bu konuda servislerde bazen bilgi eksikliğinden kaynaklanan sorunlar yaşanabiliyor,eğer servisde israrcı davranılırsa ve gerekirse yetkililere ulaşılırsa sonuç alınabilir,örneğin,başımdan geçen bir olayı anlatayım _konu ile birebir uyumlu değil ama sonuçta garanti olayı- önceki araçlarımdan birisinden garanti sürecinde amortisör problemi olmuştu,servise gittiğimde değişmesi gerektiği ancak ellerinde aracın üzerindeki markadan olmadığı,daha pahalı bir marka olduğu, farkını vermem halinde değiştirileceği söylendi,bende bunun üzerine ''kardeşim ben aracı alırken hangi amortisör takılı bilemem ucuzuda olsa pahalısıda olsa bu aracın fiatını etkilemiyor,herkes aynı para karşılığı bu aracı alıyor,ben anlamam'' deyince iş büyüdü görevli kabul etmiyor,en sonunda yetkili-sorumlu birisine durumu anlatınca kabul edildi, değişim gerçekleşti.