Genelde baskı balata gidikken kullanımda en fazla volant gider..Oda taşlamayla bile düzelir..Sanırım ekstradan 100-150 oynar..Keşke baskı değişirken onuda değiştirselermiş..Malesef onun içinde motor iner(bir birine bağlanan parça)..Bende krankı ilk defa duydum bu problemde..
Edit.;Söyle birşey buldum;Krank milinde, ana yatak ile kol yatakları arasında yağ kanalları mevcuttur. Motor bloğu içinde bulunan pompa ile basılan yağ, kanallar vasıtası ile ana yataklar ve kol yataklarına ulaşır. Krank yataklarının yağsız kalması, sürtünme ve aşırı ısınmadan dolayı krank milinin zarar görmesine neden olur.
Yağ problemi oldumu acaba?
Konu fotobelit tarafından (21/05/2014 Saat 13:02 ) değiştirilmiştir.
Volan kranga dışardan bağlı bir parça oldu için motor inmez, baskı söklür, volanın kranga bağlı göbek civataları sökülüp volan dışarı alınır taşlanması gerekirse taşlanır veya değişime gidilir. Serviste değişim olursa yaklaşık 1000 tl masraf çıkabilir. Fiyatlarına bakmıştım bir ara dışarda parça 500 600 tl civarında.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri