50 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Otomatik punto evo kalkışta silkeleniyor neden

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    ALİ DEMİR
    alidemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2015
    Yaş
    45
    Mesajlar
    210
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 40

    Standart

    servise gittim , acelesi olmamakla birlikte baskı balatadan dediler. bende 7.nci ayda triger seti , yağ bakımı geldiğinde hepsini yaptıracağım . çok vahim değil isterseniz yapalım dediler . bende idare ederse bütün bakımlarıyla toplu yaptırcam dedim.. sorunu böyle tespit ettiler. inşallah bakımdan sonra düzelir. herkese çok teşekkür ediyorum bilgilerini paylaştıkları için.

  2. #2
    caner adanır
    marineros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    285
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 76

    Standart

    Alıntı alidemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    servise gittim , acelesi olmamakla birlikte baskı balatadan dediler. bende 7.nci ayda triger seti , yağ bakımı geldiğinde hepsini yaptıracağım . çok vahim değil isterseniz yapalım dediler . bende idare ederse bütün bakımlarıyla toplu yaptırcam dedim.. sorunu böyle tespit ettiler. inşallah bakımdan sonra düzelir. herkese çok teşekkür ediyorum bilgilerini paylaştıkları için.
    İlginç,43 binde olan bir aracın baskı balatasının bitmesi gerçekten ilginç bakın,fikrinizi çelmek ya da illa ki budur demek istemiyorum ama bu piyasada şöyle şeylerde olur;mesela bizim işten örnek vereyim,zamanın birinde teknenin birinde yeni çalışmaya başladım.daha adımı attım baktım aşağıda servis çalışıyor,sorun nedir diye sordum.bakım yaptık dediler ve eklediler,isterseniz ışıklardaki kısılmaları da ayarlayabiliriz ama bunun için söküp servise götürmek gerekli dediler ee dedim ne kadar?15.000₺ ya hadi siz bi çıkın şuradan dedim adamlara 500 dolarlık voltaj regülatörünün yaptığı şeyi bize 15.000 tl den çakacaklar ayak üstü
    Örnek çok,MTU(mercedesin deniz makineleri)makinenin yüksek basınç pompasını garantiden değiştireceğiz diyip 30000 euro işçilik alan italyan lar ardından alçak basınç pompasının çükünü temizleyerek parayı cebe indirmeleri gibi.
    Bu örnekleri herkes için yazıyorum ki piyasanın aç çakallarına karşı gözleri açık olsun.sonuçta servis de bağımsız bir kuruluş.ne kadar mal çıkarsa kardır onlara.kimse sokakta kazanmıyor ya da ağaçtan toplamıyor.eğer sağlam bir ustanız ya da sanayii de fiat uzmanı,helal lokma yemiş bir usta tanıyorsanız götürün gösterin ve ondan sonra emin olun.yoksa bu balatanın fabrika değerlerinden 17.000 km önce bitmesi çok zor.
    Konu marineros tarafından (24/01/2015 Saat 21:07 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    i s
    mrbleeeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/11/2014
    Mesajlar
    199
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı marineros Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlginç,43 binde olan bir aracın baskı balatasının bitmesi gerçekten ilginç bakın,fikrinizi çelmek ya da illa ki budur demek istemiyorum ama bu piyasada şöyle şeylerde olur;mesela bizim işten örnek vereyim,zamanın birinde teknenin birinde yeni çalışmaya başladım.daha adımı attım baktım aşağıda servis çalışıyor,sorun nedir diye sordum.bakım yaptık dediler ve eklediler,isterseniz ışıklardaki kısılmaları da ayarlayabiliriz ama bunun için söküp servise götürmek gerekli dediler ee dedim ne kadar?15.000₺ ya hadi siz bi çıkın şuradan dedim adamlara 500 dolarlık voltaj regülatörünün yaptığı şeyi bize 15.000 tl den çakacaklar ayak üstü
    Örnek çok,MTU(mercedesin deniz makineleri)makinenin yüksek basınç pompasını garantiden değiştireceğiz diyip 30000 euro işçilik alan italyan lar ardından alçak basınç pompasının çükünü temizleyerek parayı cebe indirmeleri gibi.
    Bu örnekleri herkes için yazıyorum ki piyasanın aç çakallarına karşı gözleri açık olsun.sonuçta servis de bağımsız bir kuruluş.ne kadar mal çıkarsa kardır onlara.kimse sokakta kazanmıyor ya da ağaçtan toplamıyor.eğer sağlam bir ustanız ya da sanayii de fiat uzmanı,helal lokma yemiş bir usta tanıyorsanız götürün gösterin ve ondan sonra emin olun.yoksa bu balatanın fabrika değerlerinden 17.000 km önce bitmesi çok zor.
    araç manuel olsa asla katılmazdım bu yazılanlara, ancak otomatik araçta 40 binde baskı balata sorunu olmasında bir sıkıntı var gerçekten. düzgün kullanılan manuel şanzımanlar bile 2 katı daha fazla götürebiliyor. başlık sahibi servise ve müşteri hizmetlerine dişini gösterirse ücretsiz ya da indirimli değişim alabilir. tabi onların indirimli halleri sanayi ile aynı fiyatlara gelir.

