16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Kontak kapalıyken farları açma!!

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    UĞUR KONAKCI
    .♬..piyanist..♬.. uurknkc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/10/2010
    Mesajlar
    833
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    illaki istiyorsanız, farları parklardan tetiklenen aküden beslenen röle ile bağlatın. Kontağı kapattıktan sonra farları kapatıp tekrar parkları açarsanız parklar, farlar gösterge ışıkları yanar.
    evet arkadaşın dediği mantıklı gözüküyor.. ayrıca nedenini bende merak ettim..

  2. #2
    Hmd Gnc
    hamdi1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/01/2010
    Mesajlar
    146
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 22

    Standart

    sebebini söyleyim kamp yapıyoruz gece ıssız kör karanlık yerlerde kaldığımız oluyor çok ciddiyim ve ışıldağımızın şarjı bittiği zaman arabanın farına ihtiyaç duyuyoruz bazen gidip yakacak arama ihtiyacı duyuyoruz ve etrafta kimsenin olmadığını bilmemize rağmen anahtarı üstüne bırakmak güvensizlik veriyor insana.follow me 210 dk en fazla ve buda 3,5 dk ya tekabül eder.3,5 dk da bir arabanın başına gidip kontak açmak mantıksız geliyor bana.çoğu kişiye saçma gelebilir ama bu kamp işi hobi meselesi.ayrıca citroen,toyota,dacia gibi birçok araba sahibi oldum bunun haricinde neredeyse piyasadaki tüm araç markalarının ürettiği ama iyi ama kötü araçları kullanma fırsatım oldu ve hepsinde farları manuel olarak kapattım ve hiç bir zaman bilinçsizce farı kapatmayı unutmadım.sebep?çünkü ama eski ama yeni arabalarda olan far uyarı ikazlarını dikkate aldım.bütün üreticiler düşünemedi de bu kontak kapatınca far olayını birtek fiat mı düşündü?hayır.önceki citroen aracımda kontağı kapattığımda farlar deaktif oluyordu fakat kapatıp açtığımda yanıyor ve uyarı ikazı(kapı açıldığında)devreye giriyordu.bunu yapmak çok zor olamaz değilmi sonuçta yazılım mühendisiyim ve az çok bilgim var.paliomda da aynı olay vardı hatta kontağın altunda bir tuş vardı ona basarak anahtarı ters çeviriyorsunuz öyle sadece parklar yanıyor.bunu yaptın grande de,palio da,eski kasa puntolarda.arkadaş evo larda niye düzeltmedin?bu seçeneği niye kullanıcıya bırakmadın?sen arabana çift bölmeli yani yolcunun ısısını kendi yarlama seçeneğini vermişsin,hız uyarı sistemini koymuşsun,yumuşaklığı ayarlanabilen direksiyon koymuşsun,otomatik kapanan/açılan 4 cam eee.. farları açamıyorum kontaksız,kontak yapmadan bagajımı açamıyorum(yedek anahtarımı kullanıyorum normalinde),arabayı kilitlediğimde sadece dış kapı kolu sistemi boşa çıkıyor yani araç kilitli olsa bile içerden küt diye kapı açılıyor(sebebi kilit mekanizması yok yani dış kapı kolu iptal sistemi),kendin koyduğun teyp ile yine kendin koyduğun hoparlörleri karşılamıyor ses değil zırıltı(aldığımdan beri blaupunkt la cızırdamayan radyo kanalı dinlemedim büyük şehirde olmama rağmen),ayrıca durduk yere sahibini hırsız gibi suçlayan radyo.2-3 kontakta bir kod istiyor ve titiz kullanmama rağmen tuşlarda yazı kalmadı görenler aç kaldın da tuşumu yedin diyorlar bakın arkadaşlar arabamı çok ama çok seviyorum.ama bunlar ufak tefek şeyler yokmu.malzemeden çalma değil bu estafurullah sadece düşünmemezlik.beni sadece bu üzüyor.çok güzel yapmışsın arabayı eyvallah ama benim gibi ilkel insanlarıda düşün.fiat logosuna yap bi mandal bak evolarda ne güzel yaptın o bagajı,yap bi ikazlı far kolu (hele bi kemer takmayım başmın etini yer ama ).neyse anladım çözümü yok bunun teşekkür ederim cevap yazan herkese başınızı şişirdim kusura bakmayın iyi forumlar Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.punto başkadır başka,ne rezil eder ne de vezir,kıymetini bilin herkese iyi forumlar Allah herkese daha iyilerini nasip etsin

  3. #3
    UĞUR KONAKCI
    .♬..piyanist..♬.. uurknkc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/10/2010
    Mesajlar
    833
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı hamdi1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sebebini söyleyim kamp yapıyoruz gece ıssız kör karanlık yerlerde kaldığımız oluyor çok ciddiyim ve ışıldağımızın şarjı bittiği zaman arabanın farına ihtiyaç duyuyoruz bazen gidip yakacak arama ihtiyacı duyuyoruz ve etrafta kimsenin olmadığını bilmemize rağmen anahtarı üstüne bırakmak güvensizlik veriyor insana.follow me 210 dk en fazla ve buda 3,5 dk ya tekabül eder.3,5 dk da bir arabanın başına gidip kontak açmak mantıksız geliyor bana.çoğu kişiye saçma gelebilir ama bu kamp işi hobi meselesi.ayrıca citroen,toyota,dacia gibi birçok araba sahibi oldum bunun haricinde neredeyse piyasadaki tüm araç markalarının ürettiği ama iyi ama kötü araçları kullanma fırsatım oldu ve hepsinde farları manuel olarak kapattım ve hiç bir zaman bilinçsizce farı kapatmayı unutmadım.sebep?çünkü ama eski ama yeni arabalarda olan far uyarı ikazlarını dikkate aldım.bütün üreticiler düşünemedi de bu kontak kapatınca far olayını birtek fiat mı düşündü?hayır.önceki citroen aracımda kontağı kapattığımda farlar deaktif oluyordu fakat kapatıp açtığımda yanıyor ve uyarı ikazı(kapı açıldığında)devreye giriyordu.bunu yapmak çok zor olamaz değilmi sonuçta yazılım mühendisiyim ve az çok bilgim var.paliomda da aynı olay vardı hatta kontağın altunda bir tuş vardı ona basarak anahtarı ters çeviriyorsunuz öyle sadece parklar yanıyor.bunu yaptın grande de,palio da,eski kasa puntolarda.arkadaş evo larda niye düzeltmedin?bu seçeneği niye kullanıcıya bırakmadın?sen arabana çift bölmeli yani yolcunun ısısını kendi yarlama seçeneğini vermişsin,hız uyarı sistemini koymuşsun,yumuşaklığı ayarlanabilen direksiyon koymuşsun,otomatik kapanan/açılan 4 cam eee.. farları açamıyorum kontaksız,kontak yapmadan bagajımı açamıyorum(yedek anahtarımı kullanıyorum normalinde),arabayı kilitlediğimde sadece dış kapı kolu sistemi boşa çıkıyor yani araç kilitli olsa bile içerden küt diye kapı açılıyor(sebebi kilit mekanizması yok yani dış kapı kolu iptal sistemi),kendin koyduğun teyp ile yine kendin koyduğun hoparlörleri karşılamıyor ses değil zırıltı(aldığımdan beri blaupunkt la cızırdamayan radyo kanalı dinlemedim büyük şehirde olmama rağmen),ayrıca durduk yere sahibini hırsız gibi suçlayan radyo.2-3 kontakta bir kod istiyor ve titiz kullanmama rağmen tuşlarda yazı kalmadı görenler aç kaldın da tuşumu yedin diyorlar bakın arkadaşlar arabamı çok ama çok seviyorum.ama bunlar ufak tefek şeyler yokmu.malzemeden çalma değil bu estafurullah sadece düşünmemezlik.beni sadece bu üzüyor.çok güzel yapmışsın arabayı eyvallah ama benim gibi ilkel insanlarıda düşün.fiat logosuna yap bi mandal bak evolarda ne güzel yaptın o bagajı,yap bi ikazlı far kolu (hele bi kemer takmayım başmın etini yer ama ).neyse anladım çözümü yok bunun teşekkür ederim cevap yazan herkese başınızı şişirdim kusura bakmayın iyi forumlar Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.punto başkadır başka,ne rezil eder ne de vezir,kıymetini bilin herkese iyi forumlar Allah herkese daha iyilerini nasip etsin
    öncelikle merakımızı giderdiğiniz için teşekkür ederim dediğiniz far açma olayı olsa bile çok üzün süre yanmaz.. akünün ömrü biter hemde... bende genelde gidiyorum kampa ama araba girmeyen yerlere gidiyorum ama benim daha önce düşündüğüm size tavsiye edebilceğim birşey var...
    elektronikten anlıyorsanız 50 tane beyaz mantar led alın... 20 metre filan kablo alın(size kalmış).. 2 adet krokodil alın(biri kırmızı biri siyah).. maliyeti 10 tl yi geçmez bunların... kendinize 12 voltla çalışan bi ışıldak yapıp kullanabilirsiniz... tahminimde tam dolu bir aküyle en az 2 gün yanar o ışıldak... daha önce ben 10 ledli yapmıştım.. eğer bunu yapmayı düşünürseniz daha detaylı anlatır yardımcı olurum..

Benzer Konular

  1. Geç kontak.
    xcruelx tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 18/01/2012, 15:20
  2. kontak kitlendi!
    bzekmekcioglu tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 18/08/2011, 14:43
  3. 2.Kontak Anahtarı...
    eakbas tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 10/04/2011, 12:56
  4. Kontak sıkışması
    SKELETER tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 20/05/2010, 17:04
  5. İlk kontak turu
    atmaca615 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18/03/2010, 01:59

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com