10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Linea T-JET yağ eksiltme problemi.

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    GÖKHAN KARALARLI
    eye of the tiger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/02/2012
    Yaş
    39
    Mesajlar
    129
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Arkadaşlar tekrar merhaba.Motor yağ eksiltme problemi için bugün Bosch Car servise gittim.Hava filtresinden turbo'ya gelen boruda ve turbodan intercoller'a giden boru üzerinde yağlanma gördük.Intercooller'a giden boruyu söktüler ve boru içerisinde yaklaşık 50 cc kadar akışkan yağ olduğunu gördük.Yağ eksiltmenin turbo kaynaklı olduğu anlaşıldı.Turbo tamirinin mümkün olduğunu fakat randumanlı olmadığını söyleyip değişim tavsiye ettiler.Yetkili serviste 1995 tl gibi bir parça fiyatı olduğu söylendi. ( Bizzat servise gidip sormadım. ) T-Jet motorlar üzerinde Garrett marka turbo olduğu söyledi Bosch servisi ve aynı turbonun 800 tl gibi bir fiyatı olacağını söylendi.( Tahmini rakam. ) Değişime onay verdiğimde parça siparişlerini verip değişimi yapacaklar.Hazır bakıma girmişken triger kayışı,rulmanlar,su devir dayim pompası,yardımcı kayışlar ,bujiler ve klima kayışınıda değiştirmek istediğimi söyledim.yaklaşık 2000 tl gibi bir masraf beni bekliyor.Pamuk eller cebe

  2. #2
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı eye of the tiger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tekrar merhaba.Motor yağ eksiltme problemi için bugün Bosch Car servise gittim.Hava filtresinden turbo'ya gelen boruda ve turbodan intercoller'a giden boru üzerinde yağlanma gördük.Intercooller'a giden boruyu söktüler ve boru içerisinde yaklaşık 50 cc kadar akışkan yağ olduğunu gördük.Yağ eksiltmenin turbo kaynaklı olduğu anlaşıldı.Turbo tamirinin mümkün olduğunu fakat randumanlı olmadığını söyleyip değişim tavsiye ettiler.Yetkili serviste 1995 tl gibi bir parça fiyatı olduğu söylendi. ( Bizzat servise gidip sormadım. ) T-Jet motorlar üzerinde Garrett marka turbo olduğu söyledi Bosch servisi ve aynı turbonun 800 tl gibi bir fiyatı olacağını söylendi.( Tahmini rakam. ) Değişime onay verdiğimde parça siparişlerini verip değişimi yapacaklar.Hazır bakıma girmişken triger kayışı,rulmanlar,su devir dayim pompası,yardımcı kayışlar ,bujiler ve klima kayışınıda değiştirmek istediğimi söyledim.yaklaşık 2000 tl gibi bir masraf beni bekliyor.Pamuk eller cebe
    Orjinal t-jetlede (120hplik) IHI VL37 turbo mevcut. VL36 lar 150lik bravolarda kullanılıyor diye hatırlıyorum. Garrett 1446 turbo ise 150+ üstü güçlerde kullanılıyor. Servisten 36ve 37 turbo fiyatları alın 36 uygun gelirse onu takar bir de chip attınız mı tadından yenmez diye düşünüyorum. Zira hesaplar değişmeseydi Orkun abimizin yönlendirmesiyle bu konfigürasyonu uygulaycaktım.

Benzer Konular

  1. Su eksiltme.
    forcaster35 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 14/11/2013, 23:48
  2. Su eksiltme
    iskender tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 11/11/2013, 20:46
  3. Yağ eksiltme
    jakabo_ank tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 11/06/2010, 11:48
  4. Yağ eksiltme problemi
    usermm1 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 08/12/2009, 00:41
  5. Yağ Eksiltme ?
    aykuting tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 20/09/2009, 23:17

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com