Kalibrasyon yaptılar ve hala titreme yapıyorsa, yüzey problemi var demektir.
Volan ne alemdeydi acaba değişim yapıldığında?
Volan taşlandı mı? Volanda bozukluk vardıysa ve taşlanmadıysa titreme yapabilir kalkışlarda.
iyi çalışmalar;
istanbul ramide ikamet etmekteyim.muhitimizde çok dik rampalar var.geçen kış karda(aslında pek karda yoktu) gazi osmanpaşa rampasında ramapda kalan bir transit minibüs nedeni ile baskı balatanın canına okudum dik yokuş boyunca 45 dk boyunca dur kalk yapmakdan.sağa çekip bekleme imkanıda yoktu.araç kalkışlarda ve sağa sola dönüşlerde titreme yapınca dedimki baskı balata değişimini %50 geriye çekeiym 55.000 kmde baskı balat değiştim.yaklaşık 5000 km oldu araba bazan çok düzgün kavrıyor.bazende kalkmak için kıvranıyor.özellikle sağa sola dönüş yaparak veya rampada yapılan kalkışlarda aşırı titreme mevcut.yaptırdığım servisde tekrar gittim kalibrasyon vs yaptım.bu balatayıda yemeyelim.acab nedendir bilenlerden yardım.
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
Kalibrasyon yaptılar ve hala titreme yapıyorsa, yüzey problemi var demektir.
Volan ne alemdeydi acaba değişim yapıldığında?
Volan taşlandı mı? Volanda bozukluk vardıysa ve taşlanmadıysa titreme yapabilir kalkışlarda.
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
güncel
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri