılmıştır. Bu kitaplarda geçen nedenler mevzu bahis olan sorununuzla örtüşüyorsa yetkili servislerin bu kusuru gidermesi gereklidir. Ama iyi niyet kapsamı tamamen bayii elinde ya da insiyatie diyelim.
şu hale bakın ya demek ki her bayii keyfi davranıyor. işin garip tarafı iyi niyet diyorlar da iyi niyet bana değil demek halbuki ben 6 yıl içinde 8 tane sıfır araç aldım onlardan. bir daha hiçbir aracı oraya bakıma götürmeyecem
arkadaşlar yoğun ısrardan sonra genel merkez kabul etti değişim yapılacak. parça bekliyorum şimdi.
arkadaşlar anlamadığım bi konu var fiat belirli parçalardamı garantiyi uzatıyor aynı çatlak bendede var aracım 2006 nasıl bir yol izlemeliyim
Sizin adınıza olumlu karar alınması sevindirici bir sonuç olmuş. Değişim öncesi ve sonrası araç resimlerini paylaşa bilirseniz form için daha güzel olur.
teşekkür ederim. foto çektim değişim olsun her iki durumu da aktaracam.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri