debriyaj balatasının arasına 600 tl sıkışmışşöförden şöföre değişio bu 10 bin km dede sıkışabilir 100 bindede 34 bindede
![]()
Arkadaşlar yaklaşık 1 aydan beri vites geçişlerinde sorun yaşıyorum. Özellikle geri vitesine geçirmek için kırk takla atıyorum. Bugün canıma tak etti; ışıkta beklerken yeşil yandı, malum bizim ülkede kornalar sarı yanınca çalmaya başlar1. vitese alıp devam etmeye çalışsam da sanki şahin vitesi geçiriyormuş gibi ilk deneme de geçiremedim. Her defasında ayağımı debriyajdan çekip tekrar basıp vitesi tekrardan geçirmeye çalıştıysam da 5-6 deneme sonucu anca geçirebildim
biz vitese geçene kadar yandaki arabalar korna eşliğinde 'acemi galiba' bakışlarıyla geçiiiiiip gittiler
araba henüz 34 binde problem ne ola ki?
Konu iyte tarafından (29/11/2012 Saat 00:07 ) değiştirilmiştir.
ilim öğrenmenin başı sabırdır !
debriyaj balatasının arasına 600 tl sıkışmışşöförden şöföre değişio bu 10 bin km dede sıkışabilir 100 bindede 34 bindede
![]()
arkadaşlar biliorum cok alakasız olucak ama yeni konu nasıl açılıyodu![]()
çağatay devamlıysa bu balatadandır muhtemelen
ben senin arabayı multijet sanıyordum bu arada multiair mış bi ara sesini dinliyeyim onun merak ediyorum![]()
bendede aynı sorun var punto ları zor geçen vistesleriyle kabullenicez
Aslında gayet güzel geçiyor. Sürekli yapıyorsa baskıdan olabilir eğer araçta gaza basıpta gitmiyorsa.
Sent my iPad using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Benmi yanlış biliyorum..Debriyajda sıkıntı olma durumunda, ustamın bana dedikleri;Debriyaj balatası bitik olsa,vitese geçer ama araç zor hareket eder demişti..Arkadaş vitese zor geçiyor demiş.Debriyajda düşüklük veya sertlik veya tepkisizlik varmı acaba?Üst merkez,altmerkez,debriyaj hidroliği veya vites kutusunda bir sıkıntı olabilir..Birde paspasın pedalın altına geçme olasılıgı varmı acaba?
Bitmeye yakın vitrslerde zor geçmeye başlıyor, devir yükseliyor araç gitmiyor, çok yakıyor. Belirtileri bunlar. Sıyordığında da araç hareket etmiyor.
Sent my iPhone 4s using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
valla arkadaşlar dediğiniz gibi yakıt tüketiminde herhangi bir yükselme yok fabrika verileri 4,8 lt şehir dışı geçen izmir-ısparta arası 4,2 ile gittim geldim (öğrenci style max hız 90 ve yokuş aşşağı boşta) devri yükseltip aracın gitmemesi gibi bi durumda yok. bu balatanın bitip bitmediğini tam olarak nasıl anlarız kendimiz? bi konuda bi arkadaş sanki 4. viteste kalkmaya çalışın stop ederse bitmemiştir etmezde boşa gaz veriosa bitmiştir die bişey yazmıştı sanki ama? varmı böle bi yöntem?
ilim öğrenmenin başı sabırdır !
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
ayrıca pedal sertleşir ve aşağıya düşer, balata değil baskı yayları ve ayakları çabuk aşınıyor bu biraz tasarımla ilgili. bende baskı balatayı erken değiştirmiştim balata daha yeni gibiydi ama itici ayaklar vs parçalar erken aşınmış. değiştirince pamuk gibi oldu vites geçişleri düzelir.
balatanın bitmiş olma ihtimali bence çok zayıf bence, puntoda yeniyim ama eğer vitesler halatlıya vites halatları kontrol edilmeli, 34000 de debriyaj mı biter ya... problem başka bence
Arkadaşım sendeki sorun çok fazla debriaj ile ilgili görünmüyor, deb bitik olsa araba kalkışlarda sorun yaşar sen vites değiştirmede zorlanıyorsun ki bence sorun vites dişlilerini ayıran sekromançlar da sorun var gibi görünüyor. Büyük ihtimalle 1.vitesin olduğu sekromançın değişmesi gerekebilir. Vitesi sert kullanıyorsan bu tür sorunlar genelde olur. Dua et vites kutusu değişmesin çok masraf çıkartır. Kolay gelsin
Daha oncede yazmistim ben. Ispartada yetkili serviste 19000 de debriyaj bitiren varmis. Efsane bi insanbi tv programinda izledim bitip bitmedigi nasil anlasiliyo diye.
Rampa asagi giderken atiyorum 100 km hizda arac 3000 rpm hizda gosteriyorsa rampa yukari 100km hizda giderken aradaki rpm asiri farkli olmamaliymis. Aradaki fark ne kadar fazla olursa o kadar zamani gelmis anlamina geliyomus. Cok eskilerden bi tek bunu hatirliyorum.
Sent my iPhone using
arkadaşlar yorumlar için sağolun inşallah haftaya bi servise götürüp baktıracam
ilim öğrenmenin başı sabırdır !
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri