5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Multijet araç çalışma problemi ..

  1. #1
    Sedat GÖKTAŞ
    thb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/12/2010
    Mesajlar
    114
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 YG 255
    Edilen teşekkür: 19

    Standart Multijet araç çalışma problemi ..

    Merhaba arkadaşlar,

    Aracım 2012 (Kasım 2011 çıkışlı) model 1.3 Multijet ve ilk sahibiyim. Dün akşam aracımı garaja park ettim her şey normaldi. Sabah marşa bastığımda düşmelerin ışıklarının kısık yandığını ve sürekli röle çekip bırakma sesi gibi "tık tık tık tık" sesler geldiğini fark ettim. Marşa basınca da çalışmadı.

    Akünün bittiğini düşünerek akşam bir arkadaşımın arabası ile akü takviyesi yaptık. İlk önce marş basmadı. Bir müddet bekleyince ikinci denemede çalıştı. Biraz çalıştırdıktan sonra garajdan çıkarayım dedim. Yürürken sanki lambalarda ve direksiyonda bir problem vardı. Düz bir yerde bir müddet daha çalışır vaziyette bıraktım. Sonrasında en büyük hata stop ettim. Tabi ki tekrar marşa basınca çalışmadı. Çalışmaya bıraktığım yer bayır olduğu için vurduralım dedik. O da olmadı. Bu arada çalışır vaziyette lambaları falan denerken kısa farların yanmadığını gördüm. Ancak uzunlar ve parklar çalışıyor.

    Sizce akü tamamen bitmişmidir. Yoksa başka bir problem olabilir mi ? Daha önce benzer bir durum başına gelen var mı ? İşin ilgin. tarafı arabada ne xenon, ne alarm ekstra bir donanım var. Araç 27.000 km de sizce 2 senede akünün bitmesi normal mi ? Malum araçlarımızdaki eksikleri herkes biliyor (tutacak, bagaj lambası vs. gibi eksikler) İnsanın aklına ona göre mi akü takıyorlar diye de gelmiyor değil ??? ..

    Yarın bir oto elektrikçi çağırıp kontrol ettireceğim.
    2012 - Grande Punto 5P 1.3 Multijet 75HP S5 E4 + Skydome + FullKit.. " Devir ekonomi devri " ..
    2003 - Palio Sporting 120 HP + Allah ne verdiyse .. " Onun tadı başkaydı " ..

  2. #2
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    Bence sorun akü gibi.
    Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.

  3. #3
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Aküde de olabilir şaseleme problemi de olabilir. Dikkatlice kontrol ettirin. Akü takviyesinde ilkinde almaması şaselemede problem olma ihtimalini güçlendiriyor bence tabi takviye kablolarının tam değdiğini varsayarsak.

  4. #4
    UĞUR OZBY
    ozby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/12/2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    14
    Nereden
    Denizli
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    sorun daha önce benimde başıma geldi sorunun aküde değiştir bişey kalmaz..

  5. #5
    Sedat GÖKTAŞ
    thb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/12/2010
    Mesajlar
    114
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 YG 255
    Edilen teşekkür: 19

    Standart

    Merhaba arkadaşlar,

    Tahminlerimiz doğru çıktı. Sorun aküde. Mutlu akü aldım. Taktık marşa bastık yola devam. Ancak 2 yılda sıfır bir araçta dış etkenler olmadan akü bitmesi çok can sıkıcı bir durum.
    2012 - Grande Punto 5P 1.3 Multijet 75HP S5 E4 + Skydome + FullKit.. " Devir ekonomi devri " ..
    2003 - Palio Sporting 120 HP + Allah ne verdiyse .. " Onun tadı başkaydı " ..

Benzer Konular

  1. dizel geç çalışma problemi
    taipen71 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 03/12/2012, 00:37
  2. Gp multijet 90 hp yakit problemi
    cosworth20 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 20/06/2012, 02:35
  3. Çift testle araç çalışma
    comanchee tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 08/03/2012, 14:54
  4. 1.3 multijet - Geç çalışma
    esatalemdar tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 10/06/2011, 23:30
  5. Evo 1,3 multijet dynamic digital klima çalışma prensibi
    onderbaki tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 31/07/2010, 16:26

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com