Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Balatayı takan yer kalibrasyon yapmadı ise,daha ince ayar için bir yer var o yapılabilri. Ama sorunu çözer mi bilmem.
Açıklamasında da (İnce ayar için bu kullanılır deniyor)
YENİ BALATA TAKILDIKTAN SONRA:
Araç, yani: motor, şanzıman, balata sıcak iken PC ile giriş yapılıyor
-hata kodu olmamalı
-start-stop kapalı olmalı.

1-Motor Çalışmaz iken,kontak MAR konumunda iken ilgili yere gidip EXECUTE yapılıyor.
2-Motoru çalıştır.
3-1. viteste ike DİP GAZ kalkış yapılıyor
4- Dip gaz bu şekilde ~300 metre gidilip aracı durduyoruz.
5- Kontağı tam kapatıp ~10 saniye bekliyoruz
6- Yeniden kontağıMAR

Alet bu kalkıştaki ölçümlere göre pozisyon sensörlerini kalibre ediyor.


Abi yeminle keşke esenlere ustaya değilde sana getirseydim aracımı. İnan sen ondan daha ustasın... Gerçi bu dualogic beni de usta yapmak üzere

şarj dinamosunu değiştirmiştim geçen ay. dinamo çin malı. ustanın dediğine göre içindeki konnektör mü konvertör mü ne arızalanmış. araç verimli elektirk üretemiyormuş. Şimdi böyle bir sorun olabilir mi? dinamonun yetersiz yahut verimsiz elektirk üretmesi, oldu varsayıyorum bu şanzımanın beynini robotunu sensörlerini vs etkiler mi?

tahminim usta motorun altına yatınca baktı dinamo yeni ben buna burdan çakarım bahaneyi diye düşündü. en azından ustalığına bahane bulamayalım diye bilmiyorum. paranoyak oldum anasını satiim yaa... şanzımanı yapıp aracı teslim etsin artık. satayım kurtulayım.

bu arada abi sen ne önerirsin yarı otomatik yahut tam otomatik bir araç b-c sınıfı farketmez. 1.3,1.4,1.5 farketmez. yakıtta önemli değil.