anlaşılan siz tam olarak benim demek istediğimi anlamadınız. Tekrar söyleyim o zaman;
araba çocuk kilidi ile kilitli ve 20 km hızı geçtikten sonra (otomatik kilitleme aktifken) araç hem içerden hem de dışardan açılmıyor zaten. ister denize uçun ister akü kısa devre yapsın sizin bu dediğinizin bu kısmını avrupalı mühendisler düşünememiş sanırım.
Benim burda bahsettiğim şey şu tam ne t yazıyorum; kapıların dışarıdan açılmasına kontrol panelinden müdahale edilebildiği gibi içeriden açılmasına da kontrol panelinden müdahale edilebilmeli. Yani gerektiği yerde şoför kontrol panelinden çocuk kilidini kaldırabilmeli. Bu söylediğimin bahsettiğiniz deathlock ile alakası yok bence. Eğer varsa da arabada güvenlik sebebiyle aldığınız önlemler ile (çocuk kilidi ve otomatik kapı kilidi) zaten deathlock olayını yaşama riskiyle karşı karşıya kalmış oluyorsunuz.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri