Kaputu açtığınızda,panjurun hizasına denk gelen 4 tane vida var.onları gevşetip,tamponu tekrar ittirip motora doğru,o vidaları tekrar sıkıp düzeltmiştim ben o boşluğu.ama baya bi deneme yanılma yaptım.ama farlardaki boşluğu çözemedim maalesef,kesin birileri tıklayıp esnetti o plastiği.
Bi de şöyle bi durum var benimkinde.kaputu kapatırken bastırarak kapatırsam ,kaput tampon boşluğu ayarı bozuluyor,bi tarafı daha açık bi tarafı daha kapalı duruyo..
Ben de kaputu belli mesafeden bırakarak bir kerede kapatıyorum,bastırarak kapamıyorum,böylece kaput tampon mesafesi aynı kalıyor
4 vidayi söküp çikarinca tampon deliginin alt kisimlarina ikişer tane pul koyarak biraz daha yukari kalkmasini sagladim. Boylece pullar da gorunmuyor. Deneme yanilma yaparak da ileri-geri ayarini yaptim. Şu haliyle cok fazla goze batmiyor. Pul kullanilmasini oneririm.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri