Alıntı kemalakkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Saolun mesajlarınız için çok faydalı oldu yokuş kalkış desteği konusunda özellikle arızalı sanmıştım daha önceki citroen c4 aracımda yokuşta geri hiç kaymazdı gaza basana kadar beklerdi yokuşta.Titreme meselesine gelince balata yüzeyi yanık demişsiniz baskı balatamı yoksa firen balatalarındanmı bahsediyorsunuz eğer öyle ise aracımı 50 bin km önce almıştım hemen bakımlarını yaptırdım işte yağ değişimi yağ filitresi hava polen filitresini felan değiştirdim.Ön diskler ve balatalarda yenilendi şimdi aracım 53 bin km de felan ve çok memnunum genel olarak ne pejo 308 i arıyorum nede citroen c4 aracımı arıyorum şeytan kulağına kurşun dualogig vites sistemindede en ufak bir sıkıntı yaşamadım gayet başarılı ve nazik kullanmaktayım aracı incitmeden garajımda haftanın 6 günü yatıyor bir gün biniyorum 20 yada 30 km oda belki şimdi km 53 bin küsür olduğu için ve 2010 model olduğundan dolayı triger değişimi yaptırmak istiyorum.Triger seti 120 tl işçilik 100 tl özel serviste fiat birmot ta ise 450 tl felan istediler.Son bir şey daha sormak istiyorum aracım ile ilgili bir yazılım güncellemesi varmı acaba servise giden arkadaşlar yanıtlarsa memnun olurum...Saygılar Tüm dostlara Eskişehir de işi olan olursa benimle irtibata geçsin yardımcı olmak isterim..Saygılar
Benim dediğim debriyaj balatası


C4 Elektronik El frenli model ise dediğiniz gibi oluyor.
C4 Picassolarda standart.
Araç hareket edene kadar fren devreden çıkmıyor.

Sizin eski aracınız neydi?