özenli ve düzgün yapılan işte kırılma ihtimali oldukça düşüyor. Ancak kırılma durumu usta hatası değil (dediğim gibi düzgün yapıldığı zaman) parçanın yerinden dolayı oluyor bu yüzden usta değil siz ödüyorsunuz.

Üst kapak sökülmesi araca göre değişsede zahmetli bir iş, değişmesi gereken sadece conta var diye biliyorum.

Detaylarını bilmiyorum ancak(geçenlerde forumda paylaşılmıştı diye hatırlıyorum), mesela motorun soğuması beklenip, sökme işleminden önce bir kaç gün kolay çıkmasını sağlayacak spreyler sıkıp, sökerken dikkat edilirse kırılma ihtimali epey düşüyor.

Birde her değişimde demişsiniz ama bu parçanın ömrü çok uzun değilmi? puntodakini bilmiyorum ama bizim eski cmaxteki 8 sene ve 150000km kullanıldı daha ne kadar gider bilmiyorum. Arıza kodu çıktı bir iki kere usta değişmesi lazım dedi erteledim, sonra başka bi usta bujiler sağlam rölede sorun vardı temizledim şuan sorun yok bi daha olursa röleyi değiştir demişti, ondan 2 ay sonra sattık arabayı sorun yoktu.

edit: ustamın yazdığını atlamışım parçanın kalitesi hepsinden önce tabi.