evet gerçekten 4000 tl
dualogic şanzımanda çokça kişi aynı problemi yaşadılar, yaşamadılarsa yaşarlar.
Merhaba,
Otomatik (triptronic) vites 2006 model Fiat Punto'nun düz yolda giderken vitesleri N'ye dönmeye başladı. Servis "Robotize Komuta Vites Grubu (parça kodu 552-46784) değişmesi gerek, yaklaşık 4,000TL'dir" deyince şaşırdım.
Bu parçanın fiyatı gerçekten 4,000TL midir ?
Saygılarımla.
evet gerçekten 4000 tl
dualogic şanzımanda çokça kişi aynı problemi yaşadılar, yaşamadılarsa yaşarlar.
Dualogic sanzimanda arizayi yasmadilarsa yasarlar demek bence yanlis milletin aklina bunları sokmak hata bence...
bir şey sokulduğu yok. mal ortada. bugün yapmadıysa yarın arıza yapacak, yapmayacak diyebilir misiniz?
Arıza yapacak ya da yapmayacak demek yanlış olur. Onbirlerce kilometre kullanıp hala sorun yaşamayan olduğu gibi cok erken sorun yaşayan da var. İstatistiklere bakarak en fazla tahmin yurutulebilir. Sorun yaşamayanlar genelde bir sey yazmıyor bu konuyla ilgili. Sadece sorunları okuduğumuz icin sanki her dualogic arıza yapacakmış gibi bir algı oluşabilir.
zorlanmadan kullanılan ve 1-5 senede arızalanan şanzıman benim açımdan sıkıntılıdır. kalitesizdir. "hayır kesinlikle çok kaliteli şanzıman, sorun çıkartmaz" diyen varsa da kendi hür düşüncesi tabii ki.
elbette sorunsuz kullananlar var, yarın arızalanacak demiyorum, ancak mutlaka arıza çıkartacaktır.
Bütün fiat dualogic sanzimalarda bu sorun yasanmismi arkadasin dediği gibi buraya sadece sorun yasayanlar yazdigi için ole bi algi oluştu herhalde .yapacak diye nerden boyle kesin bir algiyla soyluyorsunuz ki anlamadim.
tamam en güzel şanzıman dualogic.
bütün punto evoların göğüsleri airbag'den çatlamıyor. ama çatlayan onlarcası yüzlercesi var.
buna istinaden fiatın bu araçlarda göğüs kısmı sıkıntılı diyebilirim, bugün çatlamadıysa yarın çatlayabilir de diyebilirim. ki sıcağı soğuğu göre göre çatlayacak. bugün olmazsa yarın, yarın olmazsa 3 sene 5 sene sonra. aksinin garantisini veren varsa buyursun.
kimsenin aracı kötülediği yok, ayrı araç bende var. cephe almak yerine kalitesiz şanzıman kabul edilmeli.
Kimsenin iddiasi yok en iyi sanziman DİE sonuçta kul yapimi cikabilir tabiki de ama simdi değil yok yarin yok 1 sene sonra mutlaka Ariza cikaracaktir gibi kesin söylemler bence yanlis benim fikrim.
Yorumlar için teşekkürler.
Peki parçayı yurtdışından, örneğin Avrupa'dan (fason veya ikinci el değil) getirtip tamiri daha ucuza maletmek mümkün müdür yoksa bu parça dışarıda da mı bu fiyata ?
Hiç deneyen oldu mu ? (Dışarıdan alınan parçanın herhangi bir garantisinin olmayacağını tahmin edebiliyorum.)
Saygılar.
Yurtdisindan getirilebilir herhalde vergisi vs. Ödenerek ama astarı yüzünden pahalıya gelir gibime geliyor.
Triptonic şanzuman hassas şanzumandır. Bu Fiat için de aynı Wolksvagen içinde. Golf 'ün Dsg si ile de bir sürü sorun yaşayan insanlar var. Ve her zaman şunu söylerim Fiat narin bir araba. Hor kullanmaya gelmeyen bir araba. Benim gördüğüm bu forumda arabası 80 bin lerde 90 bin lerde olup hala şanzumanında sorun yaşamamış insanlar da var. Önemli olan kullanım biçimi diye düşünüyorum. Şahsım adına konuşuyorum bir triptonic Punto 'm olsa ilk ay şanzumanını kesin bozardımO yüzden ilerde kesin arıza verir verecektir mantığı bence yanlış. 260 bin de arabası olup hala City arızası görmemiş olan da var keza eski aracımı 180 bin de sattım onda da city arızası yoktu. Ama şu an 60 binde olan Evo aracımın 20 bin km de serviste direksiyon mili değiştirilmiş
![]()
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri