virajlara hiçte yavaş girdiğim söylenemez neredeyse 4 tekerlekten lastik sesi geldiğinde bile her zaman esp devreye girmez. bence viraja girişte önemli. ayrıca diğer arkadaşların söylediklerine katılıyorum esp ye tek basında güvenmek saçmalık olur. sonuçta esp sadece yardımcı elektronik bir sistem. lastikleriniz ne durumda? dişler nasıl? havaları nasıl? özellikle aynı dingil üzerinde 2 lastiğinizin fiziki durumları aynı mı? yol ne durumdaydı? yağ su toz vs yolda var mıydı? belkide vardı farketmediniz vs uzar gider. esp sayesinde kazadan kurtulan o kadar cok kişi var ki.

İşin püf noktası fizik kuralları! herhangi bir sebeple fizik kurallarını aşarsanız esp değil ne olursa olsun kazayı yaparsınız elektronik sistemler sizi direk olarak kurtarmaz. sadece oluşan olaydan kurtulma ihtimalinizde size destek olur!