"Şaka gibi" diyebilirim açıkçasıGenelde Birlik Motorlu Araçlar hakkında hizmet kalitesiyle ilgili forumda hep olumsuz yönde eleştiriler okumuştum. İlk kez TOFAŞ A.Ş.'nin ücretsiz değişim talebi onaylamasıyla verilen hizmetten memnun kalan birini gördüm oradan. Tekrar hayırlı olsun.
Ben daha önce kapı gıcırtısı için de ücretsiz değişim yaptırdım. Bir problem yaşamadım.
Fiat bu konuda müşteri memnuniyetini sağlamak için sıkıntı çıkarmıyor.
Bir de genelde memnun olan kişi internete yazı yazmıyor sanırım. Şikayeti olanlar yazıyor. O yüzden de olabilir.
Teşekkürler.
Şikayetler konusunda internetin ve forumların katkısı olmuyor. Bunu bizzat yaşadım. Örneğin; yolcu airbag kısmı çatlağı, city arızası ve kapı gergileri sorunu gibi konularda forumlarda yazılan eleştirilerin olduğunu, bu şikayetler sonucu "kronik arıza" tespitinin yapılması konusunu Fiat-Medos Otomotiv'de ve Fiat-Haliç Otomotiv'de dile getirdim. Ve aldığım yanıt şu: "Forumlarda her yazılana inanmayın. Orada yazılanlara bakarsak her şey kronik arıza olur zaten." Şimdi bu cümleleri yetkili servis görevlileri söyleyip arızanın TOFAŞ A.Ş.'nin üretiminden kaynaklı bir parça hatası olduğunu yine TOFAŞ A.Ş. kabul ederse eğer o takdirde ücretsiz değişim olabiliyor. Yani biz burada ne kadar "benim arızam kronik. Bu konuda binlerce şu forumda şikayetçi olan insan var, bu sitede olumsuz yorum var" desek de takan yok. İnisiyatif tamamen TOFAŞ A.Ş.'de.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri