hocam araban olmus ya at cope gitsin rezalet kullanmissin
Printable View
aracım 2007 model garanti biteli 5 ay oldu,
geçen servise başka işlem için uğradığımda olayı güzelce anlattım, zaten direksiyon derisi önceden değişmiş fiat tarafından , şimdi de vites topuzunun halini gösterdim, değişimlere bakan yetkili kendi inceledi, tuttanak tutup fiata yollicam dedi ben pek umutlanmamıştım aslında bi haftasonra aradılar, tamamdır fiata siparişi geçicez konuştuk onlarala die, 6 vites miydi die sordular, 3 haftayı bulurmuş gelmesi, bakalım haber veririm bi gelişme olursa...
Arkadaşlar konuyu biraz hortlatmak gibi olacak ama bu konuyla ilgili en çok bu başlıkta konuşulmuş
direksiyonunda sorun olup serviste rahatlıkla garanti kapsamında degiştiren apkadaşlar hangi serviste degişimi yaptiklarını yazabilirler mi acaba
2010 model 130 binde grande punto m var direksiyon berbat halde zincirlikuyu birmottan randevu aldım gittıgimde nasıl bir yol izlersem sıkıntı vermeden degişim yaparlar sizce ?
O kmde umarım garanti kapsamına alırlar. Benim lineam aynı km de kronik sorun takozlar için garantiyi kullanamamıştım.
Umarım hocam ama 150bin km ye kadar garanti kapsamında diye onlar söylüyor
Aracımda bariz direksiyon soyulması mevcut
Evet arkadaşlar bun gün zincirlikuyu birmot'a gittim ve başıma gelenler
Öncelikle aracımın özellikleri;
Grande Punto 2010 mayıs çıkışlı(1 ay daha garantim var)
132bin km'de
120bin km'ye kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış(120bin bakımı dahil)
Garanti süresinin bitimine 1 ay var
Bu gün zincirlikuyu birmot'a gittim aracımın bakımları kontrol edildi ve 120bin km'ye kadar (120bin dahil) tüm bakımlarının serviste yapıldığı gözüktü.130bin bakımının geldiği belirtildi bende şu an işlerim olduğu ve bakım için ayıracak bütçem olmadığını 2-3 ay sonra bakımı yaptıracağımı belirttim. Görüştüğüm kişide sadece bilgilendirme yapmak istediğini söyledi. Bize direksiyonun fotoğraflarının çekilip yetkililere gönderilip cevap bekleneceği söylendi ve 1-2 saat beklememiz gerektiğini belirttiler. Sonuç olarak; görüştüğüm yetkili direksiyonun siparişini verdiğini direksiyonun garanti kapsamında değişeceğini ANCAK direksiyonun değişebilmesi için 240tl'ye aracın 130bin bakımını yaptırmam gerektiğini söyledi.
Ben öncedende belirttiğim gibi şu an bakımı yapacak durumum olmadığını belirttim direksiyonun değişimini istedim ve ekledim bu araç 120bin km dahil olmak üzere noktası virgülüne kadar tüm işlemleri serviste yapıldı. Ama ne dediysem olmadı...
Arkadaşlar şimdi benim ne yapmam gerekiyor. Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışıdır bu nasıl bir garanti anlayışıdır anlamak mümkün değil. Müşteri memnuniyeti sıfıt(0)!!!
Böyle saçma sapan bir uygulama olamaz. Onlara ne bakımı ne zaman yaptiracaginizdan. Başka bir servise sorun bence. Fiat'a böyle bir uygulama var mı diye mail atın. Sikayetvar a konu açın. Forumda bu servise toplu küfür topicleri açalım. Elinizden geldiği kadar firmayı sağda soldan kotuleyin. Bu servislerin bir şekilde akillarinin başlarına gelmesi lazım. Sankj özellikle kazık nasıl atılır eğitimi alan müdürleri başa getiriyorlar. Bir yere kadar ama...
Valla artık ne diyeceğimi bilemiyorum bu kadar saçma sapan çağ dışı bir uygulama olamaz!!! İşimiz garantiye ilk defa düştü ama düşmez olaydı keşke...
Malesef Fiat Genel Merkezi bu konularda dahada kötü.23 ayda bozulan aküyü garantiye sokmayan bir müşteri memnuniyeti anlayışına sahipler.Eğer aracınızın faturası mevcut ise Tüketici hakem heyetine başvurarak rahatça 130 bin bakımı yaptırmadan bu sorunu çözersiniz.Kimseye bakımı yaptırında garantiden bunu değiştirelim diyemezler,demeyede hakları yok.Yani siz bakım yaptırmadığınız için mi bu sorun olduda diretiyorlar.Siz 130 bin km bakımını başka yerde yaptırmadığınız için bunu diretip garantiyi bozamazlar.Eğer üşenmezseniz Tüketici Hakem Heyetine başvurun derim.
Evet arkadaşlar dün sorunum çözüldü direksiyon simidi yenisi ile degişti
pazartesi günü servise gitmistim ve karsilastigim tutumu burada paylaştım
pazartesi eve gelir gelmez fiat müşteri hizmetlerini arayıp bir şikayet kaydı oluşturdum, ardından yine pazartesi gece koç holding, fiat ve birmot genel merkezine şikayet mail'leri yolladım ardından şikayevar.com'da bir şikayet kaydı oluşturdum
Salı sabah 10:30'da fiat müşteri hizmetleri tarafından arandım ve; sikayetimde belirttigim gibi bir durumun söz konusu olmadığını ve parcanin servis tarafından siparisinin verildiğini ve gelir gelmez sorunun çözüme kavuşacağı söylendi servisin benimle iletişime gececegini ama eğer istersem servisi arayıp müşteri ilişkileri sorumlusuyla iletişime geçebileceğini söylendi.
Ardından hemen birmot'u aradım ve müşteri ilişkileri sorumlusuyla görüştum, klişe konusmalarda doğal olarak o elemanını normal proseduru uyguladığını vsvs. söyledi bende servis danışmanın kotu tutumundan ve hiç yapici olmadigindan bahsettim vsvs. Bu sekilde bir konusmadan sonra parcanin siparisinin verildiği ve gelmesinin birkaç gün surcegini söyledi ve kapattik. Ardından aynı gün yani salı günün 3 gibi görüştüğüm kişi tarafından arandım parcanın geldiği ve yarın gelebilecegim söylendi ve çarşamba günü direksiyon simidi yenisi ile değişti...
Fiat müşteri hizmetlerine durum ile ilgilendiği ve olması gerekeni yaptırdığı için teşekkür ederim.
O bakımı yaptırmadan degistirmeyiz diye konuşan dingile hiç mi birşey demediniz? En kötü çıkarken bir el hareketi yapsaydiniz ... Olmadı böyle...!!!
bana parçası değişmiş kazalı aracı sıfır km die satmaya çalışan bi markadan bahsediyoruz burda:)