63 yerine 65 kullanabilirsin sıkıntı yaratmaz, ebatlarına bakman lazım sığma konusunda. İnci akü orjinale göre daha iyidir ama akü erken ömrünü tamamlamış herhangi bir akü satıcısı sorunu çözer.Geçmiş olsun...
Selamlar,
Forumda biraz araştırdım ama net bi sonuca ulaşamadım.
Ablamın 2012 model punto evo 1.4 77 hp ss aracının 12 bin km de aküsü bitti.Akü değişimi için 3 tane servisle görüştüm fiatın kendi aküsü için yaklaşık 365 tl + işçilik istediler ve stokta bulunmadığını söyledir.Nette biraz araştırdım inci akünün start stoplu yeni modeli çıkmış 214 tl gibi bi fiyat var. araçtaki 63 amper inci akününki 65 amper yer sıkıntısı olur mu kutuya tam sığar mı? ss olduğu için orjinal akü mü kullanmalı yoksa incide olur mu?bide değişim yapılırken normal akü değişiminden ekstra bi durum var mı serviste değişim gerekir mi?
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ablam şu işi hallet diye başımın etini yiyor
Hayırlı ramazanlar...
63 yerine 65 kullanabilirsin sıkıntı yaratmaz, ebatlarına bakman lazım sığma konusunda. İnci akü orjinale göre daha iyidir ama akü erken ömrünü tamamlamış herhangi bir akü satıcısı sorunu çözer.Geçmiş olsun...
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
START STOP AKÜ FİYATLARI VE ÖZELLİKLERİ
geçen bi arkadaşa start-stop akü lazım olduğunda burdan bakmıştık.piyasada daha uyguna bulunabiliyor.
Akü değişimi için işçilik mi istediler?ilginç
iPhone 'dan Gönderildi...
Cevaplarınız için çok teşekkürler.Yarın halledicem inş. Buarada değişim için işçilikte istendi birmot maltepede.
Ss li araclarin aküsü ss uyumlumu olması gerekiyor bunu bilmiyordum. Ss olan araca normal piyasadaki aküden takınca ne olur ki
Ss nin sağlayacağı (ki sağladığını düşünmüyorum) yakıt tasarrufunu,akü fiyat farkıydı,marş motorunun,turbonun erken bitmesiyle kat kat geri veriyosun böylece.
iPhone 'dan Gönderildi...
Bayramda akü bitti, acil servisten 350 liraya Magnetti akü alıp taktırdım. Belki bayram olmasa daha ucuza bulabilirdim. Normal akü olsa 200 lira olacakmış.
Merhaba aküden bende mağdur oldum 27/09/2014 Günü öğlen Lapsekiye oğlumla çarşıya gittik ev için bir şeyler aldık yola çıktık eve gelirken oğlum baba susadım dedi bende yol üzerinde bir aile dostumuza uğradım arabayı durdurup eve çıktık ve indik hiç oturmadık zaten o da dışardaymış her neyse onuda çarşıya bırakacaktık arabaya bindik anahtarı çevirdim tık yok 1,2 saniye sonra enerji geldi fakat arabayı çalıştırmıyor ne yapalım derken Memduh abinin komşusu geldi problem nedir demeden aile dostumuz aküde sorun var dedi bir iki defeda denedik olmadı Memduh abinin komşusu takviye yapalım dedi uzun lafın kısası takviye ile çalıştırdık eve geldik garaja koyduk arabayı durdurdum tekrar baktım çalışmadı bende akü siparişi verdim .
Fiatın kendi aküsünü 500 tl servis takarım dedi o da elimde yok zaman alır .
Bende dışardan alayım istedim Kale otodan opar fiat aldım orijinal akü 335 tl ama stok da yok
marka ver dedi 400 tl kabul ettim s&s lu sanırım yarın gelecek 30/09/2014 saygılar, Bayram öncesi hayırlısı ......
https://www.youtube.com/watch?v=MZDh2mgZ70I
Videoda anlatıyor hocam.
Şaka bir yana bende nasıl değişiyor diye video ararken bu çıktı.![]()
"Yolda kaldım" diye bir konu açmıştım, benim 2013 trafiğe çıkışlı SS'li aracımın orijinal aküsü de 44bin KM'de bitti. Garanti kapsamında yol yardım geldi, hiçbir ücret almadan değiştirdi. Söylediklerine göre akü 190 liraymış. 90 lira da servis ücreti varmış ama ben bir şey ödemedim dediğim gibi.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri