Araç şahlanmıyor gaza yüklenildiğinde çok az şahlanıyor
Arkadaşlar aracımda arıza lambası yandı cihaza bağlattığımda turbo şarj cihazı bozuk yazdı arızayı sildik 1 gün sonra tekrarladı. Bu arıza neyin nesidir daha önce başına gelen var mı. Araç: Grande punto 1.4 t-jet
Konu kadir07 tarafından (10/10/2012 Saat 09:39 ) değiştirilmiştir. Sebep: başlık bilgisi yetersiz
Araç şahlanmıyor gaza yüklenildiğinde çok az şahlanıyor
valla dizel olarak fethiyeye giderken ışık yandı hava akış metrem bozulmuştu.Sizin araçlarınızda hava akışmetre varmı bilmiyorum.İstersen bir araştır.
Geçmiş olsun....
kim tanımıyorum ??
şahlanmaması normal çünkü turbo tam anlamıyla üfleyemiyor..
Turbo basmıyorsa bir kaç nedeni olabilir
maf sensörü
map sensörü
wastegate
bunlarda sorun olabilir
turbo sistemini kople gözden geçirmek gerek. kaçak felanda olabilri.
Helal Cemal abi.
Hatta bir kablo temassızlığı bile olabilir diye ekleyeyim.
biz gp'yi çok sevdik
aynı problem bendede var aracı 80000 km bakımından aldım servisten eve gelirken turbonun tam basmadığıdını fark etttim basınc saatinde son iki kademeyi dolduramıyor ve arabada bariz sekilde performans kaybı var aynı zamanda bir vızıltı sesi basınca girince hemen servisi aradım ama kapanmıştı yarın tekrar görütecem bakalım ne dicekler daha önce aldığım cevaplardan birini alıcam bozulcağı varmış bozulmuştur derler büyük ihtimal....
10 sorunumdan birini yaptırabildim daha bugune kadar garantiden oda vites halatları diğerleri ya o parcayı kapsamıyo yada kullanıcı hatası.
yarında aynı cevabı alırsam kelepire bravo turbo sport arayanlar arasın uğraşamıcam artık..........
arızayı bulamıyorlar turbo diyip geçiyorlar ama arıza turboda deil bıktım t-jetten ya
t-jet motorlardan anlayan usta var mı bildiğiniz ankarada???
Konu StrawBeeRy tarafından (22/10/2012 Saat 12:50 ) değiştirilmiştir. Sebep: mesajlarınız birleştirilmiştir..
Hocam ankara turbocu memleketi adamlar şahini turbolayıp sti geçiyorlar biraz araştIrsan bulursun google a yaz ankara turbo diye kesin bulursun. Bursa da olsaydın turbocu cem e git derdim ankaralı arkadaşlarında tavsiye edeceği usta vardır.
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Sevgili kardeşim, tüm yetkili Fıat servisleri yıllardır t-jet ile verimli olarak çalışıyorlar, teste bağlatıp eğer sorun turbodaysa turbo değiştirilebilir, çünkü malesef IHI vl 37 kod no. lu orijinal turbonun tamir takımı dışarıda bulunmuyor ve de olsa da zaten revizyondan sağlıklı sonuç alınamıyor.
Konu OAGP1960 tarafından (12/10/2012 Saat 22:09 ) değiştirilmiştir.
200 tl civarına değiştirtmiştim ben.Ama bendeki ve sizdeki farklımıdır bilemiyorum.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri