Alıntı atillaserin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba arkadaşlar 2007 model grande punto aracım var. benim aracımda da airbağ kısmında şişme ve çatlak vardı.
müşteri hizmetlerini aradım. servise götürüp inceleme yaptırın dediler. neyse avcılar yetkili servise götürdüm inceleme yapıp merkeze gönderdiler.
sonra 1 hafta sonra avcılar servis aradı .aracın garantisi olmadıgı için modeli düşük oldugu için olumlu olarak karşilamadılar dediler.
bende tekrar müşteri hizmetlerini aradım biraz ısrarlı bir tavırlarla bu parçanın kullanımla alakalı olmadıgını parçadan kaynaklanan bir hatadan dolayı çatladıgını yenisi ile degiştirilmesini talep ediyorum dedim. tamam dediler bu sefer benim dosyayı direk ana merkez bursaya tofaşa gönderdiler.

ve sonuç itibariyle fiat müşterisini magdur etmedi ve gögüs komple yenisi ile degiştirildi.

fiat avcılar servise teşekkürler
Belgeniz var mı peki ücretsiz yapıldığına dair bende yakın zamanda aynı durumdan dolayı servis yolu tutacağım


Sent my iPhone using