Araçta cc var mı?
Videodan pek anlayamadım ama hızı sabit mi tutuyor yoksa sürekli gaz mı veriyor?
Devir arttırımını 45 50 kmhın üzerine çıkınca mı yapıyor sadece? Yoksa durduğu yerde de devir verdiği oluyor mu?
Araçta cc var mı?
Videodan pek anlayamadım ama hızı sabit mi tutuyor yoksa sürekli gaz mı veriyor?
Devir arttırımını 45 50 kmhın üzerine çıkınca mı yapıyor sadece? Yoksa durduğu yerde de devir verdiği oluyor mu?
araca bağlanıp incelemeden burası demek zor ama ilk video ya göre body kaynaklı bir arızaymış gibi duruyor. Gaz kelebeği, gaz potansından yapsa araç dururken de yapar yani gaz verir ama senin durum cc devreye giriş olan 45 kmh ın üzerinde başlayıp hep yukarı devam ediyor. araç 40 ın altına indikten (genel gördüğüm 30 20 kmh arası) sonra gaz kesmeyi bırakıyor. multiecuscan ile bağlanıp seyir halinde kontrol ederseniz net bir sonuca varırsınız.
kardeşim senin sorunun maalesef beyinde. net yani. aynı sıkıntı bir arkadaşımın başına gelmişti çok uğraştı baktı ha bire masraf beyni komple değiştirdi. özellikle abs uyarı lambası yandığında dikkatli ol kaydırma yada balataları sıkıştırma yapabiliyor. arkadaşımın arabasında olmuştu çünkü.
Dünü hatırla, bugünü yaşa,yarını düşün....
'. video ya göre yine tahminim body veya can hattında. Abs ünitesi ve direksiyonla iletimi kabediyor. Abs ünitesi ile haberleşemiyor direksiyon ünitesi de arızaya geçince kadran 0 a düşüyor. Aslında abs ünitesi ile arızaya geçince kadran 0 a gelmesi lazım ama hız hattı ecu ya da gittiğinden ve yakınımda kimsenin başına böyle bir şey gelmediğinden tam yorum yapamıyorum. Sana tavsiyem önce can hattını kontrol ettir, daha sonra da bodyi. Umarım body değildir. 0 ı 1500tlden fazla. Tamir dersen yine bi 400 500 çekerler bilgin olsun.
Evet body beyin oluyor, can hattı da üniteler arasındaki haberleşmeyi sağlayan kablo tesisatıdır. Abs devre dışı kaldığında sert fren yaparsanız çapraz fren sisteminden dolayı aracın sağa sola kafa atması normaldir. Sol ön sağ arka ile sağ ön sol arka ile birlikte çalışır.
Body de 3 noktadan can hattı bağlantısı vardır. Sizde arıza yapan kısım direksiyon, abs hattıdır. Abs kısmında arıza görüyor hataya geçip abs devre bırakıp çalışmasına devam ediyor ama sonra haberleşme kesildiği için direksiyonu ve hızı devre dışı bırakıyor. İşi bilen birine ya da servise götürürseniz size daha az masraf çıkartır. Yoksa masraf çıkarda çıkar. Dediğim gibi önce can hattının bağlantılarını soketlerini kontrol etsin olmazsa bodye geçsin.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri