Arkadaşlar aracımda
P0234 P0237 Hatalarını aldık. Araç 3000 deviri geçince kesintiye uğruyor
arıza ışığı yanıyor ve araç kendini korumaya alıyor. Kapatıp açınca düzeliyor.
Sizden fikir almak istiyorum.
Hata Kodları Anlamları
P0234- Doldurma basıncı sensörü sinyal hareketi olanaksız
P0237- Turbo Basıncı
YAPILANLAR VE ÇÖZÜM ALINMAYANLAR
1-Turbo Değişti
2-MAP Değişti
3-MAF Değişti
4-Vestegate çıkış sensörü değişti
artık izin de bitti şimdilik araç bu şekilde gidiyor.
Teşekkürler.
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Sağolun arkadaşlar Allah'tan bunların hiçbirine para ödemedim
tek iyi yanı bu tanıdık usta olunca yapılan şeyleri geri verdim orjinallleri taktık yine
Ve emulator taktık yine sonuç yok
tahmini olan yok mu arkadaşlar![]()
hortumlara bakıldı mı?
Manifold temizliği yaptırıp, MAP sensörünün tesisatını kontrol edin. Düzelmez ise, MAP sensörünün tesisatını bir daha kontrol edin. Sıkıntı MAP sensörünün değerleri ile ilgili.
Araç seyir halinde iken bilgisayara bağlanıp anlık sensör değerleri ölçüldü mü?
Kesintiye ugramaktan kasit nedir? Tekleme vs.
Sent my GT-I9100 using 2
Oz Büyücüsü
kesinti şöyle dostum
1 2 3. vites sonra 4. vites 2500 deviri geçince bir irkilme oluyor
araç 100 km yi zor geçiyor
kapatıp açınca düzeliyor
1, vites 3500 devire kadar çıkıyor 2 ve 3 3200 devire kadar bu devirlerde kesinti oluyor ama 4. vites
güç gerektiği anda araç korumaya alıyor kendini
MAP sensorune iliskin tesisati kontrol edin, sensorun ecu ile baglantisi arasinda bir temassizlik meydana geliyor olabilir.
1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km
salih her şeyi elden geçireceksin heralde bu gidişle.....geçmiş olsun
emme manıfoltu uzerındekı turbo basınc sensörünü kurum tıkamıstır,yada arızalıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri