Geçen gün aracımın bir sorunu (far) için servise (FIRAT) götürdüm ve sorunlu olan parçanın fotoğrafını çektiler ve fiata bildireceklerini söylediler. Yaklaşı bir aydan daha fazla bir süreden sonra dün cep telefonum çaldı ve gizli no. Açtım telefonu, bir bayan Fiat'tan aradığını ve resimde yapmış oldukları inceleme sonucu parçanın garantiden değişemeyeceği kanatine varmışlar. Merak ettiğim resime bakarak nasıl teşhis konduğu ve gizli no'daki bayan gerçektende Fiat'tanmı aradı? Bayandan bu beyanı bana yazılı olarak göndermesini istedim reddeti. Fiat gerçektende profesyonel, gizli no'dan arıyor sözlü beyanda bulunuyor yarın ben yasal yollara başvurduğumda elimde hiç bir kanıt olmayacak. Bunların başıma geleceği hiç aklıma gelmezdi. Adamlar gerçekten profesyonel. Sizden ricam araçlarınızın farlarının içini kontroletmek ve ampullerin hemen üzerindeki nikelajlı bölgedeki eğer varsa solma yada matlaşma bana fotolarını mail atmanız. Bende bu resimleri Fiata gösterip sadece bende olmadığını ispatlamak istiyorum. Madem bu işler fotoğrafla oluyor sizden destek bekliyorum bozkurt@dgstrading.com Şimdiden teşekkürler
Konu misli1 tarafından (04/11/2007 Saat 13:05 ) değiştirilmiştir. Sebep: ilave
Kesin biliyorsunuzdur ama ben gene de yazmak istedim,size gizli numaradan aranma yapılmasını istemiyorsanız
*252# yapın;sizi arayana görüşmeyi kabul etmediğinizi belirten sesli mesaj gitsin.
İptal etmek için de *253# yapın.
Kesinlikle bilmiyordum ama şimdi uygulayacağım geçte olsa. Çok teşekkürler.
aveada uyguladım aradı...
Ne Mutlu Türküm Diyene!
arızalı olan parca nedir bilmiyorum
ama yaşamış olduğun olay için üzüldüm.
fıat müşteri hizmetleri hiç bir zaman gizli no dan aramaz arayan kişi ismini belirtir ve konu ile bilgi aktarır bu işte bir yanlişlik olduğunun kanatındayım bence siz müşteri hizmetlerini bir arayın derim.müşteri hizmet nosunu biliyorsunuz ama ben yinede hatırlatayım
444 22 55 bu nodan sorununuzu aktarın.size yardımcı olacaklardır.
sakin bir konumda sorunuzu aktarırsanız konuya daha ılımlı yaklaşacaklardır baktınız olmuyor yasal yollara baş vurursunuz.
aracın peryodik bakımları tam olmalı ve 2 yılını doldurmamış olmalı.bu önemli.
inşallah bir çözüm bulursunuz.
normal stanby anında tuşluyorsun kapatıyor çok güzel bişi miş teşekkürler valla![]()
Mehmet abi aveadamı denedin???
Ne Mutlu Türküm Diyene!
türkcell den denedim ben olamdı aveadan oluyor sandım ondandamı olmuyor
nası ya.. bu onlar için büyük bir hata..
Palio Speedgear 1.2 16v
Aracımın bakımıda tam ve garantiside 20.03.2008 de doluyor ama Fiat'ın oyalaması ve itirazlarıyla bu gidişle garantide kalmayacak.
turkcell'de başladı bu olay. hem de ücretsiz
Benim araçtaki sorunları fiata maille bildirmiştim.Bugün benide gizli numaradan arayıp firma yetkilirerinin benim aracımı incelemek istedigini söylediler fakat nezaman olacagını söylemediler biz sizi arayıp haber veririz dediler.Bence garantiyi bitirmek için oyalama taktigi olabilir
bence bu olay servisin sizi yıldırması için aptal bi oyunu olabilir peki bişi soracağım hiç fiat müşteri hizmetlerini aradınızmı resimler merkeze ulaşmış mı diye???
2007 Grande Punto Dynamic 1.3 75 hp Titanyum Gri ...
benim davlumbazın fotoğraflarını çekip gönderdiklerinde servis aramıştı fiat değil.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Farlarının nikelaj (ön veya stoplarda) kaplamalarında (is veya solma gibi) sorun olan arkadaşlar, sizlerden bana farlarınızın fotosunu göndermenizi rica ediyorum. Bu fotoları Fiat'a delil olarak göstermek istiyorum. Eğer bu konuda Fiat bir şekilde kendini haklı çıkartırsa istemeyerekte olsa ben bu arabadan vazgeçeceğim. Desteklerinizi bekliyorum, lütfen bu sorunun sadece bende olmadığını Fiat'a ispat etmemde yardımcı olunuz. Far fotolarınızı bozkurt@dgstrading.com adresine bekliyorum. Destklerinizi esirgemeyiniz, birlikten kuvvet doğar.
Abdullah bey..Bence siz Fiat müşteri hizmetlerine şöyle okkalı bir mail atın..Ben aracın 2x2 ebadındaki boya dalgalanması ile ilgili mail attım...Valla tabiri caizse tutuştular bölge müdürü geldi ben pes etmedim ve sağolsunlar 4 adet linea emotion çelik jantı hediye ettiler..Başka servise sordum jantın fiyatı 1.367 YTL...Bilgilerinize saygılarımla
Mail atmazmıyım attım ama dönen yok. Fiat kendini bana yani benim aracımın sorunlarına kapatı. Arayan yok soran yok. Bitmot'ta aynı. Amortisörler değişti, direksiyon mekanizması değişti, tavan leke yapmıştı değişti en son imalat sırasında akıllı robotlar bağlantı kaynaklarının birini iyi yapamamış günlerce aranıp bulundu(harcadığım vakiti saymıyorum). Buradan bu formu okuyanlara soruyorum hata bendemi yoksa arabadamı??????
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri