10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Vites arızası

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    TANER A.
    darktiger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    541
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    34 GP 5885
    Edilen teşekkür: 112

    Standart

    Alıntı Ekrem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende de farklı bir arıza oldu. Yokuş çıkarken 2.vitesi çekemedi araç ekonomi modunda gidiyordum. 1'e atmamak için baya bi sarsıntılı çekmeye çalıştı yapamadı ben gaza bastığımda ise dank diye bir vuruntuyla vites boşa çıktı ve vites kullanım dışı yazısı çıktı. Sağa çektim hemen kontak kapattım tekrar açtım normal hiç bir şey olmamış gibi devam etti. Dikmen'de oturuyorum illa ki hergün dur kalk yokuş çıkıyorum bakalım tekrarlayacak mı?
    aşırı dur kalk yaptığınız yerlerde eco modunu açık tutmamanızı öneririm. eco açıkken sürekli düşük devirde vites değiştirmek istediğinden dur kalk lı trafikte hızınız 20 iken bile 2 ye atmaya hatta azıcık daha gaza dokunsanız üçe almak isteyecektir. sonuç olarak bu da şanzımanı çok yoran bir işlem. ben istanbulun iğrenç trafiğinde manule alıyorum nasıl olsa hep bir de gidiyorum böylece baskı balata daha az ısınmış oluyor. yokuş çıkarkende ya seri bir giriş yapmak lazım yada yokuşun ortalarında arabanın hızı düşmeye başlayınca robot vitesi düşürmeye çalışmadan önce elle bir alt vitese geçirirseniz çok seri bir şekilde gidebilirsiniz. yarı otomatik şanzımana biraz alışmak lazım.
    See you in the future, if there is one...

  2. #2
    EKREM ALP
    Ekrem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2015
    Yaş
    40
    Mesajlar
    239
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 33

    Standart

    Alıntı darktiger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aşırı dur kalk yaptığınız yerlerde eco modunu açık tutmamanızı öneririm. eco açıkken sürekli düşük devirde vites değiştirmek istediğinden dur kalk lı trafikte hızınız 20 iken bile 2 ye atmaya hatta azıcık daha gaza dokunsanız üçe almak isteyecektir. sonuç olarak bu da şanzımanı çok yoran bir işlem. ben istanbulun iğrenç trafiğinde manule alıyorum nasıl olsa hep bir de gidiyorum böylece baskı balata daha az ısınmış oluyor. yokuş çıkarkende ya seri bir giriş yapmak lazım yada yokuşun ortalarında arabanın hızı düşmeye başlayınca robot vitesi düşürmeye çalışmadan önce elle bir alt vitese geçirirseniz çok seri bir şekilde gidebilirsiniz. yarı otomatik şanzımana biraz alışmak lazım.
    Evet dediğiniz doğru hızım çok az olsa bile 50 60 km ile seyir ederken 5 e kadar attı baya bir ekonomi yapıyor. Vitese biraz yardımcı olmak gerekiyor demek ki tavsiyeleriniz dikkate alacağım çok teşekkür ederim.

    Bu arada vites topuzunu değiştiren var mı aranızda ben biraz zorladım ama hiç hareket etmiyor benim ki forumda biraz okudum zorlayınca açılıyor çevirip çıkıyor yazmış bazı arkadaşlar ama benimki kımıldamıyor hiç ki kolum kuvvetlidir yani kırmaktan korktum

Benzer Konular

  1. Dualogic Vites Arızası
    ms34 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 10/11/2015, 19:38
  2. vites kontrol arızası
    ezmag34 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 17/11/2014, 15:32
  3. Vites arızası
    tguclu tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 15/09/2014, 12:37
  4. Duologic Vites Arızası
    jackjones52 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 01/11/2013, 23:02
  5. vites kutusu arızası
    gsgrkn tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 07/06/2011, 14:18

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com