    edit: tüm bakımlar serviste yapılmış, kesinlikle ücretsiz değişim isteyin, servis yok mok der, müşteri hizmetlerine ulaşın, onlar çabuk sonuca bağlıyor, servisler leş.

  4. #4
    caner adanır
    marineros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    285
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 76

    Standart

    Alıntı mrbleeeed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç manuel olsa asla katılmazdım bu yazılanlara, ancak otomatik araçta 40 binde baskı balata sorunu olmasında bir sıkıntı var gerçekten. düzgün kullanılan manuel şanzımanlar bile 2 katı daha fazla götürebiliyor. başlık sahibi servise ve müşteri hizmetlerine dişini gösterirse ücretsiz ya da indirimli değişim alabilir. tabi onların indirimli halleri sanayi ile aynı fiyatlara gelir.

    edit: tüm bakımlar serviste yapılmış, kesinlikle ücretsiz değişim isteyin, servis yok mok der, müşteri hizmetlerine ulaşın, onlar çabuk sonuca bağlıyor, servisler leş.
    Evet ama araba 43binde ve dediğiniz gibi otomatik.yani manuel olsa kullanıcının ömür biçtiği bir baskı balata ömrü olur.mesela bize gelen araçların bazılarında baskı bilyası(rulmanı)vicik vicik öterdi.sökerdik baskı balata daha en az 15 bin km götürürdü.sebebi acemi şoför.ayağın boş ağırlığı debriyaj pedalının üzerinde durmaktan rulmana hafif de olsa baskı yaparak bozulmasına sebep oluyordu ve bunun adı acemi şoför arızasıdır.
    Fakat otomatiklerde bu durum tamamen robot tarafından yapılıyor.sana,bana bırakmadığından ömrü de uzun oluyor.kaldı ki fabrika 55-60 bin km garantisi vermişken 43 binde bitmesi bana biraz servisin işgüzarlığı gibi geldi.balatayı değiştirip,gaz ayarı,valf ayarı(subap ayarı) yapıp sorunu hallettik diye 20 tl lik işi 600 tl ye çıkartırlar.umarım yanılırım

Benzer Konular

  1. Kalkışta Titreme (2007 Punto)
    alisehirli tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 27/02/2015, 16:52
  2. Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 12/12/2014, 14:54
  3. 1.3 punto evo kalkışta bi sürtme sesi
    tunaoktay tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07/10/2013, 00:02
  4. G.punto dizel+otomatik (EVO dynamic+skydome+otomatik ile takaslı)
    c.yk tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 11/04/2012, 18:06
  5. grande punto 1.4 benzinli kalkışta titreme
    seniorimmortal tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 06/09/2011, 13:57

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com