Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dualogic el kitabındaki periyodik bakım tablosunda şöyle diyor;

ROBOTİZE (Selespeed&MTA) VİTES KUTULU ARAÇLARDA DEBRİYAJ AKTÜATÖRÜ HİDROLİK KUMANDA SİSTEM YAĞININ DEĞİŞİMİ
(veya Her 2 Yılda Bir) (1.4 Benzin Motorlu Araçlar Hariç) 80.000 kilometre

Bir de "otomatik ve speedgear" diye ayrı bir kategori var ama sanırım Dualogic ilk yazdığım gruba giriyor (robotize olduğu için). Fiyatını bilmiyorum açıkçası.

Soğuk çalıştırmada devirin biraz yüksek olması, sonra 800-900'e inmesi normal fakat benim aracım kışın en soğuk zamanında bile 1100-1200 deviri aşmıyor, 15-20 saniye sonra hareket ediyorum, anında 900'e düşüyor ondan sonra. Yazın ise 1000 devir civarında ateşleyip 5-10 saniye içinde 900'e iniyor. Fakat ben İzmir'deyim. Siz daha soğuk/serin bir yerdeyseniz belki ondan yapıyordur. Dalgalanma yoksa, normal devrine düşüyorsa sorun olduğunu düşünmüyorum ama termostat kontrol edilebilir belki. LPG varsa ondan da yapıyor olabilir. Benimki benzinli.
araç lpgli ve İzmir'e göre daha soğuk bir iklime sahip bir yerde yaşıyorum(Bursa). Benimde 5-10 saniye sonra normal rolanti devirine düşüyor sadece ilk ateşlemede böyle oluyor. Aracı durdurayım, 1-2 saat sonra yine çalıştırayım bu sefer 1000-1100 devire çıkıp rolantiye daha hızlı bir şekilde geri düşüyor.