merhabalar aracım 2009 model 62000 km de aracımın baskı balatasının bitip bitmediğini nasıl anlayacam?belirtileri nelerdir?normalde kaç km lerde değiştirilmesi gerekir?
merhabalar aracım 2009 model 62000 km de aracımın baskı balatasının bitip bitmediğini nasıl anlayacam?belirtileri nelerdir?normalde kaç km lerde değiştirilmesi gerekir?
'Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür.
Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
Baskı balata eskimişse vites geçişleri zorlaşır araç yarım debriyajdayken titreme yapar,performans düşer,baskı balatayı iki yöntemle deniyorlar birincisi el frenini çek yarım debriyajla kaldır arabayı yukarıda kavrıyorsa sorun vardır,veya üçüncü viteste kaldır arabayı kalkarsa sorun var demektir,baskı balata km ye göre değil kullanım şekline göre eskir bulduklarım bu kadar![]()
BABANA SOR ÇOCUK, VATAN ELDEN GİTTİKTEN SONRA EVLADIN NE ÖNEMİ KALIR?
ATATÜRK
PİONNER 8450BT
KİCKER KS65.2 16 CM
KİCKER KS5.2 13 CM
REAUDİO SRX 12 SUB
SOUNDMAGUS VS 800.1
MACOUSTİC MSX 700.5
baskı balata biterse vites geçmez yolda kalırsın yada bulunduğun vitesle en yakın tamirciye gidersin![]()
BABANA SOR ÇOCUK, VATAN ELDEN GİTTİKTEN SONRA EVLADIN NE ÖNEMİ KALIR?
ATATÜRK
PİONNER 8450BT
KİCKER KS65.2 16 CM
KİCKER KS5.2 13 CM
REAUDİO SRX 12 SUB
SOUNDMAGUS VS 800.1
MACOUSTİC MSX 700.5
baskı balatanın bitmesiyle vites geçişi arasında bir bağ kuramadım, ancak baskı balata biterse araç viteste olsa bile debriyajı bıraksanda gitmez yani kavrama olmaz arada.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Vites geçmez derken kavrama olmaz, fakat bulunduğun viteste belli bir kilometre yapabiliyorsun
BABANA SOR ÇOCUK, VATAN ELDEN GİTTİKTEN SONRA EVLADIN NE ÖNEMİ KALIR?
ATATÜRK
PİONNER 8450BT
KİCKER KS65.2 16 CM
KİCKER KS5.2 13 CM
REAUDİO SRX 12 SUB
SOUNDMAGUS VS 800.1
MACOUSTİC MSX 700.5
Km değilde daha çok kullanımla ilgili pedalın sertleşmeye başlıyor vites geçişlerin zorlanma vuruntulu geçişlerle kendini gösteriyor. Bu yavaş yavaş olduğundan sürekli kendi aracını kullnaıyorsan duruma alışyorsun ve sanki normalmiş gibi geliyor. Diğer arkadın yazdığı gibi elfreni çekik viteste aracı kaldırmaya çalışırsan araç hemen stop ediyorsa sorun yok. dikkat etmelin daha beteri balatayı yakma. Değişimi yaptıkdan sonra pedal pamuk gibi oluyor..
vites geçişinden anlaman biraz zorda araba yavaş yavaş o sinyali verir sana yani bazen vitesteyken boştaymış gibi bağırır ve gitmez yani balata kaçırır birde sıyırma denilen bir olay var bu acemiler için geçerli genelde yokuşta kalkışta olur o zaman yolda kalırsın tecrübeyle sabit
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri