Direkt rot balansa sokun arabayı... Öylede binmeyin dökersiniz aracı...
Geçmiş olsun...
Arkadaşlar kusura bakmayın benzer bir konu bulamadığım için yenisini açtım. 2011 model 1.3 doblomuz var. 100den sonra titremeye başlıyor araç. Hele ki 120yi geçince direksiyonu tutarken ellerim acıyor artık. Aracın koltukları masaj koltuğuna dönüyor bildiğinÖnceleri bu kadar abartılı değildi ama son zamanlarda çok fazla titreme yapıyor. Sürekli uzun yola çıkıyoruz nerdeyse kabus haline dönüştü. Sorun nerdedir ne yapmam lazım nereye kime götüreyim aracı ?
Direkt rot balansa sokun arabayı... Öylede binmeyin dökersiniz aracı...
Geçmiş olsun...
40 50 çok. Maximum 20 30
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
Lastiklerinizin durumu nasıl ? Lastikler bitikse de çok titreme yapar araba. Bizde de var Doblo. İlk aldığımız zamanlar 170-180 kapatıp gidiyorduk. Şimdi lastikler iyice aşındı 130 dan sonra sallamaya başlıyor.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Benim rotçum falan yok benim aracımın serviste yapılıyor. Ama mutlaka bilgisayar ile yapılan bir yere götürün. Kalibrasyonu çok daha düz olur.
Ayrıca 100 iyiymiş,bizim Peugeot 60'tan sonra başlar326.000 km
)
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
Bizimki daha 60.000 km yi yeni gördü sizinki yine iyiymiş bence![]()
Lastiklerin balansı yapılmadı mı ? Şaka mı?
Frene basarken titriyorsa disklerdendir ama basmadığınız halde normal giderken titreme yapıyorsa rot ayarı yaptırmalısınız.
H.KURU Saygılarımla
Sac jantsa,yamulmuş olabilir.
Balans yaptırın çekme yoksa rota girmeye gerek yok ön lastikleri yaptırsanız yeterli olacaktır. İlaveten balans tutmaya bilir balanstan snra yine yaparsa lastiklerin içindeki teller deforme olmustur ve yeni lastik almanız gerekmektedir. Baska çözümü yok malesef
-lastik basınç ayarlarında fark olabilir.
-lastik balanslarında sıkıntı olabilir
-lastikde tel kırığı olabilir.
bunlar en az maliyetli olanlar bunlardanda sonra titreme varsa
-rot balans
-salıncaklar,rotlar,rot başları
-amartisörler kısaca ön düzen kontrol edilmeli
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri